Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters
Side 12 av 40
Side 12 av 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Hva for noe spennende skal du bruke fritiden på da? Ble nesten litt nysgjerrig nå Jeg har jo lagt ned marsvinsoppdrettet, og da kan jeg få noen akvarier i steden. Men holder med de jeg har nå - De seks i reolen og de tre i stua. Må jo ha noen småkar til karantene og yngel ved siden av. Men større enn det har jeg ikke tenkt til å gjøre det. Da blir det passe stort, tror jeg. Men skjønner det kan bli litt mye når man har flere dyr, jeg skal jo bare ha fiska, jeg.
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Det er vel ingen som har noe godteri de vil dele med meg? Jeg er veeeldig godtesjuk, men vi har ikke en eneste godteri som jeg liker!!! Tror nesten jeg må bake en kake eller no! Vist ingen her har lyst til å komme med en liiiten godte bit da?
Jeg orker ikke komme helt ut til Laget, for jeg har akkurat spist et stykke med Sjokolademosse-kake
Det var nesten slemt! Men siden du akkurat har hatt bursdag, så går det greit, siden du er blitt så gammel og alt det der
Er like slem som Gry her jeg sitter og mumser smågodter.
Jeg har godteri, jeg har godteri!!!
Mamma kom hjem fra syden nå, og ho hadde en bag "full" av godteri! Yohooo! :p
Mamma kom hjem fra syden nå, og ho hadde en bag "full" av godteri! Yohooo! :p
Da vart jeg hjemme igjen!
Gratulerer med dagen, Elin! litt på etterskudd men det får no være.. :p
Ble ikke noe fisk med meg hjem.. Var innom styr på dyr, som hadde mye fint, men siden dem stengte 5min etter jeg kom, så gadd jeg ikke styre med det.. Maxi Zoo, hadde ikke så voldsomt mye spennende annet enn reptiler.. Og til slutt Pet Hollywood, meget skuffende.. Ikke bare fiske reolen, men hele butikken var helt dau.. To stusselige jacoer, og en gulpannet amazon sto å lagde lyder, de ansatte var ikke å spurte om jeg trengte hjelp en gang, og drev med sitt..
På Maxi Zoo fant jeg en fin reol med litt utvalg av leker til litt større gøyer.. Så der ble noe med meg hjem..
Nå, skal jeg straks finne senga.. Så god natt..
Gratulerer med dagen, Elin! litt på etterskudd men det får no være.. :p
Ble ikke noe fisk med meg hjem.. Var innom styr på dyr, som hadde mye fint, men siden dem stengte 5min etter jeg kom, så gadd jeg ikke styre med det.. Maxi Zoo, hadde ikke så voldsomt mye spennende annet enn reptiler.. Og til slutt Pet Hollywood, meget skuffende.. Ikke bare fiske reolen, men hele butikken var helt dau.. To stusselige jacoer, og en gulpannet amazon sto å lagde lyder, de ansatte var ikke å spurte om jeg trengte hjelp en gang, og drev med sitt..
På Maxi Zoo fant jeg en fin reol med litt utvalg av leker til litt større gøyer.. Så der ble noe med meg hjem..
Nå, skal jeg straks finne senga.. Så god natt..
Lille "lovlydige" maria har lyst på camelon!!!
Var helt fantastisk å gå inn på reptilavdelingene i butikkene i går.. Falt helt for et par små grønne cameloner som var så søte.. Utrolig fasinerende å stå å se på dem når de beveger seg med sine snodige bevegelser og blikk..
Var helt fantastisk å gå inn på reptilavdelingene i butikkene i går.. Falt helt for et par små grønne cameloner som var så søte.. Utrolig fasinerende å stå å se på dem når de beveger seg med sine snodige bevegelser og blikk..
Velkommen heim Maria! Camelon? Sånne som skifter farge? Må ikke de ha eget oppvarmet terrarie og rar mat? Kan ingenting om dem. Syns de er søte om det er de jeg tenker på. Kunne tenkt med gekko jeg.. Men følger loven
Johan åssen går d med kara? Fått innreda og kosa deg nå?
Johan åssen går d med kara? Fått innreda og kosa deg nå?
De skifter ikke farger tror jeg.. De bare smelter utrolig godt inn i de naturlige omgivelsene.. Følger lover jeg og, stort sett.. :p
Men de var så utrolig søte.. Lov å ha lyst på.. :p
Men de var så utrolig søte.. Lov å ha lyst på.. :p
Vel.. Da sitter jeg her å våker over den lille ilder jenta mi.. Da vi kom hjem fra en liten kjøretur i sted, så fant vi henne liggende i trappen.. Veldig unormalt.. Hun er slapp, orker ikke gå mer enn noen steg før hun legger seg helt flatt på gulvet. Hun vingler og er helt ute av kontroll og kaster opp..
