Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 5 av 40
Side 5 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Åååh? Er det derfor det er så mange med et bein og krykker her!? Hmm... Tror de burde revurdere legevitenskapen sin hvertfall, for spanskene slenger krykkene sine over alt, folk kan jo snuble!
Tja, det er bra det er norsk lege jeg skal til da
Tja, det er bra det er norsk lege jeg skal til da
Typiske symptomer på spedalskhet Odd Espen. Du trenger ikke frykta saga. Er det spedalskhet, faller armer og bein av, av seg selv. Så ingen grunn til bekymring.
Her Gry er singlen jeg kjøpte i min ungdom, som jeg var drit flau over ha kjøpt etterpå.
Gry skrev:Ja..... nå har Roy Fredrik og Arne sittet her i timesvis å limt sammen et radiostyrt fly...... i timesvis! Og, når de da nesten er ferdig oppdager de at en ting er skjevt inne i selve flyet. Det må fikses, og hva skjer? Jo da, de knekker dingsen.... Jeg sitter her å jobber for å la være å le, for det er jo synd på dem også på et vis. Hehe, nå svirrer det mange stygge ord og forslag i luften her i stuen
Må man så må man. Kan jo ikke ha noe som er skjevt på et fly kan du vite.
Nei man må jo ha alt riktig før man går ut og kræsjer det etter noen sekunder hehe.
Haha, ja det er helt rett, man må jo ha noe å gjøre når man kommer inn igjen.
Ha flott sang ja. MIn første kassett var disse to som man senere fant ut at bare mimet til sangene... Jeg husker ikke hva de heter arrrg. Så kjøpte jeg tanita tikaram og Limalh. Måtte jo ha to kassetter etter å ha blitt lurt så grundig første gangen hehehe.
Noen som vet noe om disse sneglene? De så veldig fine ut, og hadde vært morsomt å prøvd ...når jeg kommer hjem
Elin skrev:Ha flott sang ja. MIn første kassett var disse to som man senere fant ut at bare mimet til sangene... Jeg husker ikke hva de heter arrrg. Så kjøpte jeg tanita tikaram og Limalh. Måtte jo ha to kassetter etter å ha blitt lurt så grundig første gangen hehehe.
Milli Vanilli !
Jeg droppa legen i dag jeg Sa til Mette at jeg ikke trenge, jeg blir sikkert snart frisk!
hehe...
hehe...
Milli Vanilli var d ja! hehe god smak? hmmmm
God bedring Espen! I dag har jeg vært og handlet Heimdals sjokolade til min far (farsdag i morra) og det fulgte sannelig med en liten pose med mokkabønner til meg med ut derfra og hadde du vært enklere å få gitt en til skulle du fått. Jeg har stor tro på sjokoladens helbredende virke
God bedring Espen! I dag har jeg vært og handlet Heimdals sjokolade til min far (farsdag i morra) og det fulgte sannelig med en liten pose med mokkabønner til meg med ut derfra og hadde du vært enklere å få gitt en til skulle du fått. Jeg har stor tro på sjokoladens helbredende virke
Takk for det Har kokesjokolade her, som jeg fikk av mamma og de når de var her. For jeg og mamma tror også på sjokoladens helbredende virke! Hva er vel livet uten sjokolade!? Tenk hvor mange fler som hadde død daElin skrev:God bedring Espen! I dag har jeg vært og handlet Heimdals sjokolade til min far (farsdag i morra) og det fulgte sannelig med en liten pose med mokkabønner til meg med ut derfra og hadde du vært enklere å få gitt en til skulle du fått. Jeg har stor tro på sjokoladens helbredende virke
Er det bare jeg som har problemer med å logge inn på Na? Jeg trykker på logg inn, så kommer det "takk for at du logget inn"-vinduet, men når det sender meg tilbake til Na, så er jeg logga av
Edit; Nå er jeg plutselig pålogga
Edit; Nå er jeg plutselig pålogga
Fy søren, milli vanilli.... tenk å velge en så forj"##€%(/ dårlig sang, når de først skulle fake da!
Gratulerer med dagen, Robbies!
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Jeg har sittet litt med Photoshop i dag. Jeg har prøvd meg på å lage er forslag til skolelogo, som vi da kan ha på skolegensere osv. Jeg visste ikke helt hvordan jeg ville ha det, så bare prøvde meg frem litt. Her er det jeg kom fram til, jeg er egentlig ikke førnøyd. Hva syns dere? Syns dere jeg burde vise den til elevrådet/skolestyret, eller bare droppe det?
Kanskje det varlitt teit å ha meg sjøl på halve logoen? Men jeg hadde jo ingen andre som kunne stå modell
Kanskje det varlitt teit å ha meg sjøl på halve logoen? Men jeg hadde jo ingen andre som kunne stå modell
Og skitt er bra? Jaja, du er jo sykepleier så vi satser på det
Takk... Da spør jeg om det er mulig å bruke den
Takk... Da spør jeg om det er mulig å bruke den
LItt sånn retro design på - blir fin på en dusmørkeblå genser, eller en brun en.
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Jeg tror fortsatt det ikke blir noe bra med bilde av meg på skolegensern
Men kanskje for de som ikke vet hvem jeg er?
Men kanskje for de som ikke vet hvem jeg er?
Ingen som vil tro det er deg, du ser fortsatt ut som en farget. Hihi.
Side 5 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Side 5 av 40