Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 18 av 40
Side 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Er det en svakhet hos den rasen siden du har sjekket dem, eller har det virket som om hun har hatt vondt i bena?
Flott at alt var bra! Synes du var heldig med varene du fikk.
Roy Fredrik skrev:Maria skrev:Da har Wilma vært på patella sjekk, og de ligger på plass og er ingen utglidninger!
Hele seansen som tok hele 5 sekunder sjekk og 1 min skriving på datamaskin kostet den nette sum av 545kr.. Fikk 45kr i avsalg, 2 bokser våtfor og en pose harrisons power treats.. :p
500 kroner for 1 minutt og 5 sekunders jobb, det blir en timelønn på 27692 kroner. Hmm tror jeg må skifte jobb...
Nemlig.. Vurderer karrierebytting jeg og.. Hadde det bare ikke vært for alle de dyrene som kommer inn som faktisk kan reddes men avlives.. Og operasjoner.. *grøss*
Nei, jeg tror jeg holder meg til dyrebutikken jeg..
Gry skrev:Er det en svakhet hos den rasen siden du har sjekket dem, eller har det virket som om hun har hatt vondt i bena?
Veldig vanlig ja, desverre.. Hjelper ikke at oppdrettere faktisk dretter på individer med patella luxasjon..
Hva slags dyr er dette snakk om da ? Hund katt fugl ?
nå er det de små bikkjene som veier max 2 kg med svære kuleøyne og en sped røst det er snakk om her tror jeg om jeg husker riktig... chiwaua eller åssen det skrives:P
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
okei chihuahua ja... men da tok jeg feil... dere har jo så mange dyr att det er ikke lett og huske alle navn og raser! hehe:P
-
Joda, Johan hadde riktig han og Gry feil.. :p
Det er Chihuahua.. Har to hunder jeg, en chihuahua og en tibetansk spaneil.
Det er Chihuahua.. Har to hunder jeg, en chihuahua og en tibetansk spaneil.
Søren steike!!! Trodde hun var tibbe jeg. JEG tok feil i noe!!!!
Gry skrev:Søren steike!!! Trodde hun var tibbe jeg. JEG tok feil i noe!!!!
hihi
Sånt skjer med alle!
Wooow! Har Gry feil!? Hva har skjedd her da?
Jeg leste mailen min i dag, og har jo fått to ille spørsmål av Mette, husmoren i Gran Canaria, som jeg liksom skal svare på. Men jeg finner jo ikke på noe å skrive, kanskje jeg må tenke litt i morra, og heller skrive da!
1. Hvordan tror du at du vil være som romkamerat?
2. Hvordan ser du for deg at din romkamerat vil være?
I dag har jeg kjøpt meg Mario Galaxy til Wii og Syns det var ganske morro jeg! Er liksom så mye forskjellig der, ikke bare det samme hele tiden... Sånn som på det sport spillet Og Mario er jo drit kul da! Stilig at man må riste på kontrollen for å snurre og sånn, eller når man skal styre han når han surfer!
Jeg leste mailen min i dag, og har jo fått to ille spørsmål av Mette, husmoren i Gran Canaria, som jeg liksom skal svare på. Men jeg finner jo ikke på noe å skrive, kanskje jeg må tenke litt i morra, og heller skrive da!
1. Hvordan tror du at du vil være som romkamerat?
2. Hvordan ser du for deg at din romkamerat vil være?
I dag har jeg kjøpt meg Mario Galaxy til Wii og Syns det var ganske morro jeg! Er liksom så mye forskjellig der, ikke bare det samme hele tiden... Sånn som på det sport spillet Og Mario er jo drit kul da! Stilig at man må riste på kontrollen for å snurre og sånn, eller når man skal styre han når han surfer!
Som romkamerat vil du nok være veldig stille i begynnelsen, til du blir godt kjent med vedkommende. Du vil være rolig og stort sett på godt humør (dersom du har nett-tilgang).
Din romkammerat bør være rolig, moden, og glad i data, men han bør kanskje være litt mer glad i å snakke enn deg, slik at i alle fall en holder samtalen i gang?
Er han like stille som deg så får dere holde samtalen på MSN, eller her inne. Da kommer dere til å skrive ut hele internett
Din romkammerat bør være rolig, moden, og glad i data, men han bør kanskje være litt mer glad i å snakke enn deg, slik at i alle fall en holder samtalen i gang?
Er han like stille som deg så får dere holde samtalen på MSN, eller her inne. Da kommer dere til å skrive ut hele internett
1. "Litt" sjenert fyr som kommer til og okkupere hele rommet med akvarier, men flink til og lage mat.