Jeg har fryktet hun har noe kalt insulinoma, og mulig dette er et anfall.. Skal våke over henne nå.. Men det er tungt.. Hver gang jeg går for å sjekke henne, bryter tårene løs.. Og jeg er redd for å finne henne død..
Jeg sitter å tenker på om det er verdt å holde henne igjen med daglige medisondoser, og anfall innimellom.. Dette er helt jævlig...
Jeg har fryktet hun har noe kalt insulinoma, og mulig dette er et anfall.. Skal våke over henne nå.. Men det er tungt.. Hver gang jeg går for å sjekke henne, bryter tårene løs.. Og jeg er redd for å finne henne død..
Jeg sitter å tenker på om det er verdt å holde henne igjen med daglige medisondoser, og anfall innimellom.. Dette er helt jævlig...
Lykke til Maria! Høres ikke noe gøy ut det der...
Nå har vi hatt møte i RAK. Den første timen var det familen Aasbø/Mostad og Odd Espen - til sammen fem medlemmer av klubben. Etter ca en time kom Roy Fredrik. Vi ble enige om å forsøke å få til en levendefor tur, eventuelt kombinert med en liten avslutning.
Anette
Nå har vi hatt møte i RAK. Den første timen var det familen Aasbø/Mostad og Odd Espen - til sammen fem medlemmer av klubben. Etter ca en time kom Roy Fredrik. Vi ble enige om å forsøke å få til en levendefor tur, eventuelt kombinert med en liten avslutning.
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Stakkars Squee, lykke til med ho Maria!
Ja, var kjempemessig detta møtet her! Bra dere er en "stor" familie Anette! Jeg håper virkelig andre medlemer har tenkt å komme på møtene fremover! Det er ikke noe særlig gøy med klubb når det kun er de vanlige 6 som stiller opp liksom! Etter sommern blir det jo enda en mindre...
Det har jo kommet en og en nye av å til, men de har jo bare vært der den ene gangen og
Men Arne og Gry!? Hva skjer med saltvannet til Arne nå da? Kvitter han seg med det, eller skal han ha et større? Fikk jo nesten sjokk når Roy kommer å sier at de har flytta Arne's saltvannskar til Arendal! Skal han starte med ferskvann igjen, eller hva skjer? Jeg trenger info!! *nysgjerrig*
Ja, var kjempemessig detta møtet her! Bra dere er en "stor" familie Anette! Jeg håper virkelig andre medlemer har tenkt å komme på møtene fremover! Det er ikke noe særlig gøy med klubb når det kun er de vanlige 6 som stiller opp liksom! Etter sommern blir det jo enda en mindre...
Det har jo kommet en og en nye av å til, men de har jo bare vært der den ene gangen og
Men Arne og Gry!? Hva skjer med saltvannet til Arne nå da? Kvitter han seg med det, eller skal han ha et større? Fikk jo nesten sjokk når Roy kommer å sier at de har flytta Arne's saltvannskar til Arendal! Skal han starte med ferskvann igjen, eller hva skjer? Jeg trenger info!! *nysgjerrig*
Jeg har ikke fått satt opp noe enda, men i morra skal det skje:) men du vet, helgene går med til piker, vin å sang her vettu hehe...
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Sitter her å venter på at vet. skal ringe meg..
Squee er ikke lenger Squee, hun er helt anderledes.. Jeg hadde håpt hun var noe bedre i dag.. Men hun har blitt nesten mer ustøig på beina..
Sitter å tenker på om et liv med medisinering 2 ganger om dagen, og ustødig gange er et verdig liv for henne.. Hun er 7 år nå, og jeg tror jeg kan påstå hun har hatt et godt liv. Både jeg og søss merker at Squee personligheten ikke lenger er tilstedet, og det ant. bare er en ting å gjøre.. Vi vet ikke om hun kommer tilbake.. Men virker ikke slik..
Squee er ikke lenger Squee, hun er helt anderledes.. Jeg hadde håpt hun var noe bedre i dag.. Men hun har blitt nesten mer ustøig på beina..
Sitter å tenker på om et liv med medisinering 2 ganger om dagen, og ustødig gange er et verdig liv for henne.. Hun er 7 år nå, og jeg tror jeg kan påstå hun har hatt et godt liv. Både jeg og søss merker at Squee personligheten ikke lenger er tilstedet, og det ant. bare er en ting å gjøre.. Vi vet ikke om hun kommer tilbake.. Men virker ikke slik..
