Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 7 av 40
Side 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Gratulerer med dagen!
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Åh, jeg skal dykke til lørdag, og jeg klarer nesten ikke å vente! Jeg gleder meg kjempe mye! Det blir kjempe morro! Der vi skal dykke til lørdag er det visst kjempe fint og klart vann, noe det ikke var sist vi dykka Det er 2 dykk, for 40euro. Da får vi låne utstyr og! Så det er ikke ille dyrt.
Også i morra skal jeg skulke skolen etter kl 10, også dra til Palmitos Park! Det er en jeg har snakekt på msn med ganske lenge, fra Tromsø, som er her nede på ferie med familien sin. Jeg møtte de for første gang i går, da jeg spiste middag med de. Så i morra skal jeg være med de til Palmitos Det blir kjempe koslig, og jeg tror jeg kan overleve å skulke en dag!
Også i morra skal jeg skulke skolen etter kl 10, også dra til Palmitos Park! Det er en jeg har snakekt på msn med ganske lenge, fra Tromsø, som er her nede på ferie med familien sin. Jeg møtte de for første gang i går, da jeg spiste middag med de. Så i morra skal jeg være med de til Palmitos Det blir kjempe koslig, og jeg tror jeg kan overleve å skulke en dag!
Den turen hadde nok jeg og skulket en halv dag for altså. Ta masse bilder da. Du må dele litt av opplevelsen med oss vet du.
Odd Espen skrev:Åh, jeg skal dykke til lørdag, og jeg klarer nesten ikke å vente! Jeg gleder meg kjempe mye! Det blir kjempe morro! Der vi skal dykke til lørdag er det visst kjempe fint og klart vann, noe det ikke var sist vi dykka Det er 2 dykk, for 40euro. Da får vi låne utstyr og! Så det er ikke ille dyrt.
Palmitos Park er en fin park. Har vært der selv. Mange fine fugler der.
Ja, kameraet blir med! Jeg skal dit 23.november og, med internatet. Men jeg vil alikavel dra sammen med de i morra, da det nok er siste gang(hvertfall på lenge) at jeg ser de! Selv om jeg akkurat har møtt de, så kan det være koslig
I dag har jeg brukt nesten all tid jeg har vært hjemme med støvsugeren. Ja, ikke det at det ble så støvfritt, for jeg har nesten ikke brukt den på gulvet.
Dere skjønner, vi har blitt invadert av bananfluer Ikke de sorte, små blomsterfluene som man blir kvitt ved å vanne blomstene med uttynnet salmiakkvann, nei da, dette er ekte bananfluer, gule og satans raske, og de bor over alt!! Jeg har forsøkt alt av tips, fra edikk med zalo i en kopp for å drukne dem, til desinfisering av kjøkkenet med klorin og ut med matavfallet hver eneste dag. Men, fluene, som legger rundt 100 egg i døgnet, ble flere og flere. I dag fant jeg ut at siste utvei var å støvsuge dem, og jammen er det effektivt! Jeg har suget bort nesten alle som er, og nå er det mulig å oppholde seg i stuen uten å bli gal. Jeg har også laget en felle; jeg har hatt yoghurt i en skål, lagt plastfolie over, og laget et lite hull i folien slik at fluene kjenner lukten. Så var det bare å sitte å vente på fluene, og det tok ikke mange sekundene før de begynte å sette seg på folien. Da var det bare å suge dem bort en etter en. Hehe. I morgen skal jeg kjøpe en banan å legge under folien. Da tipper jeg at jeg får tak i resten .
Dere skjønner, vi har blitt invadert av bananfluer Ikke de sorte, små blomsterfluene som man blir kvitt ved å vanne blomstene med uttynnet salmiakkvann, nei da, dette er ekte bananfluer, gule og satans raske, og de bor over alt!! Jeg har forsøkt alt av tips, fra edikk med zalo i en kopp for å drukne dem, til desinfisering av kjøkkenet med klorin og ut med matavfallet hver eneste dag. Men, fluene, som legger rundt 100 egg i døgnet, ble flere og flere. I dag fant jeg ut at siste utvei var å støvsuge dem, og jammen er det effektivt! Jeg har suget bort nesten alle som er, og nå er det mulig å oppholde seg i stuen uten å bli gal. Jeg har også laget en felle; jeg har hatt yoghurt i en skål, lagt plastfolie over, og laget et lite hull i folien slik at fluene kjenner lukten. Så var det bare å sitte å vente på fluene, og det tok ikke mange sekundene før de begynte å sette seg på folien. Da var det bare å suge dem bort en etter en. Hehe. I morgen skal jeg kjøpe en banan å legge under folien. Da tipper jeg at jeg får tak i resten .
Trodde jeg skulle få hjerteattakk av musikken på den siden....
Musikk? Hmmmm har hatt lyden av når jeg var der tydeligvis
Hvordan går det med bananfluene Gry? Jeg husker jeg fikk et flueangrep etter at ei ordentlig elgeknoke hadde kilt seg fast under sofan.. Jeg flytter jo på sofan og gjør reint under den og det utrolig hva jeg finner under der. Etter elgknoke episoden har jeg lært meg til at det er ikke bare på gulvet under sofan som det ligger mye, det kan og klistres fast i selve stoffet på sofan
Gry skrev:I dag har jeg brukt nesten all tid jeg har vært hjemme med støvsugeren. Ja, ikke det at det ble så støvfritt, for jeg har nesten ikke brukt den på gulvet.
Glimrende fiskefôr Gry, og er det så mange som du sier, trenger du ikke fôre fiskene engang. Nok av fluer som faller ned i akvariene...
Elin skrev:Hvordan går det med bananfluene Gry? Jeg husker jeg fikk et flueangrep etter at ei ordentlig elgeknoke hadde kilt seg fast under sofan.. Jeg flytter jo på sofan og gjør reint under den og det utrolig hva jeg finner under der. Etter elgknoke episoden har jeg lært meg til at det er ikke bare på gulvet under sofan som det ligger mye, det kan og klistres fast i selve stoffet på sofan
Hvordan i all verden har du klart og få en elgknoke under sofaen ?
Når jeg eter søndagsmiddag går det vilt for seg!
Eller så var det bikkja som la den der...
Eller så var det bikkja som la den der...
Det er kjæleelgen til Elin som har avgått ved døden mens den gjemte seg under sofaen. Var så redd for katten, vet du.
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Hmm. Får håpe jeg ikke finner noen rosa elefant knoker under sofaen.
Noen som skal på auksjonen i Eidanger hallen i morra. Kommer masse bra, mange L-maller inkludert L-46, sjeldne corydoras, dvergciklider, sjeldne levendefødende arter, masse reker, mange akvarier og masse utstyr. Er også lodd salg, med premier for over 20000 kroner.
Jeg skal ihvertfall bortover.
Jeg skal ihvertfall bortover.
Bjørn skrev:Desverre, jeg MÅ drikke øl i dag...
Jeg MÅ drikke øl neste helg, for i morra er det auksjon.
Jeg må innse at jeg ikke er millionær og har råd til auksjon hehe
Jeg har UTROLIGt lyst, men skal spille kamper og kan ikke. Kjøp noe til meg da:) - så betaler jeg når du kommer hjem
-
Side 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Side 7 av 40