Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 9 av 40
Side 9 av 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Jeg hater virkelig den idiotiske tilstanden windows folka må ha vært i når de fant opp vista****skapet!
Jeg skulle sette opp printeren på maskina her, og har raida halve huset rundt for å finne intalasjons cd'ene, når jeg finner dem så finner jeg også ut at programvaren ikke er kompatibel med Vista!
noen som vet om jeg kan få det til å funke? Laste ned nye drivere? *cry*
Jeg skulle sette opp printeren på maskina her, og har raida halve huset rundt for å finne intalasjons cd'ene, når jeg finner dem så finner jeg også ut at programvaren ikke er kompatibel med Vista!
noen som vet om jeg kan få det til å funke? Laste ned nye drivere? *cry*
Mener at vista skal finne frem til den beste driveren selv...
Jeg trengte ikke å innstallere noen drivere, bare plugga inn printeren gikk inn i kontrollpanel og satt den som standard skriver.
Jeg trengte ikke å innstallere noen drivere, bare plugga inn printeren gikk inn i kontrollpanel og satt den som standard skriver.
Åhh Maria...det rakkerskapet der drev vi med for en ukes tid siden også... og endte opp med å måtte kjøpe ny mus fordi dritten ikke støtta Vista (eller motsatt).
Ungjenta var og henta fisk hos meg før i dag, og fikk med noen planteavleggere i tillegg sånn at ho kunne få litt mer liv i akvariet sitt. Ho var fornøyd, og jeg var fornøyd - for nå fikk jeg plutselig et ledig akvarium til å sette corydoras weitzmanni'ene i et artskar.
Håper på å få dem i gang med lek etterhvert nå!
Men først måtte jo weitzmanniene fanges inn da.. og DE gikk i en 260 liter med haugevis av planter og røtter, så det var en temmelig ommøblerende jobb Fant ikke alle de jeg trodde var der, så det har vel gått med et par weitzmannier i sommer da? Jaja - får jeg dem til å yngle så får jeg jo øka antallet igjen.
I kveld fikk jeg dessverre en telefon jeg ikke ville ha - beskjed om at broren min har avbrutt behandlinga på rusbehandlingssenteret han har vært på siden februar Fikk lyst til å slenge meg i bilen og kjøre ti timer for å filleriste han tilbake i behandling...... Jeg har ikke hatt noe forhold til han på ti år på grunn av rus... og nå hadde jeg endelig fått han tilbake, følte jeg.... Så skjer dette!
Foreløpig har han "bare" forlatt behandlingsstedet, men ikke "sprukket" - men jeg frykter det verste, dessverre.
Ungjenta var og henta fisk hos meg før i dag, og fikk med noen planteavleggere i tillegg sånn at ho kunne få litt mer liv i akvariet sitt. Ho var fornøyd, og jeg var fornøyd - for nå fikk jeg plutselig et ledig akvarium til å sette corydoras weitzmanni'ene i et artskar.
Håper på å få dem i gang med lek etterhvert nå!
Men først måtte jo weitzmanniene fanges inn da.. og DE gikk i en 260 liter med haugevis av planter og røtter, så det var en temmelig ommøblerende jobb Fant ikke alle de jeg trodde var der, så det har vel gått med et par weitzmannier i sommer da? Jaja - får jeg dem til å yngle så får jeg jo øka antallet igjen.
I kveld fikk jeg dessverre en telefon jeg ikke ville ha - beskjed om at broren min har avbrutt behandlinga på rusbehandlingssenteret han har vært på siden februar Fikk lyst til å slenge meg i bilen og kjøre ti timer for å filleriste han tilbake i behandling...... Jeg har ikke hatt noe forhold til han på ti år på grunn av rus... og nå hadde jeg endelig fått han tilbake, følte jeg.... Så skjer dette!
Foreløpig har han "bare" forlatt behandlingsstedet, men ikke "sprukket" - men jeg frykter det verste, dessverre.
