Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 3 av 37
Side 3 av 37 • 1, 2, 3, 4 ... 20 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Tenk, nå er det bare 2 skoleuker igjen, så skal jeg hjem! Gleder meg ogoskelig mye!
Tiden flyr, det er helt sikkert. Tenk, nå er du snart ferdig med hele skoleåret!
Nå sitter jeg her og surfer. Leste akkurat om at man kan fore fisk med rauråte. Jeg bare lurer litt... hvem kaller noe rauråte? Og hvorfor tenker man da etter at de vindunderlige skapningene har fått slikt ett flott navn: hvem kan ete dette da?
Jeg er mer imponert over hvor mange ganger han klarer å nevne "rauåte" i innleggene sine jeg, dersom det er tråden på na du sikter til....
Ja, men når man finner ett slikt klenodium av ett ord må man bare si det. Rauråte.
hihi.. vittig ord..
Forresten, noen som har erfaring med chinchilla her?
Gry skrev:Rau r åte? Er det ikke rauåte da?
Er vel RauDåte.. eller rødåte.. Kommer ann på hvilken dialekt.. :p
Herregud, Elin, ikke rart du lo ekstra godt dersom du leste rauråte! *ler så jeg får vondt i magen*
Nei, det er vel nesten det eneste dyret jeg ikke har hatt.Maria skrev:hihi.. vittig ord..
*latterkrampe* rauåte rauråte nei nå må jeg bare få meg briller
Gry skrev:Nei, det er vel nesten det eneste dyret jeg ikke har hatt.Maria skrev:hihi.. vittig ord..
Noen spesiell grunn til det? :p
Jeg har nemlig blitt meget begeistret for en liten krabat som bor på kaninen nå.. Han er herlig.. Og kontaktsøkende ikke minst.. Mitt inntrykk av chinchilla har i alle år vært at dem er skvettene og ikke særlig int i å ha kontakt.. Men denne karen er virkelig det motsatte.. Jeg begynte å lese og meldte meg inn på et forum for å lese litt, som regelt pleier slike ting å avverge lysten.. Men denne gangen slo det litt feil gitt..
Da må du kikke på Myrene! Der har de fått inn far og sønn, og begge er bare helt utrolig kosete, og går kjempefint sammen. Det er ingen grunn til at jeg ikke har hatt chinner, kun det at de ikke var tilgjengelig da jeg vokste opp, og at jeg nå ikke har plass til dem. De er bare helt utrolig nydelige!
Gry skrev:Da må du kikke på Myrene! Der har de fått inn far og sønn, og begge er bare helt utrolig kosete, og går kjempefint sammen. Det er ingen grunn til at jeg ikke har hatt chinner, kun det at de ikke var tilgjengelig da jeg vokste opp, og at jeg nå ikke har plass til dem. De er bare helt utrolig nydelige!
Om jeg no skal ha så har jeg alerede funnet den jeg vil ha.. :p
Mitt "problem" er at jeg har så ekstremt lite erfaring med gnagere.. Og ja, jeg er litt redd tenna dems.. :p Jeg har ikke turt å løfte han som står hos kathrine til nå, fordi jeg er noe skeptisk.. Men han har selv kommet opp i hånden min og lar meg kose på han uten tegn til å ville bite.
De værhåra dems er artige, går frem og tilbake i en fart når dem sniffer.. Og pelsen er bare ubeskrivelig myk, helt fantastisk!
Jeg har utrolig lyst å ta han med meg hjem, jeg tror egentlig bare det som holder meg igjen er det at jeg er litt skeptisk til slike fremmende dyr, men så kontaktsøkende som han er, så bør jo bli kjentfasen være enkel..
Det snåle er at jeg har hatt kanin, og han beit så fillene føyk så fort jeg nærmet meg matskåla, men jeg har ingen problem med å løfte en kanin eller noe sånt nå.. heh.. Marsvin, hamster, degus, rotter og chinchilla er en annen sak..
Jeg er så lei av skole og alt skolestyret! Hvorfor kan ikke alle skolene bare ha samme fag!? Ååh, jeg har lyst til å gå i Risør neste år, men de suger jo fua av seg, de har jo ingen fag jeg kan ha neste år! Og Tvedestrand har jeg egentlig ikke lyst til å gå på, selv om jeg kjenner en del som går der fra barne-/ungdomsskolen, men jeg vet heller ikke om de har fagene mine! Ååååh, skole og det hersens kunnskapsløftet er så syyykt teit!
(sorry utbrytelsen, men måtte få det ut )
(sorry utbrytelsen, men måtte få det ut )
Godt å få ut litt frustrasjon, Espen, og ja, skolesystemet og tilbudene er dårlige.
Jeg har blir hekta på Heroes! Det er så spennende! Jeg starta på søndag, så en episode på senga når jeg la meg. Gjorde det samme på mandag. Men begge dissa gangene var det så ille, for de episodene slutta så spennende! Så på tirsdag så jeg 3 episoder! Og i dag har jeg sett et par stk, og skal se en når jeg legger meg. Jeg er så sykt hekta! Det er en(eller skal vel egentlig skrive ei når det er en jente, men det blir bare teit i hodet mitt) på internatet som ser på det, og ho har lasta ned mange episoder, tror ho er på sesong 3, så da får jeg episodene av ho Må få fler nå, jeg har bare 2 igjen jeg ikke har sett!
Jeg begynte å se og ble hekta, men etterhvert ble den kjedelig..
Nå går det på House MD, den er spennende den!
Og mens vi snakker om leger.. hehe noen som vet om en god lege i Arendal? Må bytte fastlege, syns min lege er en fjomp.
Nå går det på House MD, den er spennende den!
Og mens vi snakker om leger.. hehe noen som vet om en god lege i Arendal? Må bytte fastlege, syns min lege er en fjomp.
Det kan det godt være den blir, men den er ikke det enda hvertfall! Spennende som fyElin skrev:Jeg begynte å se og ble hekta, men etterhvert ble den kjedelig.
Tjoho.. Ringenes Herre maraton hos Gry og Arne på lørdag... æddabædda
Jeg vil å på ringenes herre maraton! Selv om jeg hadde det i sommerferien for meg sjøl
Side 3 av 37 • 1, 2, 3, 4 ... 20 ... 37
Side 3 av 37