Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 8 av 40
Side 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Trøste-klem til Espen
Takk-for-reisebrev-klem til Roy Fredrik.
Og Kjempe stor klem til Maria som deler med oss at hun er glad!!!
Eh..... Klem til Elin fordi hun er så dårlig med bildebehandling
God morgen (formiddag)!!
I dag har jeg hatt verdens beste morgen, og det er fordi jeg har verdens beste samboer/kjæreste/bestevenn!
Jeg har fri i dag, men siden jeg også har to barn som skal på skolen, så er jeg pent nødt til å opp kl. 07.00 uansett, og noe av fri-følelsen forsvinner. I går, før vi la oss sier Arne "i morgen kan du ligge lenge". Phø sier jeg, "jeg må jo opp med jentene". Men nei da, enda han ikke begynte på jobb før 11.00 i dag, så sto han opp med de, og laget niste og frokost, og kjørte dem til skolen Når han kom hjem igjen ble vi liggene å prate i halvannen time, før han måtte på jobb, og jeg sovnet igjen. Snakk om deilig start på dagen da. Han er helt .
Glad i dag jeg og
Etterpå reiser jeg med bussen til Arendal sammen med jentene mine, som skal til sin far i helgen. Vi skal handle litt klær, så kjører jeg med Arne hjem igjen. Lurt og koselig. FRIHELG!!!! JUHU!!
Takk-for-reisebrev-klem til Roy Fredrik.
Og Kjempe stor klem til Maria som deler med oss at hun er glad!!!
Eh..... Klem til Elin fordi hun er så dårlig med bildebehandling
God morgen (formiddag)!!
I dag har jeg hatt verdens beste morgen, og det er fordi jeg har verdens beste samboer/kjæreste/bestevenn!
Jeg har fri i dag, men siden jeg også har to barn som skal på skolen, så er jeg pent nødt til å opp kl. 07.00 uansett, og noe av fri-følelsen forsvinner. I går, før vi la oss sier Arne "i morgen kan du ligge lenge". Phø sier jeg, "jeg må jo opp med jentene". Men nei da, enda han ikke begynte på jobb før 11.00 i dag, så sto han opp med de, og laget niste og frokost, og kjørte dem til skolen Når han kom hjem igjen ble vi liggene å prate i halvannen time, før han måtte på jobb, og jeg sovnet igjen. Snakk om deilig start på dagen da. Han er helt .
Glad i dag jeg og
Etterpå reiser jeg med bussen til Arendal sammen med jentene mine, som skal til sin far i helgen. Vi skal handle litt klær, så kjører jeg med Arne hjem igjen. Lurt og koselig. FRIHELG!!!! JUHU!!
Da må Gry få en "Gry har en glad dag i dag-klem"
Jeg skulle ønske jeg og kunne sove så lenge i dag Lå i senga til 3 på halv 8, så kom mamma å ropte at jeg måtte opp, for bussen gikk jo om tre min! Jeg bare "ååh, men jeg sover jo!", men nå sitter jeg her på skole, strever med å holde øynene åpne, og skal skrive tysk, men det endte opp med at jeg sitter i photoshop... Alle bildene blir bare dårligere når jeg er ferdig med de, for jeg er ikke så god... enda
Etterpå skal jeg ha matte, SÅ SKAL JEG HJEM! Vi har besøk av mormor og besta, så de komemr og møter meg med bussen, det gjør de alltid når de er på besøk
Men jeg vil og til Arendal Det er ganske lenge siden nå egentlig, kanskje jeg må få noen til å kjøre meg snart
Jeg skulle ønske jeg og kunne sove så lenge i dag Lå i senga til 3 på halv 8, så kom mamma å ropte at jeg måtte opp, for bussen gikk jo om tre min! Jeg bare "ååh, men jeg sover jo!", men nå sitter jeg her på skole, strever med å holde øynene åpne, og skal skrive tysk, men det endte opp med at jeg sitter i photoshop... Alle bildene blir bare dårligere når jeg er ferdig med de, for jeg er ikke så god... enda
Etterpå skal jeg ha matte, SÅ SKAL JEG HJEM! Vi har besøk av mormor og besta, så de komemr og møter meg med bussen, det gjør de alltid når de er på besøk
Men jeg vil og til Arendal Det er ganske lenge siden nå egentlig, kanskje jeg må få noen til å kjøre meg snart
Takk for eh klemmen! Har en god dag selv jeg Det er bra at Arne tar godt vare på deg Gry. Jeg blir så lykkelig når jeg ser at andre har det bra og at særlig par har det fint sammen. Jeg skal jo finne en som jeg skal stjele rullatoren til når jeg blir gammel og løpe på bingo sammen med! Har det ikke travelt med det. Er noen år til jeg trenger rullator hehehe.