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Svarte, Liz!! Forstår så forbasket godt at du har mest lyst til å "riste" han!
At det skal være så bort i mot totalt umulig å holde seg unna miljøet når man har fått sjansen til å bli ren?!
Også så lenge som han har vært der også. Han kom vel i den "JEG klarer dette på egenhånd, JEG trenger ingen fa"€"€ terapaut til å fortelle MEG hvordan jeg skal unngå å sprekke"-fasen..... Jeg blir helt forbannet på dine veine jeg, og samtidig så fortvilt over hvor makt den dritten har (stoffet/rusen altså).
At det skal være så bort i mot totalt umulig å holde seg unna miljøet når man har fått sjansen til å bli ren?!
Også så lenge som han har vært der også. Han kom vel i den "JEG klarer dette på egenhånd, JEG trenger ingen fa"€"€ terapaut til å fortelle MEG hvordan jeg skal unngå å sprekke"-fasen..... Jeg blir helt forbannet på dine veine jeg, og samtidig så fortvilt over hvor makt den dritten har (stoffet/rusen altså).
Huff, starta egentlig på skolen 7:40 i dag, men jeg kom 8:15 jeg. Jeg skulle gå kl 7, men det var visst da jeg stod opp(les: ble vekka). Hanna(naboen min, skulle også gå) kom og banka på vinduet på soverommet mitt, og sa at de starta og gå Jeg reagerte med "mhm". Kunne ikke huska at jeg slo av vekkerklokka en gang, men jeg lå jo med den i handa, så jeg tror jeg har gjort det Så fant jeg ut at jeg burde stå opp, men jeg gadd ikke haste så alt for mye, for vi har biologi i 3 timer på mandager, og vi har så sugen lærer i biologi, at jeg hadde lært like mye om jeg hadde ligget i senga mi og sove! Han kan jo ikke en skit om biologi, han bare skriver av boka og opp på tavla. Så da stod jeg opp kl7, og gikk ned å spiste frokost og tok meg god tid(man får vondt i magen om man forhaster seg med ), så når jeg var ferdig med maten gikk jeg opp og pakka sekken, og pussa tenna, så gikk jeg til skolen, selv om jeg egentlig burde ha tatt taxi, men jeg har også hørt at man ikke burde ta taxi aleine(for det har jeg ikke gjort før ), også kunne jeg jo ikke gå så fort til skolen, for jeg hadde jo akkurat spist, og jeg kan jo ikke risikere og få vondt i magen! Derfor gikk jeg sakte og rolig til skolen, og kom litt for seint... Men han skreiv ikke fravær på meg da, greit nok
Hehe, ja man skal ikke haste. Kommer ingenting godt ut av det.
Hmm... er er det visst den store rømlingedagen. I løpet av 10 minutter hadde sambo tråkket på én eplesnegle og funnet en til på gulvet .....
Håper ikke eplesneglene i sneglekaret begyner med det samme, for da skal jeg få det morro med plukking...
Håper ikke eplesneglene i sneglekaret begyner med det samme, for da skal jeg få det morro med plukking...
Bjørn skrev:Kan palettciklidene flytte eggene sine? Ser at eggene er borte fra den plassen de hadde lagt dem, og at de er mye inn og ut fra en rot jeg har..
Om pallettene flytter egg er jeg litt usikker på, men de flytter ihvertfall yngel. Så jeg vil tro at du har en haug yngel under den rota nå. Pallett ciklider er grei og ale opp. Man kan fôre dem opp med vanlig pulverisert flakfôr. Ikke behov for artemia.
Tja... kanskje, kan ikke se noe til dem ihvertfall. Vi får se.
Er det sunt og gå tur? For jeg går tur sånn ca hver dag!
Nei det er ikke sunt.
Så over til noe annet; MEG.
Hehe. I dag har jeg og Guro vært å bowlet!! Det var gøy. Vi gikk direkte fra jobb i ettermiddag, og spilte to runder. Kjempe kos.
