Pjatten
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters

Side 27 av 40 Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Next

Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 27 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Maria Søn 15 Jun - 10:50

blærh.. Sitter her i sofan å småsturer.. Småsjuk og orker ingenting.. mamma og søss sover, og alle dyra sover.. Rolling Eyes

Har skikkelig lyst å shoppe.. men.. jeg vet jeg ikke har penger til sånt.. Men har lyyssst..
Maria
Maria
Pjatten overlever ikke uten meg.

Female
Antall Innlegg : 1637
Registration date : 03.02.2008

http://mariaszoo.page.tl/

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 27 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Odd Espen Søn 15 Jun - 10:58

Maria skrev:blærh.. Sitter her i sofan å småsturer.. Småsjuk og orker ingenting.. mamma og søss sover, og alle dyra sover.. Rolling Eyes
Jeg er og dårlig i dag, har lyst til å lage muffins, men orker liksom ikke... Også skal vi på besøk til noen kl 8 og spise middag, noe jeg egentlig ikke har lyst til akkurat nå Rolling Eyes
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male
Antall Innlegg : 2059
Humor : Hmm...

https://pjatten.forumakers.com/

Til Toppen Go down

Poste by Birger Søn 15 Jun - 11:06

Dere kan klage på at dere er DÅRLIGE, når dere har det som meg. Hørt jeg har klaget? PINGLER
Birger
Birger
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Søn 15 Jun - 11:11

men du er syk, vi er dårlige Very Happy
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Birger Søn 15 Jun - 11:14

Ikke provoser meg.......
Birger
Birger
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Søn 15 Jun - 11:26

Beklager Laughing
Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 27 Img_0510
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Maria Søn 15 Jun - 11:27

Birger skrev:Dere kan klage på at dere er DÅRLIGE, når dere har det som meg. Hørt jeg har klaget? PINGLER

Neutral

Nå syntes jeg ikke vi kan sammenlignes med deg uansett.. Sikker på at du også har perioder hvor du er dårligere enn hva du er til normalt.. Mener ikke å provisere her altså.. Men det blir litt som å sammenligne at vi syter over varme på 30 grader, og folk i afrika syter over varmen først når den når 50+.. vi har forskjellige normal tilstander..
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by Maria Søn 15 Jun - 11:28

Odd Espen skrev:Beklager Laughing
https://servimg.com/view/11958067/119

Bra bilde, Odd Espen!! Du begynner å få teken nå vet du! Very Happy
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Søn 15 Jun - 11:30

Takk Very Happy Første ordentlige bildet jeg har fått av kampfisken, så jeg er fornøyd! Smile
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Birger Søn 15 Jun - 12:14

Maria skrev:
Birger skrev:Dere kan klage på at dere er DÅRLIGE, når dere har det som meg. Hørt jeg har klaget? PINGLER

Neutral

Nå syntes jeg ikke vi kan sammenlignes med deg uansett.. Sikker på at du også har perioder hvor du er dårligere enn hva du er til normalt.. Mener ikke å provisere her altså.. Men det blir litt som å sammenligne at vi syter over varme på 30 grader, og folk i afrika syter over varmen først når den når 50+.. vi har forskjellige normal tilstander..

Jeg skal styre meg, å frastå å kommentere det.
Birger
Birger
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Søn 15 Jun - 13:10

Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det. Noen av oss har behov for å sutre litt av og til, andre er født uten det klagegenet, til glede for oss andre. Selv om andre har det verre enn oss, betyr vel ikke det at vi ikke har lov å sutre litt av og til, Birger? Slik er vi mennesker laget, det hjelper å få det ut:). Når det er sagt vil jeg si at jeg beundrer deg og hvordan du takler din situasjon. Du er er inspirasjon for oss andre. Så bær over med litt klaging fra oss svake mennesker:)

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008

Til Toppen Go down

Poste by Maria Søn 15 Jun - 14:06

AnetteM skrev:Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det. Noen av oss har behov for å sutre litt av og til, andre er født uten det klagegenet, til glede for oss andre. Selv om andre har det verre enn oss, betyr vel ikke det at vi ikke har lov å sutre litt av og til, Birger? Slik er vi mennesker laget, det hjelper å få det ut:). Når det er sagt vil jeg si at jeg beundrer deg og hvordan du takler din situasjon. Du er er inspirasjon for oss andre. Så bær over med litt klaging fra oss svake mennesker:)

Anette

Birger, jeg beundrer deg også for hvordan du takler hverdagen! Og det er flere enn en gang når jeg har lest at du har vært på tur i blålys bilen at jeg håper du har det bra og blir bedre snart! Vi har det nok lett i forhold til deg, det er det nok ingen tvil om.. Men Anette fikk sagt det ganske bra hva jeg mente..
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by Elin Søn 15 Jun - 14:19

Og midt i den alvorlige stunden, må jeg bare få vært overfladisk og delt med dere at mine corydoras black har lagt egg igjen! Var i dag på morran jeg fant dem, men har vært så opptatt med middag og film så jeg har ikke fått lekt med datan før nå Smile

Nå må ingen tar det tungt at jeg er overfladisk altså. Neutral Skulle ønske jeg hadde slike reiseklemmer som jeg kunne sende avgårde når de trengtes! Håper dere alle får noen gode tider foran dere. Og om man er den ene eller andre typen er det her: høyt under taket, varmt i hjerterota og latteren mellom oss sitter vel løst, her er det trygt å dele "nyheter" og pjatt god eller dårlig.

Fin avatar forresten Espen.

