Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 16 av 40
Side 16 av 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Nå har jeg en kort pause. Holder på og få flydd over alle til den andre skuta med helikopter. Jeg blir den siste personen som forlater plattformen, siden det er jeg som er ansvarlig for helikopter lette/landingene ombord. Så dette blir siste innlegg før raketten tar av. Under 6 timer igjen.
Hilsen
Rocket Roy
Hilsen
Rocket Roy
Endelig fikk jeg med meg hele oppskytningen! Ble rent nervøs under nedtellingen jeg, det er jo ikke så lenge siden det gikk galt. Men, så gikk det jo kjempe fint! Gratulerer til Roy Fredrik og resten av besetningen!
Arg....... rakk det ikke, glemte det helt. Nei nei nei bomma med 50 min.
Ååh, jeg satt jo med pc'en jeg da! Glemte det helt jeg... Blir vel en sjanse til?
Ja da er jeg tilbake ombord på plattformen. Oppskytning var vellykket. Hadde litt problemer da jeg kom tilbake ombord, siden helikopter radioen min streiket. Det er ikke helt bra når man er ansvarlig for all helikoptertrafikk inn og ut til plattformen. Men jeg løste det med og bruke en lommelykt som jeg lyste på tommelen min. Tommel opp betyr OK, og tommel ned betyr nei. Gikk greit.
Etter det var det rundt og sjekke plattformen for skader og branner. Ingen brann, men endel alarmer. Var og endel takplater og lamper som hadde falt ned, men det er normalt.
Og så til det viktigste, alle vill guppiene mine overlevde. De er kansje litt tunghørte etter 200 desibel, men ellers ser de ut til og være i god form. hehe.
Deretter var det opp til broa og drikke den obligatoriske champagnen etter en vellykket oppskytning.
Nå sa jeg meg frivillig til og sitte vakt i 6 timer på broa, selv om jeg har vært oppe i ett og et halv døgn allerede. Er sliten, men ikke trøtt. Kansje fordi jeg har drukket minst 10 bokser cola og pepsi.
I morra begynner vi og seile hjemover igjen. En tur som tar 15 dager. Men det er rolige dager, kun avbrudt av dekksgolf, grilling og bading. Og mange kalde pils på balkongen.
Jo jeg kjenner det, er nok litt trøtt allikevel, mere cola....
Hilsen
Rocket Roy
PS Ett bilde tatt dagen før oppskytningen
Etter det var det rundt og sjekke plattformen for skader og branner. Ingen brann, men endel alarmer. Var og endel takplater og lamper som hadde falt ned, men det er normalt.
Og så til det viktigste, alle vill guppiene mine overlevde. De er kansje litt tunghørte etter 200 desibel, men ellers ser de ut til og være i god form. hehe.
Deretter var det opp til broa og drikke den obligatoriske champagnen etter en vellykket oppskytning.
Nå sa jeg meg frivillig til og sitte vakt i 6 timer på broa, selv om jeg har vært oppe i ett og et halv døgn allerede. Er sliten, men ikke trøtt. Kansje fordi jeg har drukket minst 10 bokser cola og pepsi.
I morra begynner vi og seile hjemover igjen. En tur som tar 15 dager. Men det er rolige dager, kun avbrudt av dekksgolf, grilling og bading. Og mange kalde pils på balkongen.
Jo jeg kjenner det, er nok litt trøtt allikevel, mere cola....
Hilsen
Rocket Roy
PS Ett bilde tatt dagen før oppskytningen
Gratulerer med vellykket oppskyting!! Mye krefter.
Veldig glad at de nå døve guppyene overlevde hi hi
Veldig glad at de nå døve guppyene overlevde hi hi
Takk for alle gratulasjoner. Her er også ett bilde tatt dagen før oppskytning. Plattformen min i forgrunnen, og kommandoskipet i bakgrunnen. Alle er ombord på kommandofartøyet under oppskytningen. Vi på plattformen, kaller det skipet ferga...
Jeg prøvde å legge til sånn utvidelses-sak til firefox nå, og det var faktisk litt stilig! Jeg la til fire.fm, det er sånn at det er en musikkspiller over alle bokmerkene i firefox-vinduet, også kan man bare søke på en artist, så finner den musikk du kan høre med en gang, uten å laste ned! Den finner ikke bare sanger fra den artisten, men sanger i samme stil Kjempegreit i grunn!
Huff, første dagen jeg forsov meg sånn ordentlig! Vokna at Inma(spanske kjøkkendama) ropte inn i leiligheten vår, for Simen er syk, og jeg har ikke skrivd meg ut i dag, så ho ropte og hørte om vi var syke eller om vi forsov oss. Ho visste at Simen var syk, så ho spurte om han ville ha frokost osv, men jeg tror ho tror jeg er på skolen, for døra til rommet mitt var lukket, og jeg reagerte ikke før ho var gått Jeg vet at klokka bare er 10, men når har jeg bare en time historie fram til kl 11, så har jeg fri til kl 15 så har jeg en time tysk liksom... Så jeg droppa hele skolen i dag, uansett bedre og få heldags-fravær enn timesfravær!
