Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 4 av 37
Side 4 av 37 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Vi kan ta en ny runde når du er flyttet hjem igjen. Til lørdag er det lukket selskap
Ja men jeg overlever en ny marathon med de filmene til sommeren jeg! Hehe.
Jeg har ordna meg ringenes herre på lydbok, så jeg koser meg villt på tur med hundene i det siste. Blir noen ganger litt lengre turer enn vanlig når det er mest spennende hi hi
Bjørn skrev:Ringenes herre på lydbok er helt rått.
Ja Takk for linken
Jeg har lært meg nytt ord! Sagnomsuste! Eller... jeg tror det var det?
Ps! Unskyld avbrytniga av ringenes herre, men jeg måtte skrive det mens jeg huska det hehe...
Ps! Unskyld avbrytniga av ringenes herre, men jeg måtte skrive det mens jeg huska det hehe...
Historien om Ringenes herre er sagnomsust i alle fall. Hehe.
Espen, du som er ung og sprek. Kan ikke du åpne opp et "Linker" forum. Så kan vi forsøke å samle lenkene til alle de flotte hjemmesidene medlemmene våre har der?
IsaMilla som er nytt medlem har f.eks en flott hjemmeside, likeså Maria, Elin (og meg selv...) Sikkert andre også. Der kan vi også legge inn linker til sider vi tror andre vil ha glede av. Vi må selvfølgelig kvalitetssikre dem. Vi vil ikke ha noe tull inn her.
IsaMilla som er nytt medlem har f.eks en flott hjemmeside, likeså Maria, Elin (og meg selv...) Sikkert andre også. Der kan vi også legge inn linker til sider vi tror andre vil ha glede av. Vi må selvfølgelig kvalitetssikre dem. Vi vil ikke ha noe tull inn her.
Er det noen som har en god oppskrift på stekt ris? Blir ikke som på Kinaresturant når jeg lager selv....
Er det ingen som skal legge inn linker i linke-forumet?
https://pjatten.forumakers.com/linker-f19/
https://pjatten.forumakers.com/linker-f19/
Kommer linker i kveld. Nå er det tid for film nummer to!
Er det noen på nett så sent på kvelden eller?
Bare lurte litt på, er det i natt det skal stilles klokke, eller natt til mandag?
edit; fant ut at det var i natt
Bare lurte litt på, er det i natt det skal stilles klokke, eller natt til mandag?
edit; fant ut at det var i natt
Trodde det var natt til mandag jeg, så det var det jo greit å få greie på...
Begynner klokken 02.00 i natt ja... søren en time mindre å sove på...
Begynner klokken 02.00 i natt ja... søren en time mindre å sove på...
Ja, jeg trodde og det var natt til mandag, men noen på internatet sa i sta at det var i natt. Og det var det det stod på internet og, natt til søndag. Så håper det er riktig
Huff, ja, bra det ikke er natt til mandag, så jeg ikke trenger å dra på skolen i morra
Huff, ja, bra det ikke er natt til mandag, så jeg ikke trenger å dra på skolen i morra
Hehe, ja det kan du si. Godt de har hatt vett til å velge en natt til søndag.
Åååh, om akkurat 5 dager sitter jeg på flyet til Norge! Så skal jeg, Sølvi(søster, for de som ikke vet det) og fettern min på hytta til mormor og besta noen dager. Det blir dødskoselig! Så skal vi hjem på tirsdagen eller noe sånt, og der skal jeg være helt til neste tirsdag igjen! Vi har planlagt en kino-tur til Risør, håper det går noe spennende. Vi har besøk av 3-meninger og sånn i påsken og, så det blir kos. Da er vi altså, jeg sølvi, fetter og to 3meninger som skal på kino og pizza-tur i Risør hehe...
Jeg har allerede begynt å pakke litt, gleder jeg meg? Neeeida! Hehe... Har bare pakka ting jeg ikke trenger her nede resten av uken
Jeg har allerede begynt å pakke litt, gleder jeg meg? Neeeida! Hehe... Har bare pakka ting jeg ikke trenger her nede resten av uken
Nå klarer jeg ikke holde meg mere. ......: Jeg skal bli tante i oktober Søstra mi, Sølvi (er det ikke hva alle søstre heter) skal ha en liten en og hun er 12 uker på vei 2.april. Gleder meg masse! Har begynt å strikke til babyen, er det noen som har noen flotte oppskrifter så skrik ut. Eller noen som vet hvordan man lager slike broderte tavler med vekt og høyde og fødselstidspunkt?
Åhhhhhh!!! Herregud, gratulerer så utrolig masse!!!!!!
Det er jo så spennende! Skal de vite hva de får, og får vi da eventuelt vite hva det blir? Når er termin?
Tror ikke de vil vite kjønn enda. Termin er 15 oktober Jeg ville gjerne visst kjønn slik at jeg kunne strikket blått eller rosa.. hehe. Nå blir det grønt, brunt og beige.
Ååh, gratulerer! Brunt er fint da, så jeg syns du kan strikke det brunt! Også kan du strikke i blått også, bare ikke i lyseblått, for jenter kan jo og ha blått. Men gutter kan ikke ha rosa!
Kan gutter ha rødt da? Hva om jeg strikker beige genser med røde biler på?
Side 4 av 37 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37
Side 4 av 37