Skjønner dyregleden din Maria. Noen ganger kikker jeg over på mine hunder og de to gale undulatene og sukker litt av glede. Akkurat nå hadde jeg en lengre seanse med hånda inni buret sammen med undulater hvor de pludret og stelte hånda. De hadde all mulighet til å fly ut, men valgte heller å snakke med hånda. De ble tydligvis sultne av det for nå angriper de frøkoppene med liv og lyst hehe. Og der bytta de frøkopp. Veldig spennende for dere å høre og jeg burde vel helst skrevet i undulatdelen..
Trist med tysk greiene Espen. Jeg ville begynt å grine og skrike ich habe skrekken fur der class bitte? Kan ikke tysk jeg altså. I tilfelle noen lurte på det! Syns du skal komme deg en tur til Arendal og hente lille ancistrus mannen. Jeg har masse plasser skulle vært og bensin nok til å komme halvveis til alle hi hi.
Skjønner dyregleden din Maria. Noen ganger kikker jeg over på mine hunder og de to gale undulatene og sukker litt av glede. Akkurat nå hadde jeg en lengre seanse med hånda inni buret sammen med undulater hvor de pludret og stelte hånda. De hadde all mulighet til å fly ut, men valgte heller å snakke med hånda. De ble tydligvis sultne av det for nå angriper de frøkoppene med liv og lyst hehe. Og der bytta de frøkopp. Veldig spennende for dere å høre og jeg burde vel helst skrevet i undulatdelen..
Trist med tysk greiene Espen. Jeg ville begynt å grine og skrike ich habe skrekken fur der class bitte? Kan ikke tysk jeg altså. I tilfelle noen lurte på det! Syns du skal komme deg en tur til Arendal og hente lille ancistrus mannen. Jeg har masse plasser skulle vært og bensin nok til å komme halvveis til alle hi hi.
Nåh så koslig å lese alt her i dag! hihi
Jeg sitter her å svir i henda.. Jeg hadde et kleskap på soverommet som det bare gikk ann å henge ting i.. Det funker ikke for meg.. Skapet hadde jeg studd fult av ting som jeg har fått og kjøpt selv til jeg skal flytte for meg selv, masse kjøkkenting og annet rart.. Vel, så fant plutselig mamma ut det at hun skulle ha det kleskapet! *sukk* Det er så stort at det går ikke ut dørene her i huset, så vi måtte skru det fra hverandre, ta delene inn på mammas rom, og skru det sammen igjen.. Så kjøpte mamma et nytt kleskap til meg.. Snille mamman min.. Men idiotiske jysk som lager teite skruer!! Jeg elsker som regelt å sette sammen flatpakka møbler, men for noe driiiit!! Den lille vrakonøkkelen som fulgte med er så liten at jeg får ikke skrudd en runde før den detter ut.. og for å skru i EN skrue bruker jeg 5 minutter, minst..
Til min forskrekkelse oppdager jeg at jeg har skrudd den ene platen på feil vei!! Det var ikke det værste, det som fikk meg nesten på gråten var at det er !!6!! fastskrudde skruer i den plata!!!!
Så jeg har forlatt åstedet, og venter på gode mor skal komme hjem fra massasjesalongen, og så skal jeg ned på monter å kjøpe spesial bits til drillen!!
