Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 8 av 40
Side 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Kom inn døra nå. Fikk med meg 7 stykk L-46 maller, av totalt 29 som ble solgt. Fikk og med et par sjokelade gurami.
Har aldri vært på noen auksjon med så mye maller. Det var masse L-maller og masse ny arter Corydoras.
Vet ikke hvor mye de gikk i pluss, men det må ha vært mye. jeg var børsebærer og måtte stadigvekk tømme skåla for alle sedlene.
Har aldri vært på noen auksjon med så mye maller. Det var masse L-maller og masse ny arter Corydoras.
Vet ikke hvor mye de gikk i pluss, men det må ha vært mye. jeg var børsebærer og måtte stadigvekk tømme skåla for alle sedlene.
Maria, jobber du på den grønne kanin enda?? Har for en stud siden lovet dattera eget akvarie på rommet... Hun glemte det (heldigvis) men har nå plutselig kommet på det igjen... Så jeg tenkte egentlig at jeg skulle slå et lite akvarie sammen med en pakke i julekalenderen...
Har dere noen ok kar på ca 20-30 liter ikke? Hun insisterer på 10 stk Thea-er (neon tetra), oppkalt etter besteveninna... :-S
Og hvis noen andre har noen ok tips til små kar, fyr løs!
Har dere noen ok kar på ca 20-30 liter ikke? Hun insisterer på 10 stk Thea-er (neon tetra), oppkalt etter besteveninna... :-S
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
KP skrev:Maria, jobber du på den grønne kanin enda?? Har for en stud siden lovet dattera eget akvarie på rommet... Hun glemte det (heldigvis) men har nå plutselig kommet på det igjen... Så jeg tenkte egentlig at jeg skulle slå et lite akvarie sammen med en pakke i julekalenderen...
Jobber der ikke lenger i teorien nei...
Men de har disse Jebo karrene.. De minste er jo komplette.. Mener vi har et på rundt 40 liter, med alt for 999.- Har også de som er litt mindre men de er høye og smale.. Ville heller hatt et som var litt avlangt om man skal ha neon tetra..
Grattis med nye flotte fisker Roy Fredrik, Skal bli morro å se diRoy Fredrik skrev:Kom inn døra nå. Fikk med meg 7 stykk L-46 maller, av totalt 29 som ble solgt. Fikk og med et par sjokelade gurami.
Hvordan får dere til å lage disse bannerene? Slikt med alle tre papegøyene på.. Jeg ville gjerne hatt ett med begge hundene og kattene på Er det komplisert eller noe jeg kan bruke kvelden på? hehe
Jeg har brukt photoshop, og det tar litt tid, men er jo koselig også da. Tror du kan lage dem i paint.net også, og det er jo et gratisprogram.
Det jeg har nå laget jeg på den siden som er linket til å banneren.. Men man kan bare ha ett bilde der..
Ellers er photoshop ganske grei. Jeg har dette på papegøyeforumet, snille søss lagde det til meg.
Ellers er photoshop ganske grei. Jeg har dette på papegøyeforumet, snille søss lagde det til meg.
Yes da, denne kvelden har gått fort.... sovnet på sofaen i sta og vips, så er klokken ni Irriterende når kvelden bare forsvinner på den måten. Vi sovnet drit-sent i natt, og våknet halv seks, så det ble alt for lite søvn på oss. Jeg er alt for gammel til å være våken halve natten lenger.
woho.. hyggelig overraskelse i nettbaknen! Har fått mitt hyggelige overskudd fra Gjensidige. 497kr! woho
Gry skrev:Yes da, denne kvelden har gått fort.... sovnet på sofaen i sta og vips, så er klokken ni Irriterende når kvelden bare forsvinner på den måten. Vi sovnet drit-sent i natt, og våknet halv seks, så det ble alt for lite søvn på oss. Jeg er alt for gammel til å være våken halve natten lenger.
Dere får ta hyrdestunden litt tidligere da vettu.
En annen ting. Disse bannerene er jo egentlig bare irriterende, ser jo ut som reklame. Noe som jeg synes vi har nok av.... Men det er bare min mening da...
Må nok si meg enig i at det ser rotete ut med slike store bannere ja....Jeg skal lage en liten søt signatur etter jul.
Resten av innlegget kommenterer jeg ikke
Roy Fredrik skrev:Gry skrev:Yes da, denne kvelden har gått fort.... sovnet på sofaen i sta og vips, så er klokken ni Irriterende når kvelden bare forsvinner på den måten. Vi sovnet drit-sent i natt, og våknet halv seks, så det ble alt for lite søvn på oss. Jeg er alt for gammel til å være våken halve natten lenger.
Dere får ta hyrdestunden litt tidligere da vettu.
En annen ting. Disse bannerene er jo egentlig bare irriterende, ser jo ut som reklame. Noe som jeg synes vi har nok av.... Men det er bare min mening da...
Hva?! Ser min bedårende bissevov ut som en reklame plakat?
Gry skrev:Må nok si meg enig i at det ser rotete ut med slike store bannere ja....Jeg skal lage en liten søt signatur etter jul.
Gah.. greit...
Hehe, men Maria da. Du kan bare beholde den. Var jo bare vår mening, og det vil ikke si at du skal ta den bort.
Gry skrev:Hehe, men Maria da. Du kan bare beholde den. Var jo bare vår mening, og det vil ikke si at du skal ta den bort.
hehe.. Er ikke noe problem, kan lage en mindre.. :p
Nå skal jeg gå på Photoshop og lage meg en diiiger banner med masse farger og dill dall!
Lag en til meg og. Rosa med bilder av alle brukerene her
Å fy, tenk å skulle lese innlegg her inne dersom alle hadde hatt slike mega-blinke-neoner! Nei, dere får ha en fin dag, jeg reiser på skolen nå.
Sånne blinketing kan til og med jeg klare meg uten.. Forferdelig forstyrrende...
Og tenk hvor mye jeg skriver, og hvor mange sånne det ville vært på en side!
Side 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Side 8 av 40