Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 18 av 40
Side 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Oj, sand fra sahara! Stilig. Også så flink du har vært som har vasket allerede.
Stilig og stilig, det er ikke bare bare og vaske bort heller, blir jo ganske gjørmete Ja, syns jeg var litt flink som vaska med en gang jeg kom hjem fra skolen i går altså! Da var det den eneste verandaen som var hvit!
Det er jo ikke alltid så mye sand heldigvis, det er litt kalima nå
Det er jo ikke alltid så mye sand heldigvis, det er litt kalima nå
Hehe, tenkte på det da jeg så bildet " Det er sikkert den eneste verandaen som er hvit der nå".
Nei, får komme meg på jobb. Snakkes!
Nei, får komme meg på jobb. Snakkes!
Gry skrev:
Legg merke til den noen overgitte smilyen min på det innlegget, Bjørn.....
Hvis jeg tør og gjette, neste søndag(5.okt)?
Det er vel det hvis dere fortsatt skal ha det første søndag i mnd. Eneste jeg kan gjøre er å vente på referat fra møtet, jeg ville gjerne vært med! Når jeg får datoene som jeg er hjemme i, så skal jeg gi styret beskjed, så dere får lagt inn et møte jeg kan få vært med på. Regner ikke med at det blir før påske da, for det blir vel neppe noe møte i juleuka
Det er vel det hvis dere fortsatt skal ha det første søndag i mnd. Eneste jeg kan gjøre er å vente på referat fra møtet, jeg ville gjerne vært med! Når jeg får datoene som jeg er hjemme i, så skal jeg gi styret beskjed, så dere får lagt inn et møte jeg kan få vært med på. Regner ikke med at det blir før påske da, for det blir vel neppe noe møte i juleuka
Vi tok ikke opp hvor ofte, og når det skal være møte, men jeg har fantasert litt om ca 14 dager? VI hadde det den første søndagen i måneden før sommeren, men så kom vi skjevt ut nå på høsten.
Noen som har tips til hvordan fjerne neglelakk uten neglelakk-fjerner? Jeg prøver å skape det vekk, men får jo ikke vekk alt, det irriterer meg! Haha
Bruker du neglelakk Odd Espen ? Er det noe du vil fortelle oss ?
Hehe... Nei, hadde bare på lillefingeren for morroskyld For det var en jente her sm satt og lakka tåneglene sine, så spurte ho meg om jeg skulle ha, og da sa jeg bare ja, så fikk jeg på lillefingeren. Hehe, men har fått det vekk nå da... stod i vasken og skrapa med en annen negl
Om du vil vi skal kalle deg Trine eller noe i den duren når du kommer hjem, så er det greit om vi får det i slike doser som dette, så det vi liksom får forberedt oss litt. Da går det helt greit
Hahaha, men jeg vil ikke bli kalt Trine! Heller Oddlaug eller noe som ligner mitt nåværende navn
Nå sitter jeg med den oppgaven igjen... Det jeg gjorde sist var førsteutkastet, der skreiv jeg litt om svartedauden. Det var visst ikke bra nok, så jeg må starte helt på nytt jeg! Oppgaven var "norge på 1200-tallet og i 2008", men svartedauden var i 134ettelleranna så det kunne jeg jo ikke skrive om! Så da sitter jeg her og leser i historieboka og prøver å komme på noe, men herregud å vanskelig det skal være! Hadde vært mye enklere hvis det hadde vært lov å skrive et eventyr, for da hadde jeg skrivd om hans kåre!Odd Espen skrev:Er det noen som kan hjelpe meg litt med norsk-lekse? Jeg skal skrive en tenkst om Norge på 1200-taller og i 2008, men jeg kommer ikke på en skit! Eneste jeg fant på er overskriften "Fra svartedauden til forkjølelse"
Noen som kan noe om bønder i 2008?
