Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 31 av 40
Side 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
AnetteM skrev:Gry da, du kan jo få begge deler - mann med både bikinitopp og speedo
BLÆH
AnetteM skrev:Gry da, du kan jo få begge deler - mann med både bikinitopp og speedo
Heldige Gry! Nå plutselig husket jeg hvorfor jeg aldri har trivdes så godt på stranda. Jeg som trodde det hadde med sand i skoa å gjøre
Hehe, ja nå som det er fellesferie for spanolene så kan du tro det er mange speedoer overalt! Ser heller på damene uten topp da ja! Eller var det mennene med bikini du ville se på? Jeg blir helt forvirra jeg, bikiner eller ikke over alt! Her er det umulig å se rundt seg på stranda eller i gatene uten å se "noeikkesåfulthyggelig"...
Jeg synes nesten dine påstander fordrer et bilde Espen!
Jeg husker enda da jeg var i Spania som fem åring. Spanjolene (mennene) spankulerte rundt i en "trusesak" bestaende av tynn tråd i sort eller hvitt tredd langt opp mellom fuballene, over hoftene og fram, og ett firkantet stykke hengende foran stasen, omtrent som en konvolutt i størrelse. Jeg var ikke gammel, men kjente alikevel at det her var ikke helt riktig
Sist endret av AnetteM den Man 18 Aug - 15:04, endret 1 gang
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
AnetteM skrev:Ok - da kjenner du kanskje Frank og Øystein fra Risør. Tror de jobbet der før:).
Tenker du gleder deg til å hjem. Hvor lange turer har du?
Øystein er jeg ikke sikker på hvem er i farta... men Frank Elde?!?! han kjenner jeg jobba sammen med han i Deep sea supply for et par år siden...
Selveste Preben- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 45
Jobb/hobbier : Sjømann\fisker...
Humor : Desverre nei.
Registration date : 06.02.2008
Hva? Vil du jeg skal ta bilder og, nei et sted går grensen!Gry skrev:Jeg synes nesten dine påstander fordrer et bilde Espen!
Odd Espen skrev:Hva? Vil du jeg skal ta bilder og, nei et sted går grensen!Gry skrev:Jeg synes nesten dine påstander fordrer et bilde Espen!
Av damene ja....
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Selveste Preben skrev:AnetteM skrev:Ok - da kjenner du kanskje Frank og Øystein fra Risør. Tror de jobbet der før:).
Tenker du gleder deg til å hjem. Hvor lange turer har du?
Øystein er jeg ikke sikker på hvem er i farta... men Frank Elde?!?! han kjenner jeg jobba sammen med han i Deep sea supply for et par år siden...
Det stemmer. Han er en kamerat av mannen min. Øystein Eriksen og, han jobbet der tidligere han også, tror jeg.
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Frank og Øystein, to virkelig verdige Risør-ambasadører
Hehe - tenkte litt på om jeg skulle flagge bekjentskapet, folk kan jo tro jeg heller til drukkenskap . Øystein har jo blitt familiemann og roet helt ned. Frank er Frank - en jekel til å fiske:)
-
Første jeg tenker på når jeg hører de navnene ja; Familiemann og sunn fisker
Hehe, nei da. De er greie nok de.
Hehe, nei da. De er greie nok de.
Jeg sa ikke noe om sunn fisker
-
Bjørn skrev:nemen skulle du ha sett... det er jo en voksen OPEL GT. Stilig.
Ja minner litt om Opel GT.
Men Gry da, det er jo en Stingray og ikke en spider. Jeg må jo ha en bil som har noe med fisk og gjøre. Jeg hater edderkopper.
Harry eller ei, jeg er jo sjefs råner jeg. Corvette er kult. Har alt kikket på flere biler som jeg kansje skal kjøpe og ta med hjem seinere. Kan tjene noen kroner på det.
Å fy,,, Speedo skulle vært forbudt..... kan ikke fordra den dårlige moten der...
-
Frank er vel en av de tørsteste i Risør på lik linje med Myggen... hehe.. ja han er en "sunn fisker" ja.. hehe
Øystein Eriksen kjenner jeg ikke men halvparten av gjengen ombord kjenner han godt.... de satt og humra og lo noen minutter her istad etter at jeg nevnte det for gjengen.. så må vel være noen morsomme historier om den mannen også ja.. hehe....
Øystein Eriksen kjenner jeg ikke men halvparten av gjengen ombord kjenner han godt.... de satt og humra og lo noen minutter her istad etter at jeg nevnte det for gjengen.. så må vel være noen morsomme historier om den mannen også ja.. hehe....
-
Hmm jeg lurer på om jeg bør la det orginale eksosanlegget sitte på til jeg har fått vist bilen på biltilsynet. Deretter kan jeg sette på sidepipes og la det bråke i vei.
Roy Fredrik skrev:Hmm jeg lurer på om jeg bør la det orginale eksosanlegget sitte på til jeg har fått vist bilen på biltilsynet. Deretter kan jeg sette på sidepipes og la det bråke i vei.
hehe.. godt poeng... men det skal vel ikke være noe problem å få det godkjent med "sidepipes" heller da..?!?!?! men kan vel være greit å ha med seg de stygge rørstubbene med hjem ja i tilfelle... kan fort bli sure kostnader ekstra viss du må ha orginal potte ved visning ja..
-
Sidepipes var tilleggsutstyr man kunne få montert på direkte fra fabrikken, når den var ny. Så det bør vel kunne gå og ha det på. Men det bråker noe vilt med dem på hehe. Men det er vel litt av poenget med en slik bil. Man skal høre at det er muskler i bilen.
Corvette Stingray var bilen jeg drømte om da jeg var en liten gutt. I dag er jeg en stor gutt som får guttedrømmen oppfyllt.
Corvette Stingray var bilen jeg drømte om da jeg var en liten gutt. I dag er jeg en stor gutt som får guttedrømmen oppfyllt.
Ja, dersom du klarer å få dem til landet så billig som dette, og samtidig holder deg til veteraner så bør du jo kunne tjene ganske mange kroner også? Det var en veldig lur idè Roy Fredrik.
Har det virkelig vært mote noen gang? Trodde det var noe de som ser på seg selv som guds gave til kvinnen trer på seg jeg? Den VG reklamen med mann i speedo på strand, er bare så god! Jeg fatter ikke at Norske menn tør bekle seg i slikt etter den, men jo da, det gjør de.Selveste Preben skrev:Å fy,,, Speedo skulle vært forbudt..... kan ikke fordra den dårlige moten der...
Puben heter "Valhall" og ligger i tredje etasje i den øvre enden av kjøpesenteret. Ta deg en tur Odd E! Og hils...Gry skrev:Der har bror til Tore pub også. Han heter..... hm.... hva søren var det han het da.... Tore, Geir, Rune og.......Vidar!! Vidar heter han og har en pub i kjøpesenteret. Husker ikke hva puben heter, men det er nordmenn der bestandig. Dere må ta dere en tur dit. Mette og Geir vet helt sikkert hvor det er.
Tore- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 21
Registration date : 21.04.2008
Tror jeg får kjøpe meg en sånn speedo. Det ser jo så kult ut..... eller kansje ikke.
Side 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Side 31 av 40