Hehe. I dag har jeg og Guro vært å bowlet!! Det var gøy. Vi gikk direkte fra jobb i ettermiddag, og spilte to runder. Kjempe kos.
Turgåing skal ikke overdrives - man risikerer å bli sprek av det
Nå står morgendagens middag på oppkok, og sambo har begynt å sirkle rundt kjelen----. Fårikål må vite!
Nå står morgendagens middag på oppkok, og sambo har begynt å sirkle rundt kjelen----. Fårikål må vite!
Jum-jum, vi spiste også det i dag, hos min mor. Det er bare kjempe godt!
Må bare skryte litt av meg selv.. Jeg fikk min ikke kompatible skriver til å virke lell! Når jeg fant vista drivere hos produsenten så var det bare velstand! (All by my self! )
Noen ganger gir jeg meg selv for lite kredit for hvor smart jeg er.. godt å kunne overraske seg selv.. hihi
Noen ganger gir jeg meg selv for lite kredit for hvor smart jeg er.. godt å kunne overraske seg selv.. hihi
Nåja, jeg kan faktisk styre min entusiasme for fårikål... Men sambo tar heeeelt av så det er så gøy å lage det til han et par ganger i året
Så bra at du fikk orden på skriveren da!
Så bra at du fikk orden på skriveren da!
Noen som vet hva man må gjøre med en treig pc?
AVG finner ikke noe virus, og jeg har masse plass igjen på pc'en... Den er liksom bare skikkelig treig, også plutselig stopper den helt opp i 2sek Jeg takler det ikke!
AVG finner ikke noe virus, og jeg har masse plass igjen på pc'en... Den er liksom bare skikkelig treig, også plutselig stopper den helt opp i 2sek Jeg takler det ikke!
Svarte, nå får jeg nesten skjelven her....
Skal snart av å brenne av x antall hundretusen på ny bil..... HHHJJJJEEEEELLLLPPPPP
Skal snart av å brenne av x antall hundretusen på ny bil..... HHHJJJJEEEEELLLLPPPPP
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
KP skrev:Svarte, nå får jeg nesten skjelven her....
Gi meg pengene og hvilke krav du har til bilen så kan jeg handle for deg jeg! hihi
Maria skrev:KP skrev:Svarte, nå får jeg nesten skjelven her....
Gi meg pengene og hvilke krav du har til bilen så kan jeg handle for deg jeg! hihi
Jeg blir med og tar med luktfrisker for denne ny billukten er ikke god! Det stinker
Er det noen som har noen tanker om dette: Når man selger brukte innvendige filtere er det da vanlig å la
filtermassen stå i skylt eller tar man alt ut? Kan jo erstatte med
blåfilter om det er vanlig?
Gry skrev:Nei det er ikke sunt.
Bowling er kjempegøy selv om jeg ikke klarer å løpe bort til der man slipper kula. Tror det blir for mye koordinering når jeg må tenke på armer OG bein samtidig. Holder med armen og fingrene slik at jeg faktisk slipper kula og ikke bare svinger armen i tomme lufta
Odd Espen skrev:Noen som vet hva man må gjøre med en treig pc?
Kjør defragmentering og diskoppryddning. Tøm papirkurven. Har du mye skrot på skrivebordet så flytt det til andre mapper. Tar visst mye krefter for en stakkars pc å ha det på skrivebordet. Ellers anbefaler mange å bruke spybot search n destroy som er et gratis program for å ta vekk spyware, adware og det beskytter mot nye angrep uten å ta for mye ressurser fra pc. http://www.safer-networking.org/no/index.html
Sværte! Elin, du svarer jo som en skikkelig datanerd! Dette liker jeg
Gry skrev:Sværte! Elin, du svarer jo som en skikkelig datanerd! Dette liker jeg
Jeg har bestemt meg for å la min indre nerd få slippe ut. Ble så trangt inni huet mitt der den løp rundt og skrek vi trenger mere ram, minnet er fullt
Side 9 av 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Side 9 av 40