Så noe annet.. Går å tenker på hvilket gøyebur jeg skal invistere i.. Hva syntes dere om dette? http://www.dyreshopen.no/index.php?main_page=product_info&products_id=1369
Jeg sitter her å svir i henda.. Jeg hadde et kleskap på soverommet som det bare gikk ann å henge ting i.. Det funker ikke for meg.. Skapet hadde jeg studd fult av ting som jeg har fått og kjøpt selv til jeg skal flytte for meg selv, masse kjøkkenting og annet rart.. Vel, så fant plutselig mamma ut det at hun skulle ha det kleskapet! *sukk* Det er så stort at det går ikke ut dørene her i huset, så vi måtte skru det fra hverandre, ta delene inn på mammas rom, og skru det sammen igjen.. Så kjøpte mamma et nytt kleskap til meg.. Snille mamman min.. Men idiotiske jysk som lager teite skruer!! Jeg elsker som regelt å sette sammen flatpakka møbler, men for noe driiiit!! Den lille vrakonøkkelen som fulgte med er så liten at jeg får ikke skrudd en runde før den detter ut.. og for å skru i EN skrue bruker jeg 5 minutter, minst..
Til min forskrekkelse oppdager jeg at jeg har skrudd den ene platen på feil vei!! Det var ikke det værste, det som fikk meg nesten på gråten var at det er !!6!! fastskrudde skruer i den plata!!!!
Så jeg har forlatt åstedet, og venter på gode mor skal komme hjem fra massasjesalongen, og så skal jeg ned på monter å kjøpe spesial bits til drillen!!
Så noe annet.. Går å tenker på hvilket gøyebur jeg skal invistere i.. Hva syntes dere om dette? http://www.dyreshopen.no/index.php?main_page=product_info&products_id=1369
Det syns jeg og! Det hørtes mye bedre ut enn muntlig-tyskprøve! Når passer det? I morra? Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag?Elin skrev:Syns du skal komme deg en tur til Arendal og hente lille ancistrus mannen. Jeg har masse plasser skulle vært og bensin nok til å komme halvveis til alle hi hi.
Jeg fikk lov til å reklamere om Pjatten på Af av Mc Darup! Får se om det ikke kommer et par til her nå da?
Jeg kom
Ser jeg er alene i "denne verden". Kommer innom en annen gang.
Ha en fin dag.
Ser jeg er alene i "denne verden". Kommer innom en annen gang.
Ha en fin dag.
Auar- Nybegynner
- Antall Innlegg : 2
Registration date : 11.04.2008
Takk, takk.
Må nok lage litt taco til guttungen nå, men kommer tilbake før eller senere.
Må nok lage litt taco til guttungen nå, men kommer tilbake før eller senere.
Auar- Nybegynner
- Antall Innlegg : 2
Registration date : 11.04.2008
Da hadde jeg kjøpt de på nettet hehe...Gry skrev:Maria, det buret koster 4.990 på Myrene!
Stilig bur Maria, men jeg klarer ikke komme over hvor dyrt slikt er...
Her i huset er hver dag en tyskprøve! Eller ikke.. hehe
Gry skrev:Maria, det buret koster 4.990 på Myrene!
Bestiller det ikke på nettet da.. Har mine kontakter...
Elin skrev:Stilig bur Maria, men jeg klarer ikke komme over hvor dyrt slikt er...
Ja.. Helt horribelt egentlig.. Sitter å ser på hvilke leker jeg kansje skal bestille.. Men blir fort dyrt.. Må ha noe iallefall, og norske nettbutikker har elendig utvalg..
Vurderer sterkt å bestille fra en engelske nettbutikken, ulempen var jo at portoen er jo 190kr for 1-30kg.. Men de har så voldsomt mye gøy.. http://www.24parrot.com/
Er det ikke mulig og hente kvister etc i skauen da? Jeg personlig syns de fuglelekene er så stygge! I alle de forskjellige fargene... Huff, nei, jeg hadde ønska meg et mer naturlig-utseende
Velkommen Auar. Jeg var litt langt bak i tråden med mitt siste innlegg hi hi. Så ikke at vi hadde fått nytt blod Så bra alltid gøy med nye folk.
Mye gøy i den nettbutikken, ja.
Jeg vil ha stor malle... men har innkjøpsstans. Om jeg selger noe i akvarieverdenen min og kjøper malle for de pengene går det vel som bytte og da er det vel ikke kjøping? ?
Mye gøy i den nettbutikken, ja.
Jeg vil ha stor malle... men har innkjøpsstans. Om jeg selger noe i akvarieverdenen min og kjøper malle for de pengene går det vel som bytte og da er det vel ikke kjøping? ?