Hard beslutning det der Maria. Ønsker dere det beste og vet at uansett hva det blir til så er det det beste for tåbiteren.... Masse klemmer.
Så trist med ilderen Maria, og etter som du forklarer så ville nok jeg også latt den få slippe nå Alltid trist å miste kjæledyr.
Ang karet til Arne. Han er nok litt lei av å stelle kar etter å ha gjort akkurat det i mange timer hver dag på jobb. Han er heller ikke hjemme før i seks tiden på kveldene, så det er svært lite tid han får til å nyte synet av karet. Da valgte vi heller å sette det til salgs på Myrene. Ellers skal vi ha inn et nytt selskapskar på ca 400 liter i stua, for jeg vil kutte oppdrett en stund, men kar må vi jo ha i hus
I går fikk Guro et marsvin, dere kan tro det er nydelig! Lite, sort med litt hvitt, og bare helt skjønn. Vi skal ha en kamerat til han også, for marsvin er sosiale dyr, og trives best med en artsfrend eller ti Dette vet Anette masse om, for hun har drevet oppdrett på høyt nivå. Lurer på hvor lang tid det tar før jeg også må forsøke meg på det
Ang karet til Arne. Han er nok litt lei av å stelle kar etter å ha gjort akkurat det i mange timer hver dag på jobb. Han er heller ikke hjemme før i seks tiden på kveldene, så det er svært lite tid han får til å nyte synet av karet. Da valgte vi heller å sette det til salgs på Myrene. Ellers skal vi ha inn et nytt selskapskar på ca 400 liter i stua, for jeg vil kutte oppdrett en stund, men kar må vi jo ha i hus
I går fikk Guro et marsvin, dere kan tro det er nydelig! Lite, sort med litt hvitt, og bare helt skjønn. Vi skal ha en kamerat til han også, for marsvin er sosiale dyr, og trives best med en artsfrend eller ti Dette vet Anette masse om, for hun har drevet oppdrett på høyt nivå. Lurer på hvor lang tid det tar før jeg også må forsøke meg på det
Æsj, hadde alternativ prøve i alle kapitlene i naturfag nå, det var sånn at vi kunne levere hvis vi ville(hvis vi vipper på karakter). Jeg leste masse, men ikke så mye kom inn i hjernen på meg Jeg tenkte det var like greit å levere, så kanskje jeg får bedre karakter, men nå etter jeg har levert er jeg ikke så sikker alikavel Håper ikke karakteren detter så veldig hvertfall!
I dag koker det ute altså! Når jeg er hjemme skal shortsen på
I dag koker det ute altså! Når jeg er hjemme skal shortsen på
Skal ta med jentene på byen når de kommer hjem fra skolen. I dag roper en is på brygga på oss. Kanskje en liten pose reker også?
Ok, skjønner nesten det Blir jo egentlig ganske greit med et stort kar...Gry skrev:Ang karet til Arne. Han er nok litt lei av å stelle kar etter å ha gjort akkurat det i mange timer hver dag på jobb. Han er heller ikke hjemme før i seks tiden på kveldene, så det er svært lite tid han får til å nyte synet av karet. Da valgte vi heller å sette det til salgs på Myrene. Ellers skal vi ha inn et nytt selskapskar på ca 400 liter i stua, for jeg vil kutte oppdrett en stund, men kar må vi jo ha i hus
Hehe, ja hørte om hentinga av marsvinet i går ja Pissa på Roy Fredrik på vei hjem å greier, koslig detGry skrev:I går fikk Guro et marsvin, dere kan tro det er nydelig! Lite, sort med litt hvitt, og bare helt skjønn. Vi skal ha en kamerat til han også, for marsvin er sosiale dyr, og trives best med en artsfrend eller ti Dette vet Anette masse om, for hun har drevet oppdrett på høyt nivå. Lurer på hvor lang tid det tar før jeg også må forsøke meg på det
Reker? Blæh, da hadde jeg foretrekt isen Isen "på hjørnet"(husker aldri hva den kiosken heter, så kaller den på hjørnet) er god, akkurat passe store kuler hehe... Nevnte jeg at sist gymtime gikk jeg "tur" ned til brygga, og spiste is og greier? Grei gymtime det!Gry skrev:Skal ta med jentene på byen når de kommer hjem fra skolen. I dag roper en is på brygga på oss. Kanskje en liten pose reker også?
Blir grillmat hos pappa i dag Nydelig vær og god mat er deilig altså. Har akkurat pottet om en inneplante som "stinker" sitron. Pluss at jeg prøver meg på blomstererter i potte på utsiden. Tror muligens potta er forliten, men jeg håper at det blir noe av for det lukter nydelig av slike erteblomster!
Side 12 av 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Side 12 av 40