Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 5 av 40
Side 5 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Nå var det jo egentlig ganske enkelt og greit Nå kan man se hele bildene og, "før" ble de jo kutta på enden.Gry skrev:Ingen grunn til panikk, jeg holder bare på å sjekke ut nye themes, siden det er kluss med det vi har brukt til nå.
Ja, jeg får kryss på to av knappene, bla "report to admin"-knappen.AnetteM skrev:Var pent det oppsettet du forsøkte nå, men får fremdeles noen kryss her og der.
Samme som deg, Odd Espen. Ellers var dette veldig bra.
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Jeg får ikke noen kryss noe sted, men det som irriterer meg er at jeg ikke klarer å få avatar-bildet over på venstre side igjen. Det klarte jeg da vi byttet layout forrige gang.
Vel. Har lagt til noen nye finesser, bla. hurtig-svar boksen. Den har jeg savnet, og at det dukker opp "pluss" på tråder med nye innlegg.
Vel. Har lagt til noen nye finesser, bla. hurtig-svar boksen. Den har jeg savnet, og at det dukker opp "pluss" på tråder med nye innlegg.
IIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!
Jeg får litt spasmer hver gang det byttes på layouten på forumene jeg er på.. Faktisk nesten litt skremt..
Var pent da.. :p Men.. wow.. *forvirra*
*Vanedyr*
Jeg får litt spasmer hver gang det byttes på layouten på forumene jeg er på.. Faktisk nesten litt skremt..
Var pent da.. :p Men.. wow.. *forvirra*
*Vanedyr*
Kjenner følelsen, men det var bare kaos med knappene på den forrige nå, og det nyttet ikke å resette layoutet. Jeg kjenner jeg får nudra av at avatarene er på "feil" side, men skal gi det et forsøk, da det viser seg at det ikke nytter få dem over, på tross av at jeg har stilt de inn på å skulle være på venstre siden.
Hmmm. forstår ikke det. Her er alt som det skal være. Du har vista du og Roy?
Der var alle x'ene borte og ny tråd begynt. Kanskje alt ble tullball fordi tråden var for lang?
Vi får satse på det .
Søren, i dag skulle vi vært på møte i tropefugleklubben, men så har Arne fått omgangssyke stakkars.
Søren, i dag skulle vi vært på møte i tropefugleklubben, men så har Arne fått omgangssyke stakkars.
Sender ritz kjeks og dau cola light i posten til Arne. God bedring!
Eneste han får ned er Sprite, men takk for gode hensikter .
Herregud, jeg klarer altså ikke se en eneste episode av "extreme home makeover" uten å grine! sitter her med popcorn og skal liksom kose meg, også bare griner jeg... men, koser meg jo også da.
Gry skrev:Herregud, jeg klarer altså ikke se en eneste episode av "extreme home makeover" uten å grine! sitter her med popcorn og skal liksom kose meg, også bare griner jeg... men, koser meg jo også da.
Griner av ekstrem oppussing....... det er ikke riktig, man skal ikke gjøre det, man skal være irritert over at de er her og river. Har jo lyst på nytt jeg å.
Neida, bare spøker.... men husene de bygger er ikke av verdens beste kvalitet. De er stooore, men bygd av finerplater og lignende...
Nei, de er nok ikke av samme kvaliteten som norske hus, men de er jo som oftest bygget for endel varmere klima enn vi har her også da. Nei episoden i dag er helt grusom (god).
Gry, du trenger ikke skemmes! Jeg sitter å leser en bok serie og finner meg selv med klump i halsen og tårer i øynene innimellom.. Nesten litt flaut.. :p
Jeg som aldri leser bøker.. Har nå pløyd meg gjennom 2 bøker og er halvveis gjennom nr 3..
Jeg som aldri leser bøker.. Har nå pløyd meg gjennom 2 bøker og er halvveis gjennom nr 3..
Jeg nådde mitt laveste punkt da jeg grein av en episode av huset på prærien, så jeg dømmer ingen!
Hvilken bokserie leser du Maria?
Hvilken bokserie leser du Maria?
Hihi, men det var jo en trist serie. Vet ikke om jeg hadde grått av den nå, men da var den "fel".
Gry skrev:Hvilken serie er det du leser Maria?
Jeg leser denne best selger serien til Stephenie Meyer.. Er en sånn romantisk vampyr og varulv historie med en mennesklig jente i midten.. heh.. :p
Det kommer snart en filmatisering av bok 1 iallefall, heter "Twilight".
Bok1: Twilight
Bok2: New Moon
Bok3: Eclipse
Bok4: Breaking Dawn
Jeg er helt hekta, veldig søt og spennende.. Hun driver vel på å skriver bok 5 nå, så jeg prøver å utsette litt lesing, så jeg slipper å vente i evigheter.. Har bok 4 igjen og 1/3 av bok 3.. :p
Jeg begynte på bok 1 for en uke siden.. og de er ikke.. små.. Første boken er vel rundt 450 sider, stor skrift da, men bok 3 er tykkere og 3 enda mer tykkere.. :p
Dersom noen av dere vil lese den, så ville jeg ikke søkt opp noen av bøkene på wikipedia, det står alt for mye avslørende der.. Skikkelig kjedelig om man vil lese bøkene selv, for litt av dette med å lese er jo å oppleve spenningen som bygges og man leser og leser for å få vite hva som skjer.. :p
Gjett hvem som har fått Pc tilbake!? Jeg ga den til pc-mannen på skolen i dag, det var bare en ledning til skjermen som hadde hoppa av. Så han ringte til dell og fikk veiledning om hvordan fikse ledningen(hihi, veiledning om ledningen) Dermed var min pc oppe og går igjen! *glad*
Så bra da, Odd Espen! Det er liksom noe som mangler når du ikke er her.
Hvordan går det der nede nå da? Begynt å komme inn i rutiner og styr? Går skolen greit?
Hvordan går det der nede nå da? Begynt å komme inn i rutiner og styr? Går skolen greit?
Det går bra faktisk! Eneste som mangler nå er stekeplatene, så burde det være greit. Skal spør Geir hvor lang tid det tar før jeg kan lage annet mat enn toast. Har kjøpt en pose pom fritt som jeg tenkte jeg skulle steke i stekepanna, men det er 2 uker siden, og nå vurderer jeg snart å steke det i toastjernet! Beranaise saus i den ene siden og pom fritt i den andre
Skolen funker den... men det er tross alt skole Prøver faktisk og gå til og fra skolen mest mulig, men når det går buss så busser jeg Også har jeg begynt å spise litt mer salat! Det er jo bra, for det spiste jeg før, så slutta jeg plutselig, og nå har jeg starta igjen Det er jo egentlig ganske godt da, men jeg liker bare salat og agurk, så hvis det er sånn blanda salat så dropper jeg den...
Skolen funker den... men det er tross alt skole Prøver faktisk og gå til og fra skolen mest mulig, men når det går buss så busser jeg Også har jeg begynt å spise litt mer salat! Det er jo bra, for det spiste jeg før, så slutta jeg plutselig, og nå har jeg starta igjen Det er jo egentlig ganske godt da, men jeg liker bare salat og agurk, så hvis det er sånn blanda salat så dropper jeg den...
Side 5 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Side 5 av 40