Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 36 av 40
Side 36 av 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Nei, nei, ikke rakke ned på kona (eller mannen for oss damers del)! Det er en regel vi har her, men ikke har rukket å få skrevet ned! Eller har vi ikke den regelen?
Gry skrev:Nei, nei, ikke rakke ned på kona (eller mannen for oss damers del)! Det er en regel vi har her, men ikke har rukket å få skrevet ned! Eller har vi ikke den regelen?
Hehehe Nei jeg rakker ikke ned på noen... tror jeg. hahahaha
Vi rakker da aldri ned på noen:). Jeg å tegnefilm på tv med ungene i kveld, og da sa den ene figuren: "bare fordi jeg har ekstremt høye tanker om meg selv, og lave om andre, betyr ikke det at jeg er arrogant" - bra sagt:).
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Det var nesten så jeg skulle brukt det til signatur, Anette. Veldig bra sagt.
Hehe - jeg synes du skal legge det inn som signatur. Så du jeg hadde sendt deg invitasjon til Risør innebandys sider? Du la ut noe rykter om at du ville starte å spille hos oss, så regner med å se deg til mandag kl. 19:00 for å håndtere køller og baller. Du får opplæring:)
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Meg opplæring i å håndtere køller og baller? Phø, det kan jeg, og jeg kan det godt sies det
Hadde vært gøy, men med skolen så blir det ikke mye fritid på meg. Jeg begynner nå til uken.
Hadde vært gøy, men med skolen så blir det ikke mye fritid på meg. Jeg begynner nå til uken.
Litt trim nå og da gir deg mer overskudd til skole og jobb, vet du. Halvannen time ett par ganger i uka har du vel tid til, vel - og så blir du kjent med mange veldig hyggelige damer samtidig!
-
Hadde blitt så andpusten at jeg ikke hadde klart å snakke, eller bli kjent med et menneske! Jeg har den dårlige kondisen. Nei, tror jeg holder meg til Wiièn en stund til, og turene med Enya.
Vi bruker kun tegn til tale, for ingen av oss klarer å snakke . Du får melde deg inn på nettsidene våre, da, og holde ett øye med hva vi driver med. Så kommer du på trening når du er klar for det:).
Har forresten fått cory-yngel nå, veeeldig skummelt, vet du. Har de i hov, som du hadde lagt inn bilder av ett sted, vet ikke om jeg tør å slippe dem i karet, det er egentlig ett plante-karantene-kar, og det er grus på bunnen (sånn dahl-grus jeg har , vet du). Bør jeg sette opp ett nytt kar med sand-bunn til dem? De er jo så smååå - nesten helt usynlige, veldig annerledes enn apisto-yngelen min har vært, de har vært mer kamuflasje, de her er jo bare gjennomsiktige, og skjøøre - jeg blir jo rent redd
Har forresten fått cory-yngel nå, veeeldig skummelt, vet du. Har de i hov, som du hadde lagt inn bilder av ett sted, vet ikke om jeg tør å slippe dem i karet, det er egentlig ett plante-karantene-kar, og det er grus på bunnen (sånn dahl-grus jeg har , vet du). Bør jeg sette opp ett nytt kar med sand-bunn til dem? De er jo så smååå - nesten helt usynlige, veldig annerledes enn apisto-yngelen min har vært, de har vært mer kamuflasje, de her er jo bare gjennomsiktige, og skjøøre - jeg blir jo rent redd
-
Om det er i det karet du har hoven, så ville jeg bra sluppet dem forsiktig oppi. Så ser du dem ikke på noen uker og tror at alle er døde, før de plutselig dukker opp, og har blitt mye større
Er det karet, ca 20 liter, vil jeg tro. Hoven henger jo på toppen, de klarer trykkforskjellen, altså? Stor hov da
-
Har aldri mistet en eneste yngel pga noen forskjell i vannstand. Det er nok en myte det der. De svinser jo opp og ned langs glasset fra den dagen de mister eggeplommen, og da får de jo forskjellen i nivå da også.
så greit. Noen gjør det her så komplisert, med koking av diverse remedier (omtrent alt untatt yngelen:)), bytting av vann to ganger daglig and so on. Så deilig med enkle og greie svar fra deg, Gry - som gjør det gjennomførbart selv om man har tre barn, mann som er mer borte enn hjemme og full jobb:) - hakke tid til å dille for mye:)
-
Gry skrev:Nei, nei, ikke rakke ned på kona (eller mannen for oss damers del)! Det er en regel vi har her, men ikke har rukket å få skrevet ned! Eller har vi ikke den regelen?
det var en veldig god regen Gry.....Hehe, kanskje jeg må følge litt mere med her så jeg kan dra med meg noen flere gode regler...
foresten...lurer på en ting.. Kan jeg bytte e-postadresse her? Er ikka alltid jeg henger like godt med på sånne ting... Hjelper jo ikke så mye å få varslinger å sånn, når det kommer til en mail jeg ikke bruker lenger...
Jeg tror du kan gå inn i profilen din og endre adressen.
Gry: hva skjer med nettakvariet a?
Gry: hva skjer med nettakvariet a?
-
hmm, nei..ser ikke sånn ut hvertfall... kan endre passord, men ikke e-post...og under er jo det som vises offentlig..
kommer til å føle meg ekstremt lur om det bare er noe enkle greier som skal til..
kommer til å føle meg ekstremt lur om det bare er noe enkle greier som skal til..
Jeg har ikke forsøkt å endre e-post, men under "passord" står det:
Du må bekrefte med ditt nåværende passord for å skifte passord eller e-postadresse.
Du må bekrefte med ditt nåværende passord for å skifte passord eller e-postadresse.
-
ja...tror jeg har prøvd det meste som går ann der...skrive passordet-enter-"profilen er oppatert", skrive inn passordet i alt-enter- "profilen er oppdatert", skrive inn passord og prøve å trykke/skrive ved e-posten, ingenting...
Sist endret av bianca88 den Man 25 Aug - 9:56, endret 1 gang (Reason for editing : skriveleif..:P)
Hehe - sånn er gøy og ikke det minste irriterende. Du må nok vente til en av moderatorende er koblet på for å få hjelp:). Lykke til
-
Jeg prøver å finne det ut, men tror nok vi får vente til "The admin" kommer! Finner ikke ut av det jeg heller shø!
Nå skal det være fikset!
Gry, du får si ifra om jeg skal endre det tilbake, hvis du vil at det ikke skal være lov for brukerne å skifte mail!
Gry, du får si ifra om jeg skal endre det tilbake, hvis du vil at det ikke skal være lov for brukerne å skifte mail!
Odd Espen skrev:Nå skal det være fikset!
tusen takk. Da var det endelig mulig å få endra e-posten...
Side 36 av 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Side 36 av 40