Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 32 av 40
Side 32 av 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
OMG - nå må jeg gå og vaske øynene mine. Det der var smerte!
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Vi får legge inn mange innlegg slik at vi kommer til neste side
Nå må jeg gå og vaske hjernen min med klorin for det bildet der er jeg sikker på at kommer til å henge seg opp inni huet mitt! Får håpe at det ikke blir Gry hvem er det hmm å jo ho der med han gubben i tangaballeklemmerspeedoen.
Dæng! Nice!
At folk tør å la det bli tatt bilder av seg selv når man er ikledd noe slikt!
At folk tør å la det bli tatt bilder av seg selv når man er ikledd noe slikt!
Det kan du jammen si, Maria. Gusj, nei, la oss glemme dette bildet.
Endelig var vi over på en ny side. Glemme dette bildet, sier du som la det ut. Det har brent seg fast på netthinnen, jeg tviler på at jeg noensinne blir i stand til å glemme det. Det ligger der sammen med konvolutt-string badebuksene:)
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Hehe, ja man glemmer ikke slikt så fort er jeg redd, men det hjelper å ikke måtte bla forbi det hver gang det kommer et nytt innlegg da.
Gry skrev:Det er klart, noen kler dem jo faktisk også:
Det er vel ikke Arne????
(måtte bare få bildet på denne siden også, siden dere likte det så godt!)
Sist endret av Gry den Tir 19 Aug - 15:28, endret 1 gang (Reason for editing : The power of an admin!! Hohoho!!)
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
-
AnetteM skrev:Neeeiiii!
hi hi
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Nei, hadde Arne tatt på seg noe slikt så hadde han ikke blitt lagt ut på nett for å si det slik. Han hadde også måttet kjempe for å få seg noe her i huset i lang, lang tid fremover.
Kansje vi kan arrangere en Speedo festival.... Litt motvekt til andre festivaler i byen.
Herregud å fort dagen har gått! Kom for seint til innetiden allerede nå til å med! Skole i morra, huff Har ikke fått skrivd intervjuet eller noe jeg jo Eller, har spørsmål og svar, men er ikke sikker på hva jeg skal si.
Fått ny mobil og nytt nr i dag, jeg tror nr er 666 945 208, men siden alt står på spansk er det ikke lett å vite
Fått ny mobil og nytt nr i dag, jeg tror nr er 666 945 208, men siden alt står på spansk er det ikke lett å vite
Usj, bare dere gjør det mens jeg er her, og lover at det ikke blir tatt sånne bilder som Gry ser på...Roy Fredrik skrev:Kansje vi kan arrangere en Speedo festival.... Litt motvekt til andre festivaler i byen.
Roy Fredrik skrev:Kansje vi kan arrangere en Speedo festival.... Litt motvekt til andre festivaler i byen.
Da flytter jeg..
Odd Espen skrev:
Usj, bare dere gjør det mens jeg er her, og lover at det ikke blir tatt sånne bilder som Gry ser på...
IIIk, høres ut som om jeg sitter å sikler over slike bilder!
Gry skrev:Odd Espen skrev:
Usj, bare dere gjør det mens jeg er her, og lover at det ikke blir tatt sånne bilder som Gry ser på...
IIIk, høres ut som om jeg sitter å sikler over slike bilder!
Til ære for SpeedoGry
er ser dere, Elin sitter også å glor på slike bilder Nå var dette et litt penere bilde, det skal jeg innrømme, men selv på en slik kropp vil jeg helst se shorts. Blir vel litt upraktisk å sette verdensrekorder i svømming med en shorts som flagrer rundt der nede.
Elin, jeg trodde vi var ferdige med sånne ting nå!? Blæh... Men der hang hvertfall alt innafor! Hehe... Nei, men nå er det nok speedoer på forumet, ikke sant folkens? No more speedos, har nok her nede!
Men vi er da bare sjalu fordi det er høst og regn her.. Pjatten kan da fungere som sommer sol og speedo?
Sommer og sol, ikke speedo Da får dere ha egen jenteforum for speedoer!Elin skrev:Men vi er da bare sjalu fordi det er høst og regn her.. Pjatten kan da fungere som sommer sol og speedo?
Jeg er enig med deg, Espen, nok speedoer her nå.
Men du, vi vil gjerne ha sommer-bilder fra deg. Nå holder jeg på å spy av alt regnet her.
Har din mor og far reist hjem igjen?
Men du, vi vil gjerne ha sommer-bilder fra deg. Nå holder jeg på å spy av alt regnet her.
Har din mor og far reist hjem igjen?
Sommerbilder... tja, jeg har ikke vært så flink til å ta bilder enda, hva skal jeg liksom ta bilder av? Hehe, kommer vel etterhvert!
Side 32 av 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Side 32 av 40