Sist endret av Elin den Søn 15 Jun - 14:20, endret 1 gang (Reason for editing : måtte fjerne ett halvt tonn med så. jeg liker det ordet så det så. SÅ der nå fikk jeg det ut)
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Søn 15 Jun - 14:23

Kaller du det overfladisk at blackene har lagt egg??? What a Face Gratulere! Jeg har fått fisk i to av karene i reolen, og yngelen til hongsloien blir større og større i 240 literen, det må man vel kalle så nært en naturlig oppvekst man kan komme i vann på land?

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.

Til Toppen Go down

Poste by Maria Søn 15 Jun - 14:25

Elin skrev:Og midt i den alvorlige stunden, må jeg bare få vært overfladisk og delt med dere at mine corydoras black har lagt egg igjen! Var i dag på morran jeg fant dem, men har vært så opptatt med middag og film så jeg har ikke fått lekt med datan før nå Smile

Nå må ingen tar det tungt at jeg er overfladisk altså. Neutral Skulle ønske jeg hadde slike reiseklemmer som jeg kunne sende avgårde når de trengtes! Håper dere alle får noen gode tider foran dere. Og om man er den ene eller andre typen er det her: høyt under taket, varmt i hjerterota og latteren mellom oss sitter vel løst, her er det trygt å dele "nyheter" og pjatt god eller dårlig.

Fin avatar forresten Espen.

Så artig! Very Happy Gratulerer! Skikkelig morro..

Godt du ikke solgte dem da! Wink
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by Elin Søn 15 Jun - 14:27

Husker du når hongsloiene dine fikk barna Anette?

Jeg lurer på det for jeg er så ivrig etter når jeg kan få sett kjønn på mine apistogramma yngler. Har bitaeniata og borelli yngel. Bitaeniatane er blitt stoore, men fortsatt kan jeg ikke se kjønn. Lurer på om jeg kan se det på brystfinnene derer? Hoen har jo sort på finnen, hannen har ikke...

Kanskje vi kan bytte litt apistogramma yngler etterhvert Anette? Hadde vært morro å prøve hongsloi og. Smile
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Elin Søn 15 Jun - 14:28

Maria skrev:

Så artig! Very Happy Gratulerer! Skikkelig morro..

Godt du ikke solgte dem da! Wink

Ja er glad for at jeg ikke solgte dem! Embarassed De fire er morro når de produserer slik hehe.
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Søn 15 Jun - 14:30

Gratulerer med nye egg Elin! Very Happy

Nå har jeg og mamma akkurat bakt muffins som jeg skal ha med meg på skolen i morra! Very Happy Måtte ha med meg mamma, siden jeg var så giddalaus, så jeg måtte ha en som dytta meg i gang! Hehe...
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Søn 15 Jun - 14:37

Det største yngelet er ett par-tre måneder gammel, de yngste er halvannen-to, husker ikke helt nøyaktig som du forstår:) - skulle jo ha skrevet det opp, men man er så sikker på at slikt ikke blir noe problem å huske. Jeg kjøpte karet i mars, og de fikk tre kull med noen få ukers mellomrom. Tror det største yngelet (en eller to igjen) er fra kull nr to. Fra det siste kullet har jeg 4-6 igjen tror jeg. Vanskelig å telle i 240 literen:) - hun vokter området nå, men yngelen er spredt ganske bra, så bare 1-2 er til enhver tid i nærheten av henne. Er litt stolt av at de har klart å bli så store i ett selskapskar:). Men jeg er så dårlig til å fange fiskene opp fra karene, så spørs hvor store de må bli før jeg klarer å få tak i dem:) - halvmeteren, kanskje:)

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Søn 15 Jun - 14:38

Snille mamman din, da! Jeg skulle ønske mamman min kom innom i dag til morgenen og overtalte meg til å løpe rundt randvikhalvøya, men gadd hun det? Neeeiiii What a Face

anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by Gry Søn 15 Jun - 15:04

Nytt innlegg i papegøyetråden, Maria!
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Søn 15 Jun - 15:05

For å få meg til å løpe tror jeg ikke det hadde hjulpet med mamma altså Laughing Mamma er bedre til å bake enn ho er til å løpe for å si det sånn Wink Er en grunn til at jeg har blitt lat og serru... Jeg har blitt født sånn, "alltid" sist ut av døra og bare daffer etter Razz Sovnet uansett hvor jeg var(kan forsåvidt det fortsatt hvis jeg vil), og hvis jeg ble sur eller noen sa "nei" til meg, satt jeg meg i et hjørne og sovna! Hehe, så hvis dere plages av at jeg er treig en gang, så vet dere hvorfor! Wink
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Elin Søn 15 Jun - 15:08

Odd Espen skrev:For å få meg til å løpe tror jeg ikke det hadde hjulpet med mamma altså Laughing Mamma er bedre til å bake enn ho er til å løpe for å si det sånn Wink Er en grunn til at jeg har blitt lat og serru... Jeg har blitt født sånn, "alltid" sist ut av døra og bare daffer etter Razz Sovnet uansett hvor jeg var(kan forsåvidt det fortsatt hvis jeg vil), og hvis jeg ble sur eller noen sa "nei" til meg, satt jeg meg i et hjørne og sovna! Hehe, så hvis dere plages av at jeg er treig en gang, så vet dere hvorfor! Wink

* Hvor er Odd Espen? Har ikke sett ham på lenge? Å han er sur dvs sitter og sover borti kroken* ? Morsomt!
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Søn 15 Jun - 15:08

Sånn var søstra mi og - løsningen på alt var å sove Very Happy. Hun har heldigvis våknet litt til etterhvert.

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Søn 15 Jun - 15:28

Mmmmmmuffins!
Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 27 Img_0710
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Side 27 av 40 Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Next

Til Toppen

- Similar topics