Pjatten
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters

Side 6 av 40 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Next

Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 6 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by AnetteM Søn 25 Mai - 15:23

Eller til karet holder 40 grader What a Face

Ekstern blitz er kult, men nå har jeg brukt litt på reol denne måneden, så må nok vente på feriepengene før jeg eventuelt invisterer i en slik.

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 6 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Maria Søn 25 Mai - 15:32

AnetteM skrev:Eller til karet holder 40 grader What a Face

Ekstern blitz er kult, men nå har jeg brukt litt på reol denne måneden, så må nok vente på feriepengene før jeg eventuelt invisterer i en slik.

Anette

Ferie penger ja, dæsken, der sa du no.. hoho.. Men.. er nok av ting jeg må bruke dem på.... Gleder meg alerede til nesteårs skattebeløp.. Jeg betaler så grufult mye i skatt nå, at jeg _må_ jo få igjen noe da og..
Maria
Maria
Pjatten overlever ikke uten meg.

Female
Antall Innlegg : 1637
Registration date : 03.02.2008

http://mariaszoo.page.tl/

Til Toppen Go down

Poste by Birger Søn 25 Mai - 16:21

Lurer på å selge A elizabethae parret mitt, Noen som er int?
Birger
Birger
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.

Til Toppen Go down

Poste by Maria Man 26 Mai - 3:28

Birger skrev:Lurer på å selge A elizabethae parret mitt, Noen som er int?

Hadde det ikke vært fort at jeg kjøpte meg A. macmasteri på lørdag, så ja.. :p Men har ikke plass..
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Man 26 Mai - 14:08

Jeg må bare spør her for å se om det faktisk stemmer;
Er det virkelig bare 4 uker igjen av skolen!? Shocked
Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 6 CelebrateHer er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 6 4cheersHer er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 6 CelebrateHer er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 6 4cheers
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male
Antall Innlegg : 2059
Humor : Hmm...

https://pjatten.forumakers.com/

Til Toppen Go down

Poste by Gry Man 26 Mai - 14:34

Spørs jo hvilken dato den slutter, men det høres helt riktig ut det ja.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Man 26 Mai - 14:40

Hmm, lurer på om jeg kommer inn i GC Smile Får svar i løpet av uka!
Kommer egentlig til å savne Risør litt... Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 6 17 Folk er så koslige her Very Happy
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Maria Man 26 Mai - 14:49

Gry: Vet du om zyrtec gir dobbel effekt med to tabeletter? Eller vil det ikke ha noen hensikt å ta to?

Dumme meg var å klippet plenen hos pappa i stad, og jeg holder på å kløøø!!! Jeg klør så langt oppi nesa, sånn mellom øynene! Til tross for at jeg nå går på allergi tabeletter hver dag..
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Man 26 Mai - 14:51

Birger skrev:Lurer på å selge A elizabethae parret mitt, Noen som er int?

Om jeg hadde hatt litt mer erfaring, så ja. Er litt redd for å få sånne ømfintlige i mitt eie enda. Men kjøperne står vel i kø for dem, vil jeg tro. Ikke de letteste å få tak i. Eller holde liv i:)

Odd Espen: Risør (her representeret ved meg) vil savne deg og.

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Man 26 Mai - 14:52

Maria: Ta deg en dusj, vask håret og skyll alle luftveier. Det hjelper ofte like godt på meg som allergitabeletter. Så om du kombinerer det med tabeletter kanskje du føler deg bedre?

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by Maria Man 26 Mai - 14:56

AnetteM skrev:Maria: Ta deg en dusj, vask håret og skyll alle luftveier. Det hjelper ofte like godt på meg som allergitabeletter. Så om du kombinerer det med tabeletter kanskje du føler deg bedre?

Anette

Ja.. Skal ta en dusj etterpå.. Men skylling av luftveiene blir uaktuelt.. :p Takler det ikke..
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Man 26 Mai - 14:56

Maria skrev:Dumme meg var å klippet plenen hos pappa i stad, og jeg holder på å kløøø!!! Jeg klør så langt oppi nesa, sånn mellom øynene! Til tross for at jeg nå går på allergi tabeletter hver dag..
Huff, høres fælt ut Neutral Stakkars deg, begynner å klø av bare å lese det! Sad
AnetteM skrev:Odd Espen: Risør (her representeret ved meg) vil savne deg og.
Ja, kanskje hele risør må flytte med meg? drunken Laughing
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Man 26 Mai - 14:57

Maria skrev:
AnetteM skrev:Maria: Ta deg en dusj, vask håret og skyll alle luftveier. Det hjelper ofte like godt på meg som allergitabeletter. Så om du kombinerer det med tabeletter kanskje du føler deg bedre?

Anette

Ja.. Skal ta en dusj etterpå.. Men skylling av luftveiene blir uaktuelt.. :p Takler det ikke..
du kan vel bare legge deg i et akvarium med sugemaller? Smile No
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Man 26 Mai - 15:17

I dag gikk jeg rett inn i en glassvegg på Arenda senteret Embarassed Utrolig flaut.

Jeg synes du skal gjøre som Odd Espen foreslår, Maria - og få noen til å ta bilde. Kanskje du vinner neste fotokonk på NA?

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by Gry Man 26 Mai - 15:18

Maria skrev:Gry: Vet du om zyrtec gir dobbel effekt med to tabeletter? Eller vil det ikke ha noen hensikt å ta to?

