Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 7 av 40
Side 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Elin skrev:Gratulerer Bjørn. Er det første kullet deres?
Tror det, kjøpte dem for fire fem dager siden...
Jeg skal ta dykkerkurs folkens! Blir spennende, vet ikke når det blir enda. Jeg skal ta dykkerserfikat så jeg kan dykke ned til 18meter uten instruktør. Det koster 280euro, og da får jeg med teori, 5 dykk i bassenget, serfikat og 4 dykk i havet
Heldiggris! Dykkersertifikatet har jeg lyst til å få rotet meg til å ta engang og!
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Pappa og sølvi skal ta det de og, bare de skal gjøre det i norge da, og der koster det 3500kr pr pers... jeg er ikke sikker på hva de får med i prisen da
Pluss at jeg får se litt mer spennende fisk enn Torsk!
Pluss at jeg får se litt mer spennende fisk enn Torsk!
Har dykket noen ganger, kjempe gøy!
Huff, ja det karet med den pirayan er ikke mye bra altså. Nesten så jeg har skrevet brev til hun som har lagt inn annonsen, men har klart å la være.
Huff, ja det karet med den pirayan er ikke mye bra altså. Nesten så jeg har skrevet brev til hun som har lagt inn annonsen, men har klart å la være.
Som filter til små rekekar funker Sera sine innvendige svampfiltre utmerket http://www.shopsolution.nl/clients/seameuk/prod_images/serafilterf400.jpg . Det er i prinsippet sirkulasjonspumper med svampfilter på innsuget.
Går seff an å sette sammen selv av en Maxijet sirkulasjonspumpe og en JBL ProFlow svamp eller liknende.
Ved slike løsninger slipper man luftboblinga i alle fall
Går seff an å sette sammen selv av en Maxijet sirkulasjonspumpe og en JBL ProFlow svamp eller liknende.
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Og forresten så minte "Kjæledyret" til Odd Espen meg om en leopardgekko jeg har forelska meg totalt i om dagen....
Søren, jeg har enda ikke fått forsøkt disse filtrene. De ser jo helt topp ut. Disse må jeg jammen skaffe meg en dag.Liz H skrev:Som filter til små rekekar funker Sera sine innvendige svampfiltre utmerket http://www.shopsolution.nl/clients/seameuk/prod_images/serafilterf400.jpg . Det er i prinsippet sirkulasjonspumper med svampfilter på innsuget.
Jeg har bestilt det pumpe styret du viste Gry, håper det er greit nok.
Må disse filtrene stå like lenge før man putter noe levende oppi?
Må disse filtrene stå like lenge før man putter noe levende oppi?
De luftpumpedrevne BioFoam-filterne funker utmerket de også.
De bruker like lang tid på på kjøres inn som andre filtre. Særlig ved hold av reker er det nok viktig å ha filteret innkjørt før man har i dyrene. (reker er mer følsomme for forurensning og nitritt/ niotrat/ ammonium enn de fleste fisk. Så her ville jeg bestrebet meg på å vente de fire anbefalte ukene. :S
De bruker like lang tid på på kjøres inn som andre filtre. Særlig ved hold av reker er det nok viktig å ha filteret innkjørt før man har i dyrene. (reker er mer følsomme for forurensning og nitritt/ niotrat/ ammonium enn de fleste fisk. Så her ville jeg bestrebet meg på å vente de fire anbefalte ukene. :S
Eller så kryster du bare masse av filterguffen fra et av de andre filtrene dine over dette skumfilteret, og setter det i gang med en gang
Hm..... kryster ut filterguffen, og venter litt tror jeg.....
Lurer på om de ringer og spør meg om å være med på "skal vi danse" neste år jeg?? Det ser kjempegøy ut å lære å danse "på ordentlig". Og alle de fine kjolene, og alt det ekstra håret:) - og ikke å forakte all treninga!
Hm.. må kanskje bli kjendis først. Lene ble jo kjendis gjennom å late som hun hadde vært i nærkontakt med en ufo-opphengt kjendis. Kanskje jeg skal forsøke å gi Knut Jørgen Røed Ødegaard en ekstra lang kos ved anledning???
Hm.. må kanskje bli kjendis først. Lene ble jo kjendis gjennom å late som hun hadde vært i nærkontakt med en ufo-opphengt kjendis. Kanskje jeg skal forsøke å gi Knut Jørgen Røed Ødegaard en ekstra lang kos ved anledning???
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Er det juks å be dere stemme på mitt bilde i fotokonken på Af? Jeg er med for første gang!
Det var bra! Det er det med ancistrusen og eplesnegla på agruken
OJ!!! Gørrklart og flott bilde. Da stemmer jeg på deg.
Gratulere Odd Espen! Lykke til!
-
Eh, du....det er to med ancistrus og agurk og snegle....
Åh, men jeg håpa at dere skjønte at jeg ikke forminsker bildet mitt sånn at halve bildet blir hvittGry skrev:Eh, du....det er to med ancistrus og agurk og snegle....
Fra i går var jeg faktisk på topp 6 lista!
Sist endret av Odd Espen den Fre 12 Sep - 15:53, endret 1 gang
Godt det var det andre som var ditt, det var jo det desidert fineste. Det andre ble bare en blek kopi.
Nå er det på topp seks igjen.
Nå er det på topp seks igjen.
Hyyyyl! Mitt bilde er ikke blant topp 6
På den annen siden så har jeg vært med før da... kan ikke havne der hver gang.
Så artig at du kom med OG ligger såpass bra an da Odd Espen!
På den annen siden så har jeg vært med før da... kan ikke havne der hver gang.
Så artig at du kom med OG ligger såpass bra an da Odd Espen!
Huff da, hvilket er ditt da Liz? Kan få Arne til å stemme på begge deres jeg vet du
Bildet mitt er det apisto-hodet. Men sjanseløs i avstemminga da - er mye morsommere å se på "actionbilder" tross alt.
Side 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Side 7 av 40