Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 10 av 40
Side 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Takk for kjempe svar Elin!
Skal gjøres med en gang!Elin skrev:Kjør defragmentering og diskoppryddning.
Alltid tom, hopper over papirkurven når jeg sletter ting jeg(shift+delete)Elin skrev:Tøm papirkurven.
Mye skrot har jeg ikke, de ligger i mapper på på skrivebordet. Jeg har 4 mapper og 4 "programsnarveier", er det for mye?Elin skrev:Har du mye skrot på skrivebordet så flytt det til andre mapper. Tar visst mye krefter for en stakkars pc å ha det på skrivebordet.
Burde jeg ha dette i steden for AVG, eller begge samtidig?Elin skrev:Ellers anbefaler mange å bruke spybot search n destroy som er et gratis program for å ta vekk spyware, adware og det beskytter mot nye angrep uten å ta for mye ressurser fra pc. http://www.safer-networking.org/no/index.html
Ikke ha annet enn snarveier til programmer, papirkurv og slikt på skrivebordet. Det tar unødvendige ressurser. Legg mappene dine under mine dokumenter o.l
Spybot er ikke ett virusprogram, så du bør ha begge deler.
Spybot er ikke ett virusprogram, så du bør ha begge deler.
Ok Men det er så tungvint å gå inn på mine dokumenter først Men jeg venner meg vel til det!
Det er Spybot-S&D jeg skal laste ned, ikke sant?
Det er Spybot-S&D jeg skal laste ned, ikke sant?
Odd Espen skrev:Er det sunt og gå tur? For jeg går tur sånn ca hver dag!
NEI, det er ikke sunt å gå tur.... man blir sliten av slikt. ikke bra.
dette er så katt
dette er enkelt katt
dette er er katt
dette er det katt
dette er å katt
dette er holde katt
dette er en katt
dette er dust katt
dette er opptatt katt
dette er i katt
dette er noen katt
dette er sekunder katt
dette er enkelt katt
dette er er katt
dette er det katt
dette er å katt
dette er holde katt
dette er en katt
dette er dust katt
dette er opptatt katt
dette er i katt
dette er noen katt
dette er sekunder katt
SVAR........
gå nå tilbake og les hvert tredje ord i hver setning
høyt!
gå nå tilbake og les hvert tredje ord i hver setning
høyt!
Men Arne da! Denne skulle jo vært på katte-forumet her inne. Hehe.
Odd Espen skrev:Takk for kjempe svar Elin!Skal gjøres med en gang!Elin skrev:Kjør defragmentering og diskoppryddning.Alltid tom, hopper over papirkurven når jeg sletter ting jeg(shift+delete)Elin skrev:Tøm papirkurven.Mye skrot har jeg ikke, de ligger i mapper på på skrivebordet. Jeg har 4 mapper og 4 "programsnarveier", er det for mye?Elin skrev:Har du mye skrot på skrivebordet så flytt det til andre mapper. Tar visst mye krefter for en stakkars pc å ha det på skrivebordet.Burde jeg ha dette i steden for AVG, eller begge samtidig?Elin skrev:Ellers anbefaler mange å bruke spybot search n destroy som er et gratis program for å ta vekk spyware, adware og det beskytter mot nye angrep uten å ta for mye ressurser fra pc. http://www.safer-networking.org/no/index.html
Gode tips... Har merket at mange bærbare yter en del dårligere hvis man bruker batteri(ene)... Så vil man ha mere futt så putter man inn strømledningen. Bruker du vista?
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Maria skrev:KP skrev:Svarte, nå får jeg nesten skjelven her....
Skal snart av å brenne av x antall hundretusen på ny bil..... HHHJJJJEEEEELLLLPPPPP
Gi meg pengene og hvilke krav du har til bilen så kan jeg handle for deg jeg! hihi
He he... det kan jeg tenke meg du ville....
For sent, men skulle gjerne hatt deg med (hvis du er god til å prute da, det er ikke jeg)
Så mye penger går jeg ikke med i cash... :-S
KP- Viderekommen pjatter
-
Elin skrev:Maria skrev:KP skrev:Svarte, nå får jeg nesten skjelven her....
Skal snart av å brenne av x antall hundretusen på ny bil..... HHHJJJJEEEEELLLLPPPPP
Gi meg pengene og hvilke krav du har til bilen så kan jeg handle for deg jeg! hihi
Jeg blir med og tar med luktfrisker for denne ny billukten er ikke god! Det stinker
Det er plass til 7 så bare meld dere på folkens! ;-) Men luftfriskere får du holde hjemme Elin!