Liksom hvordan de står i forhold til staten/kommunen, hva de tjener, hvor mye jord de eier, hvor mange de er osv?
tar gjerne i mot linker... jeg finner ingen..
Liksom hvordan de står i forhold til staten/kommunen, hva de tjener, hvor mye jord de eier, hvor mange de er osv?
tar gjerne i mot linker... jeg finner ingen..
Du, nå synes jeg du har store krav til oss altså...... vel, skal google litt da.
Noen som vet hvem Sondre Løkenberg er? Han skal være medlem av arendal akvarieklubb.
Her er utdrag av mail fra han i dag, etter at jeg har svart han på lignende spørsmål i to dager....
hva er lek temp på guppy og platy og når blir guppy og platy kjønsmoden?
> og kan jeg stoppe og at di ikke yngler? åsen er befruktingen ho di 2 fiska?
> og hvorfor jager platy hunne på di 2 guppy hunnene mine?
-------------------------------------------------------------------------------
Hei.
> Vet ikke om du er klar over det, men du driver å sender mail til min private
> mail-adresse. Her får jeg ca 40 mail hver dag, og kan ikke svare alle dersom
> de har spørsmål ang fisk. Da får du legge ut spørsmålet på nettakvariet.no
> slik at du har sjansen til å få svar fra mange.
> Gry.
----------------------------------------------------------
>
JÆBLA HORE!!! FAEN TA DEG!!!!
>
> ----- Original Message -----
> From: "duffen@live.no"
> To:
> Sent: Sunday, September 28, 2008 11:01 AM
> Subject: temp+ guppy +platy
>
Melding sendt fra medlem Sondre Løkenberg Løken
>
>
Etter dette skriver han at han ikke heter Sondre men Andre. Noen i klubben som vet hvilken sjarmør dette er?
Han er bannet fra AF med annet nick, men opprettet dette i dag, og ble bannet på nytt.
Her er utdrag av mail fra han i dag, etter at jeg har svart han på lignende spørsmål i to dager....
hva er lek temp på guppy og platy og når blir guppy og platy kjønsmoden?
> og kan jeg stoppe og at di ikke yngler? åsen er befruktingen ho di 2 fiska?
> og hvorfor jager platy hunne på di 2 guppy hunnene mine?
-------------------------------------------------------------------------------
Hei.
> Vet ikke om du er klar over det, men du driver å sender mail til min private
> mail-adresse. Her får jeg ca 40 mail hver dag, og kan ikke svare alle dersom
> de har spørsmål ang fisk. Da får du legge ut spørsmålet på nettakvariet.no
> slik at du har sjansen til å få svar fra mange.
> Gry.
----------------------------------------------------------
>
JÆBLA HORE!!! FAEN TA DEG!!!!
>
> ----- Original Message -----
> From: "duffen@live.no"
> To:
> Sent: Sunday, September 28, 2008 11:01 AM
> Subject: temp+ guppy +platy
>
Melding sendt fra medlem Sondre Løkenberg Løken
>
>
Etter dette skriver han at han ikke heter Sondre men Andre. Noen i klubben som vet hvilken sjarmør dette er?
Han er bannet fra AF med annet nick, men opprettet dette i dag, og ble bannet på nytt.
Sjarmerende Jeg vet ikke hvem han er og tror egentlig jeg er glad for det. Ikke noe morro med slike mail. Føler med deg.
I grunn så bryr jeg meg ikke, men hadde vært gøy å vite hvem det var. Har blitt hardhudet etter x-antall syke meldinger fordi jeg er moderator på na
Har to teorier om hvem dette er:
1, et voksent menneske som har problemer med at jeg er mod
2. en ungdom med problemer.
Uansett så betyr det ikke noe.
Har to teorier om hvem dette er:
1, et voksent menneske som har problemer med at jeg er mod
2. en ungdom med problemer.
Uansett så betyr det ikke noe.
Side 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Side 18 av 40