Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 6 av 40
Side 6 av 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Har dere spansk på skolen, eller der det helt norsk alt sammen?
jeg har spansk, men det er valgfritt Ellers er alt norsk, bortsett fra et par som jobber der, men de snakker engelsk.
Det som er litt ille er at da foregår det på den måten som jeg ikke hadde klart at ting hadde foregått her i landet jeg får frysninger når det snakkes om egne (f.eks) muslimske skoler her i landet, hvor utdanning skal holdes på arabisk, eller hva det skulle være.....
Blir liksom ikke noe bedre at vi lager norske skoler i andre land, bortsett fra at vi Nordmenn ikke akkurat er noen trussel mot det spanske folk og land.
Blir liksom ikke noe bedre at vi lager norske skoler i andre land, bortsett fra at vi Nordmenn ikke akkurat er noen trussel mot det spanske folk og land.
Noen som skal på auksjon i helga? Noen som evt kan ta med fisk for meg ?
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
mener det var i Drammen den 13.
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Noen som vet om Firefox 3 er bra? Det er den nye "versonen" ikke sant? Burde jeg laste ned liksom?<br>
Jeg har firefox 3, men har ikke prøvd noen andre.. Er fornøyd med den.
FF3 her og, kjempe bra. Norsk rettskrivning til den også nå.
Åh, den typen ser jeg hver gang jeg er i "syden". de er bare så utrolig nydelige! Sjekk øynene da!
Ja det er mange av dem i syden. Tøffe. Husker jeg og min bror prøvde og fange dem på Canari øyene, men det er ikke lett. De er sinnsykt kjappe. De skal visstnok finnes i Norge og, men jeg har aldri sett noen der.
For å være korrekt, jeg er ikke i syden, men i tropene Bare for å skryte av min nye kunnskap.
De er ikke så vanskelige å fange egentlig, hvis den er inne sånn som den på bildet, men ute kan det være vanskelig ja, de løper ganske fort!
De er ikke så vanskelige å fange egentlig, hvis den er inne sånn som den på bildet, men ute kan det være vanskelig ja, de løper ganske fort!
Noen som vet om et lite filter som kan passe i et akvarie på
L.30 x H.24 x B.18. i cm. selvfølgelig.
Lurte på å bruke det til reker, noe jeg ikke har hatt før.
L.30 x H.24 x B.18. i cm. selvfølgelig.
Lurte på å bruke det til reker, noe jeg ikke har hatt før.
Anbefaler disse i rekekar jeg. Husk at du må ha luftpumpe for å drive det. http://www.tropefisk.no/shop/bio-foam-filter-18297p.html Bruker de selv, og de er kjempe greie.
Hm, finnes det noen luftpumper som ikke bråker? Orker ikke den buringen heletiden...
Jeg tror det er denne jeg har. Fornøyd med den jeg. Den går an å ha i stua. Finnes i flere styrker. http://www.tropefisk.no/shop/eheim-luftpumpe-400-18231p.html
Bjørn, i presentasjonen din skriver du at du lager kniver og andre ting. Kan du ikke legge ut bilder av noe av det du har laget i hobby-tråden her?
Det kan jeg gjøre. Bare ikke le av det jeg lager.....
Le av det du lager? Nei det kommer ikke til å skje. Jeg er full av beundring for de som i det hele tatt har tålmodighet til å lage noe som tar mer enn 20 minutter.
Kikket nettopp inn i akvariet mitt og syntes at palettciklide hannen var rimelig aggresiv.
Hunnen har jaggu lagt egg... tøfft......
Hunnen har jaggu lagt egg... tøfft......
Side 6 av 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Side 6 av 40