2. En skravlebøtte som står for snakkingen. Etterhvert får han seg like mange akvarier, sånn at dere vurderer og bo i telt, slik at dere har plass til enda flere akvarier.
2. En skravlebøtte som står for snakkingen. Etterhvert får han seg like mange akvarier, sånn at dere vurderer og bo i telt, slik at dere har plass til enda flere akvarier.
1. Som de andre sier - stille og snill, grei å holde rein:)
2. En veldreid liten spansk seniorita med stor fascinasjon for akvaristikk, blomster og mørke norske menn
Anette
2. En veldreid liten spansk seniorita med stor fascinasjon for akvaristikk, blomster og mørke norske menn
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Du glemte sprett rompe og fine pupper anette, hehe:P
Jess, jeg er pokker ta meg flink:) Jeg hadde rett på noe Gry tok feil på hehe
Fikk svar fra de jeg handla planter av på ebay, og de merket alltid som gave slik at man slipper toll og tull det var jo veldig greit og vite til neste gang de har åsså garanti, så om man får en plante som er dau, så kan man sende bilde av den med orginal embalasje og så sender de en ny
Fikk varmekolber fra ebay i posten i dag å, disse var åsså merket som gave, uten at jeg spurte om det og det var bare for 110 kr inkl. frakt, så tror det er mange av stor selgerene der som gjør det uansett for at kundene er fornøyde, de får jo bare solgt mer av den grunn
Jess, jeg er pokker ta meg flink:) Jeg hadde rett på noe Gry tok feil på hehe
Fikk svar fra de jeg handla planter av på ebay, og de merket alltid som gave slik at man slipper toll og tull det var jo veldig greit og vite til neste gang de har åsså garanti, så om man får en plante som er dau, så kan man sende bilde av den med orginal embalasje og så sender de en ny
Fikk varmekolber fra ebay i posten i dag å, disse var åsså merket som gave, uten at jeg spurte om det og det var bare for 110 kr inkl. frakt, så tror det er mange av stor selgerene der som gjør det uansett for at kundene er fornøyde, de får jo bare solgt mer av den grunn
-
FIkk akkurat beskjed om at vesken jeg kjøpte i går også blir merket med gave, de juger også for min del, og merker den med verdi 500,- og de legger et bursdagskort inni pakken Sabla greie greier. Da lønner det seg å handle dyre ting ja.
AnetteM skrev:1. Som de andre sier - stille og snill, grei å holde rein:)
Anette
Odd Espen gå får nummer to til Anette. Det hadde jeg gjort. Godt ikke Trudy leser norsk enda...
Ja, da var sterbai karet innreda her, klaska ned litt oplanter hist og pisst som vanlig:P hehe... godt det ikke er det karet jeg skal prøve og lage anette kar i:) hehe... så nå kan snart sterbaiene flytte:) må bare avgårde etter jobb i morra og få kjøpt nye slanger til pumpa jeg skal bruke i det karet... de er for korte:( men men... får vel nye i morra, så da ordner det seg nok:) og da kan sterbaiene flytte inn
-
Johan: Var de varmekolbene med "plug".. hva heter det igjen på norsk.. sånn du putter i støpselet.. til norske kontakter, eller må du ha en slik svær kladeis av en omformer på?
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Godt spørsmål Anette. Det er sånn jeg kan glemme i farta når jeg handler
De er bare til og plugge rett i kontakten her helt vanlig 230 V
-
Roy Fredrik skrev:AnetteM skrev:1. Som de andre sier - stille og snill, grei å holde rein:)
Anette
Odd Espen gå får nummer to til Anette. Det hadde jeg gjort. Godt ikke Trudy leser norsk enda...
Å du som vil at Trudy skal på Norsk Kurs, huff huff snakk om å lage ris til egen bak
Jeg kan love deg at dersom Roy Fredrik hadde booket seg inn på samme rom som en seniorita, ja da hadde ikke Trudy trengt å forstå Norsk i det hele tatt for å reagere
Kan nok ikke være jente-gutte rom der, jeg må nok bo med en gutt Hvis jeg ikke bor alene da, på mailen stod det at det var 9 jenter og 3 gutter som skulle bo der foreløpigRoy Fredrik skrev:Odd Espen gå får nummer to til Anette. Det hadde jeg gjort. Godt ikke Trudy leser norsk enda...AnetteM skrev:1. Som de andre sier - stille og snill, grei å holde rein:)
Anette
Svarer på malen i morra jeg, finner på noe da...
Side 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Side 18 av 40