Hehe, så der kom første forsovelsen altså.
Hvor strenge er de på fravær?
Hvor strenge er de på fravær?
Veldig strenge, jeg vet ikke hva maks fravær er før man får beskjed, men tror ikke det er så mye uansett prøver jeg å ikke få noe da! Jeg syns det meste er ganske strengt på skolen her, Risør var mye bedre. Jeg har noen timer fravær allerede, men de skal jeg egentlig ikke ha, for jeg har fått beskjed om at jeg kunne ha egentrening mens de andre hadde svømming, og da bare gå rett hjem når de hadde gym, men jeg fikk jo fravær alikavel! Skal snakke med de i morra tenkte jeg...
Nå kommer det uvær her igjen! Syns det har vært ganske mye uvær siden jeg kom ned!
Nå kommer det uvær her igjen! Syns det har vært ganske mye uvær siden jeg kom ned!
Her er det strålende sol!
Nå har jeg akkurat vært å stelt litt i karene mine. Fikk plutselig ånden over meg. Jeg har satt i gang et klekke/oppvekst-kar, for jeg håper jo green laserne legger egg snart
Nå har jeg akkurat vært å stelt litt i karene mine. Fikk plutselig ånden over meg. Jeg har satt i gang et klekke/oppvekst-kar, for jeg håper jo green laserne legger egg snart
Hehe, nja har hatt det siden sist torsdag da
Men nå som jeg skal ned på butikken megynner det å pøsregne! Jeg tenkte jeg skulle vente til det regna litt mindre, men det ser ut til å bli omvendt... så da får jeg vel vente enda lengere da, selv om jeg trenger mat!
Det verste er vel egentlig at alt blir så skittent når det regner! Det regner ikke reint vann sånn som i Norge, her regner det sand-vann(aner ikke hvorfor, men det bare er sånn), så man må vaske verandaen etter det har regna liksom
Åh, hver gang noen nevner akvare-stell tenker jeg automatisk på ominredning, og hvor mye jeg gleder meg til å starte opp mine akvarier når jeg kommer hjem! Har tenkt å planlegge de litt mer denne gangen, ikke bare kaste oppi.
Men nå som jeg skal ned på butikken megynner det å pøsregne! Jeg tenkte jeg skulle vente til det regna litt mindre, men det ser ut til å bli omvendt... så da får jeg vel vente enda lengere da, selv om jeg trenger mat!
Det verste er vel egentlig at alt blir så skittent når det regner! Det regner ikke reint vann sånn som i Norge, her regner det sand-vann(aner ikke hvorfor, men det bare er sånn), så man må vaske verandaen etter det har regna liksom
Åh, hver gang noen nevner akvare-stell tenker jeg automatisk på ominredning, og hvor mye jeg gleder meg til å starte opp mine akvarier når jeg kommer hjem! Har tenkt å planlegge de litt mer denne gangen, ikke bare kaste oppi.
Gry: Om dere ikke har prøvd disse kjeksene til tropican på de grå så bør dere virkelig prøve! Til og med Ayo her tok i på dem, hun som ikke liker noe andre godbiter enn peanøtter..
Arne vet hvilken type jeg mener..
Begge står her å knasker og ser ut til å like dem rimelig bra!
Arne vet hvilken type jeg mener..
Begge står her å knasker og ser ut til å like dem rimelig bra!
Så bra at de falt i smak da! Vi har ikke forsøkt dem selv, men da kommer de i hus i morgen
Da har jeg lagt ut masse annonser på na og af. Både adolfoi, sorte krystallreker, nano saltvannet og albino sterbaiene.
Har plutselig fått akvarie-guts igjen, og har lyst på nye, spennende arter.
Har plutselig fått akvarie-guts igjen, og har lyst på nye, spennende arter.
Adolfoi?!?! Sa du adolfoi... hehe, men nå har jeg jo en salig blanding på 8 stk og ikke kar til dem *sukk og akk* hehe.
Jeg skal på møte i AOK nå, starter om en halvtime så Nina er vel på vei. Skal ikke kjøpe noenting som helst
Jeg skal på møte i AOK nå, starter om en halvtime så Nina er vel på vei. Skal ikke kjøpe noenting som helst
Skal du selge alle coryene dine nåda.... å jeg som ville se dem..
Åååå... du skal bare selge alt det andre som du ikke trenger lenger.. nei, bare tuller...
Hvor mange slike coryer bør man ha for at de skal trives?
Hvor mange slike coryer bør man ha for at de skal trives?
Ja, jeg selger bare søpla! Hehe, nei du, jeg tror det er mange som sikler etter både adolfoi og sterbai, og det er ingen av disse som er vanlige i butikkene for å si det slik
Coryer bør være minimum fem av samme art for å trives
Coryer bør være minimum fem av samme art for å trives
Side 16 av 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Side 16 av 40