Nei, da er det bytting av varer, og det er ikke i nærheten av å kjøpe
Bra! Noen som har lyst til å kjøpe luftslanger som er gørrstive og kan være hull i? Eller kanskje noen brukte algebefengte stein som jeg plukket i Åmli en gang i tiden? Eller hva med et defekt svært utvendig filter eller to? Kanskje noen fillete planter med utrolig rikdom av alger på frister? Selger alt dette dyrt, men pengene går til en god sak?
Odd Espen skrev:Er det ikke mulig og hente kvister etc i skauen da? Jeg personlig syns de fuglelekene er så stygge! I alle de forskjellige fargene... Huff, nei, jeg hadde ønska meg et mer naturlig-utseende
Det er jo alle de fargene som gøyene syntes er morro..!! heh..
Blir en del naturlig også da.. Har et lass med pinner nede som jeg skal bruke i buret til Alex og Ip.. Men treleker er forbruksvare hos store gøyer, og derfor må det litt plastik til og.. Og noen leker som man får kjøpt på slike nettbutikker som jeg linket til er ting som er stress å lage, og gjerne blir det dyrere.. :p
Jaja, men da må man jo bare lage et rom til de, som man kan ha levende trær/skog til de Hehe... Og de fargene kan man ha en dam med fine oransje gullfisk/guppy/platy etc Og fine orkideer som vokser vilt! *drømmer seg bort*Maria skrev:Odd Espen skrev:Er det ikke mulig og hente kvister etc i skauen da? Jeg personlig syns de fuglelekene er så stygge! I alle de forskjellige fargene... Huff, nei, jeg hadde ønska meg et mer naturlig-utseende
Det er jo alle de fargene som gøyene syntes er morro..!! heh..
Blir en del naturlig også da.. Har et lass med pinner nede som jeg skal bruke i buret til Alex og Ip.. Men treleker er forbruksvare hos store gøyer, og derfor må det litt plastik til og.. Og noen leker som man får kjøpt på slike nettbutikker som jeg linket til er ting som er stress å lage, og gjerne blir det dyrere.. :p
Men jeg har jo "kjøpt" Ancistrus og plante jeg! Men du vil jo ha en mallehule så... Skal begynne på den snart, prøver bare å finne ut hvilken grus/sand jeg skal bruke...Elin skrev:Bra! Noen som har lyst til å kjøpe luftslanger som er gørrstive og kan være hull i? Eller kanskje noen brukte algebefengte stein som jeg plukket i Åmli en gang i tiden? Eller hva med et defekt svært utvendig filter eller to? Kanskje noen fillete planter med utrolig rikdom av alger på frister? Selger alt dette dyrt, men pengene går til en god sak?
I dag har lyset i 180liter'n streika helt! Har satt en spot-light og en skrivebordslampe så de lyser ned i bakre del av akvariet, tenkte det var bedre enn ingenting... Det ser ganske stilig ut egentlig, men det er jo litt vel dempa belysning for en 180liter med en del planter. Nå bare sitter jeg her og håper på at aquamanias sender lyset mitt så fort som bare går an!
Uff, håper du får det snart, ja..
Jeg måtte hive meg i bilen til Arendal i dag.. Oppdaget plutselig at det var nesten tomt for mat til Alex.. Så måtte inn på buster å få tak i den blandigen han liker så godt, som han også fikk hos oppdretter.. Hva gjør man ikke for sine små? Endte opp med en sekk på 15kg like så greit.. Han spiser mye egentlig.. sånn iforhold til hva jeg er vandt til med Ip.. Men han er jo større og da.. Fikk med litt fra oppdretter, 2l, og det har han spist på en uke..
Jeg måtte hive meg i bilen til Arendal i dag.. Oppdaget plutselig at det var nesten tomt for mat til Alex.. Så måtte inn på buster å få tak i den blandigen han liker så godt, som han også fikk hos oppdretter.. Hva gjør man ikke for sine små? Endte opp med en sekk på 15kg like så greit.. Han spiser mye egentlig.. sånn iforhold til hva jeg er vandt til med Ip.. Men han er jo større og da.. Fikk med litt fra oppdretter, 2l, og det har han spist på en uke..
Side 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Side 8 av 40