Dumme meg var å klippet plenen hos pappa i stad, og jeg holder på å kløøø!!! Jeg klør så langt oppi nesa, sånn mellom øynene! Til tross for at jeg nå går på allergi tabeletter hver dag..
Du skal ikke ta to stk. Det gir ikke øket effekt. Zyrtec kan gi store alvorlige bivirkninger ved 50 mg, og da er det bare dumt å doble dosen ,som da vil gi deg 20 mg. Det du kan oppnå ved dobbel does er hodepine, besvimelser eller svimmelhet og da er det vel bedre å være tett i nesen og sår i øynene? Du har vel øyedråper og nesespray? Har du ikke det vil jeg anbefale deg å få tak i det i morgen Smile Lykke til.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Man 26 Mai - 15:28

Gry: De paradisfiska jeg kjøpte av deg er bare så rare Very Happy . Hver gang jeg putter handa oppi kommer de og spiser på meg. Når jeg skal fikse oppi der, skrape alger eller noe, så napper de i armen min. Og jeg kvekker like mye hver gang, drar armen opp og søler vann overalt. Og når jeg har vannslangen oppi for å fylle vann, så kommer de og forsøker å finne ut av hva det oransje på tuppen er, til tross for vannspruten som står ut av den. Dytter borti den, biter i den, tøffer seg for den. De er skikkelig tøffe - kule fisk.

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by Maria Man 26 Mai - 15:36

Gry skrev:
Maria skrev:Gry: Vet du om zyrtec gir dobbel effekt med to tabeletter? Eller vil det ikke ha noen hensikt å ta to?

Du skal ikke ta to stk. Det gir ikke øket effekt. Zyrtec kan gi store alvorlige bivirkninger ved 50 mg, og da er det bare dumt å doble dosen ,som da vil gi deg 20 mg. Det du kan oppnå ved dobbel does er hodepine, besvimelser eller svimmelhet og da er det vel bedre å være tett i nesen og sår i øynene? Du har vel øyedråper og nesespray? Har du ikke det vil jeg anbefale deg å få tak i det i morgen Smile Lykke til.

Nemlig, ja.. heh.. Godt jeg spurte først.. :p

Klør egentlig bare helt øverst i nesa, er ikke tett.. Skal ta en dusj og bytte senge tøy, så håpe det vil hjelpe litt..

Takktakk
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by Maria Tir 27 Mai - 4:03

noen som har noen forslag til sanger på en sommer cd?
Begynner smått å bli lei alle de 10 jeg har i bilen.. :p

Det er så nyyydelig vær ute.. Gleder meg kjempe masse til turen på lørdag, tenker jeg må innom ett par dyrebutikker.. Må huske å få med med isoporeska.. Kansje jeg kommer hjem med no gøy.. Very Happy
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Tir 27 Mai - 5:25

Heldiggrisen! Håper du finner noe spennende, da! Du kan jo til og med sitte ute på danskebåten nå, og da blir opplevelsen så mye bedre. Er allergien din bedre?

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by Birger Tir 27 Mai - 5:44

Har vært så heldig å få fatt i noen av den her. Betta macrostoma, det er en munnrugende betta, og meget dyr og skjelden. Henter den på Torp i morgen. Pris i Tyskland er opp mot 200 euro, og i USA opp mot 300 dollar. Meget vanskelig å holde, så dette blir spennende Very Happy
Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 6 Betta10
Birger
Birger
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Elin Tir 27 Mai - 5:46

Birger skrev:Har vært så heldig å få fatt i noen av den her. Betta macrostoma, det er en munnrugende betta, og meget dyr og skjelden. Henter den på Torp i morgen. Pris i Tyskland er opp mot 200 euro, og i USA opp mot 300 dollar. Meget vanskelig å holde, så dette blir spennende Very Happy
Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 6 Betta10

Nå siterer jeg med bilde og alt for denne fisken er noe av det vakreste jeg har sett på lenge! Heldiggrisen! Håper du klarer denne og jeg kan få love til å stå på yngel liste kø. Gratulerer Birger med flott fisk altså!
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Poste by Birger Tir 27 Mai - 5:50

Den er ekstremt vanskelig å holde, men klarer man å holde den i live, er den ganske grei å drette. Krever for eks ph 3.5 til litt over 5. Plaserer et par hos en kamerat også.
Er litt av en skjønnhet, blir ganske stor også, opp mot 9cm

Litt artig om om denne fisken, som kommer ifra Brunei. Sitat:The fish is protected by the Sultan of Brunei, who likes the fish. It's prohibited to be in possession, to try to catch, or to keep the fish in a tank in Brunei. Please remember that they still have corporate punishment in that country, so do NOT try to smuggle the fish out of Brunei.
Birger
Birger
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Birger Tir 27 Mai - 6:05

Gleder meg litt til å få den Very Happy

Birger
Birger
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Elin Tir 27 Mai - 6:40

For en flott fisk. Ble rent rørt over parringsdans og eggoverlevering der. Vakkert er alt jeg kan si.

Så lav ph hmm ikke rart de er vanskelig å holde. Men du klarer det Birger. Så kan jeg kjøpe popcorn og sette meg og glo når de bestemmer seg for å danse som på filmklippet! Kan hende jeg blir inspirert og kaster popcorn etter munnen din Birger!
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Poste by Birger Tir 27 Mai - 7:03

Hehe. Fant en som har solgt noen par her i landet, 850,- pr par Very Happy Så skal du ha eventuell fisk, bør du spare popcornet Very Happy
Birger
Birger
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Side 6 av 40 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Next

Til Toppen

- Similar topics