KP- Viderekommen pjatter
-
Gry skrev:Sværte! Elin, du svarer jo som en skikkelig datanerd! Dette liker jeg
En moderator på et forum må vel nesten være litt nerd???
For ikke å snakke om administratorer da...
KP- Viderekommen pjatter
-
Jaja... nerder tilstede også? Det kan man jo like
Fikk du noe orden på det Odd Espen?
Fikk du noe orden på det Odd Espen?
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Ganske spesielt. https://www.youtube.com/watch?v=BY-hcY1ZU28
Gry, du som er Administrator og greier, når vi legger til linker, bruker vi aktiv lenke!
Gry, du som er Administrator og greier, når vi legger til linker, bruker vi aktiv lenke!
KP skrev:Maria skrev:KP skrev:Svarte, nå får jeg nesten skjelven her....
He he... det kan jeg tenke meg du ville....
For sent, men skulle gjerne hatt deg med (hvis du er god til å prute da, det er ikke jeg)
Så mye penger går jeg ikke med i cash... :-S
Jeg er flink til å prute! Jeg er flink til å gå selgere på nervene, er vel derfor dem gir seg så fort..
Dessuten så har bilselgere så syyyykt mye å gå på.. Har du kjøpt nå eller?
Jeg pruta på min bil, som stod i 127 000, ga 112 000 og fikk med 2 nye sommerdekk (De to andre var så å si helt nye), 4 nye piggdekk og neste service! Synte jeg gjorde det ganske bra for mitt første bilkjøp.. :p
Maria skrev:
Jeg er flink til å prute! Jeg er flink til å gå selgere på nervene, er vel derfor dem gir seg så fort..
Dessuten så har bilselgere så syyyykt mye å gå på.. Har du kjøpt nå eller?
Jeg pruta på min bil, som stod i 127 000, ga 112 000 og fikk med 2 nye sommerdekk (De to andre var så å si helt nye), 4 nye piggdekk og neste service! Synte jeg gjorde det ganske bra for mitt første bilkjøp.. :p
Bilen er nok kjøpt ja..... Ser i etterkant at jeg nok skulle ha lurt deg med ja..
Fikk nå iallefall pruta med hengerfeste og en gps.....
Har de så mye å gå på? Virka ikke sånn (men godt mulig jeg ble grundig lurt...)
KP- Viderekommen pjatter
-
Har begynt å snekre på en hjemmeside for Mimmi. Besøk den gjerne: http://www.123hjemmeside.no/mimmi/19525684
Bruker heldigvis ikke Vista nei Kan være det har noe med strømmen og gjøre og, men det har jo ikke vært noe problem før...KP skrev:Gode tips... Har merket at mange bærbare yter en del dårligere hvis manElin skrev:Kjør defragmentering og diskoppryddning.Tøm papirkurven.Har
du mye skrot på skrivebordet så flytt det til andre mapper. Tar visst
mye krefter for en stakkars pc å ha det på skrivebordet.Ellers
anbefaler mange å bruke spybot search n destroy som er et gratis
program for å ta vekk spyware, adware og det beskytter mot nye angrep
uten å ta for mye ressurser fra pc.
http://www.safer-networking.org/no/index.html
bruker batteri(ene)... Så vil man ha mere futt så putter man inn
strømledningen. Bruker du vista?
Tror det ja Føler hvertfall det funker litt bedre nå!Liz H skrev:Fikk du noe orden på det Odd Espen?
Takk igjen for tipsene Elin!
Jeg redigerte det innlegget jeg, Gry!Gry skrev:Ganske spesielt. https://www.youtube.com/watch?v=BY-hcY1ZU28
Hæ, ble den ikke aktiv? Godt du ordnet opp.Odd Espen skrev:Jeg redigerte det innlegget jeg, Gry!Gry skrev:Ganske spesielt. https://www.youtube.com/watch?v=BY-hcY1ZU28
Spyboot og adaware kjører i bakgrunnen for å stoppe uønskede spionprogrammer, og du kan kjøre søk når du ønsker det.
AVG kjører i bakgrunnen hele tiden og er et program som stopper virus, så ja, du kan ha alle tre "gående".
AVG kjører i bakgrunnen hele tiden og er et program som stopper virus, så ja, du kan ha alle tre "gående".
Wow, det var ganske spesielt ja! Jeg telte riktig da hehe...Gry skrev:Ganske spesielt. https://www.youtube.com/watch?v=BY-hcY1ZU28
Side 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Side 10 av 40