Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters
Side 7 av 40
Side 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Billig popcorn på Lidl eller noe. Resten av pengene går i sparekassen...
Det der var en spennende fisk. Håper du får den til da, Birger! Så du kan spy yngel ut over det ganske land:)
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Jeg gikk inn på fronter for å sjekke skole-greier og gjett hva som står klistra på forsiden med store bokstaver!?
Gjett om jeg ble glad nå?
" FREDAG 30.MAI - AVSPASERING FOR 1STB OGSÅ!"
Gjett om jeg ble glad nå?
Selvfølgelig må du ha fri den 30. Dagen er jo mellom to ubeskrivelig viktige dager!
Blir dere 19 begge to? Eller drar dere dere mot 29 nå?
Anette
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Jeg tror jeg satser på 31! Deilig å bli ferdig med 30 for jeg har hørt at etter 30 blir man visere. Jeg har faktisk ikke merket det i det hele tatt. Selv om sist noen spurte hvor gammel er du kom det automatisk 27 Tenkte meg ikke om hi hi. Måtte vise bevis for å kjøpe vin i fjor sommer på polet Helt greit det, men jeg ser litt eldre ut enn 18. Hva er kvadratroten av 31 pluss 27 minus 18? Blir det min rette alder?
Du er så liten og søt, Elin, så ingen kommer noen gang til å tro deg hvis du sier du er 31! Heldig du, mye bedre å vise legitimasjon til man er 90, enn å slutte å vise det før man fyller 20
Oo, jeg har skikkelig gode "visdomsord" inni meg! Kanskje jeg skal bli dikter!? Og skrive masse vise og gode dikt om tiden som skal henge på veggene på en eller annen flyplass!
Men serris, Gry, er du her!?
Jeg har et viktig spørsmål i naturfag til deg, siden du nesten er lege eller noe sånnt tull Altså, hvilke vitaminer trenger man daglig påfyll av? hehe
Oo, jeg har skikkelig gode "visdomsord" inni meg! Kanskje jeg skal bli dikter!? Og skrive masse vise og gode dikt om tiden som skal henge på veggene på en eller annen flyplass!
Men serris, Gry, er du her!?
Jeg har et viktig spørsmål i naturfag til deg, siden du nesten er lege eller noe sånnt tull Altså, hvilke vitaminer trenger man daglig påfyll av? hehe
Det er de vannløselige vitaminene, altså de som vi tisser ut
Vitaminene blir delt inn i 2 grupper, fettløslige og vannløslige. C og B er vannløslige, og A, D, E og K er fettløslige. Fettløslige kan lagres, vannløslige må tilføres jevnlig.
Vitaminene blir delt inn i 2 grupper, fettløslige og vannløslige. C og B er vannløslige, og A, D, E og K er fettløslige. Fettløslige kan lagres, vannløslige må tilføres jevnlig.
Jeg var akkurat for seint ute med mitt smarte svar! Pokker altså hehe
Takk for svar, da hadde jeg jo en riktig Skreiv B vitamin hehe...
Ser vi er innkalt i møte til søndag. Har noen veibeskrivelse?
Anette
Anette
-
Du fikk adressen, holder ikke det for deg?AnetteM skrev:Ser vi er innkalt i møte til søndag. Har noen veibeskrivelse?
Du får begynne å lete på lørdag, så finner sikkert du og frem. Jeg som trodde det var gode familiebånd i deres familie
Jeg tør ikke å se disse filmene så sent på kvelden, Odd Espen, jeg får så ekle drømmer når jeg ser på noe skummelt så sent. Får se på de i morgen tidlig.
Gry: Jeg måtte smile litt da jeg så invitasjonen var til Jan Olav og Benjamin. Er han far blitt alenepappa sånn med ett:) - eller må de kaste ut mamma før dere kommer? Vet du om styret har diskutert noe tema? Jeg kommer, i allefall. Enten med alle tre guttene, eller ikke med noen av dem:)
Anette
Gry: Jeg måtte smile litt da jeg så invitasjonen var til Jan Olav og Benjamin. Er han far blitt alenepappa sånn med ett:) - eller må de kaste ut mamma før dere kommer? Vet du om styret har diskutert noe tema? Jeg kommer, i allefall. Enten med alle tre guttene, eller ikke med noen av dem:)
Anette
-
Det var rett før at jeg begynte å skrive far og sønn, for jeg så liksom for meg to menn hihi! Men, det ble så dumt at jeg valgte å bare skrive navnene.
Da jeg ikke skal på møtet, og ikke har fått noe innspill ang tema, så tør jeg ikke tippe, men regner med at Roy Fredrik har en plan eller to. Har han ikke det får dere dra ned til dere å mekke reol
Da jeg ikke skal på møtet, og ikke har fått noe innspill ang tema, så tør jeg ikke tippe, men regner med at Roy Fredrik har en plan eller to. Har han ikke det får dere dra ned til dere å mekke reol
Jeg synes du skal tippe, og så får du poeng om du tipper riktig. Får du nok poeng, kan jeg kjøpe en soft is til deg
Jeg får krype til sengs nå, dyna kaller:)
Sov godt alle sammen!
Anette
Jeg får krype til sengs nå, dyna kaller:)
Sov godt alle sammen!
Anette
-
Hehe, blir fin veibeskrivelse til de ja, først følger du Dueveien til Svaleveien, videre til Måkeveien De bor i et fint dyre-sted de ja, duer, svaler, måker, gås, otere... haha
Men æsj, er detta siste møtet før sommern? Skal vi ikke ha "årntli" avslutning eller noe!?
Men æsj, er detta siste møtet før sommern? Skal vi ikke ha "årntli" avslutning eller noe!?
Jeg fant er bra avsnitt i en novelle(dikt?)!
Dagene blir likere og likere. For jeg er i ferd med å bli en
av de små putene i sofaen. En sånn pute som før eller
siden sklir ned av sofaen og havner på gulvet. En sånn
pute som bare blir skjøvet lengre og lengre innunder
sofaen for hver støvsuging. Det gjør meg ingenting å
være en pute. Jeg trives med det.
Hehehe...
Dagene blir likere og likere. For jeg er i ferd med å bli en
av de små putene i sofaen. En sånn pute som før eller
siden sklir ned av sofaen og havner på gulvet. En sånn
pute som bare blir skjøvet lengre og lengre innunder
sofaen for hver støvsuging. Det gjør meg ingenting å
være en pute. Jeg trives med det.
Hehehe...
Var nesten litt trist det avsnittet synes jeg.
Du, kan du ikke ta opp avslutning som et pungt på programmet til søndag da? Vi må jo ha en avslutning.
Du, kan du ikke ta opp avslutning som et pungt på programmet til søndag da? Vi må jo ha en avslutning.
Side 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Side 7 av 40