Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters
Side 28 av 40
Side 28 av 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Sove er jo deilig da Det minnet meg forresten på... God natt!AnetteM skrev:Sånn var søstra mi og - løsningen på alt var å sove . Hun har heldigvis våknet litt til etterhvert.
Hehe, har du sett Alvin og gjengen? Den er bare kjempe søt!
Og god morgen til dere - i dag var det 3 grader i Kristiansand på morgenen sa de på radioen??? Kan det stemme??? Jeg må ha hørt feil, de må ha sagt Kristiansund?? Men det var 9 grader i Oslo, og 9 grader i nord ett sted (husker ikke hvor), så sjansen er kanskje like stor både i Kristiansand og Kristiansund? Kaldt er det iallefall, sitter og angrer på at jeg ikke tok på meg ulltrøye..
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Ja, to ganger til og med! Hehe, Thedore er kulest daGry skrev:Hehe, har du sett Alvin og gjengen? Den er bare kjempe søt!
Nå sitter jeg i studiesenteret og har egentlig lyst til å sove I forminga i dag rydda vi hele rommet for ting og tang, og spiste muffins som tydeligvis falt i smak! Nå har jeg sittet her siden halv 11 og det ringer inn om en halvtime Sitte liksom og strekker meg her, og finner ikke på noe å gjøre... Har glemt øreproppene og, så får ikke hørt på noe på youtube heller!
Om du kjeder deg, Odd Espen, kan du og klassen din komme ned og se på romløsninger i barnehagen. Jeg har ett rom jeg ikke vet mitt arme råd hvordan innrede, grunnkurset ditt er vel grunnkurset for framtidige interiørarkitekter?? Skulle ønske barnehage var en milliardbedrift, så jeg bare kunne bestille arkitekter og møbler og gjøre som jeg ville.. drømme, drømme...
Anette
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Wæææ NA er nede. Jeg fornøyd hadde mange tråder som jeg skulle kose meg å lese, men neida jeg må finne på noe anna for serveren ettelleranna. Er det bare meg som glemmer hva jeg har lest på slike beskjeder nesten før jeg har lest dem? Feilmeldinger fester seg like godt som automatisk titting på klokka. Dere vet sånn når man kikker på klokka og noen spør rett etter på hva var den og man da ikke har peiling.
Det er desverre litt seint nå Hehe... Det var jo synd, vi får ha det til gode til en annen gang!
Den er jeg godt kjent med ja Jeg leste også noe på Na i stad at det stengte 11:20 og var borte i ca en time, men jeg husker ikke restenElin skrev:Dere vet sånn når man kikker på klokka og noen spør rett etter på hva var den og man da ikke har peiling.
Velkommen "Robbies"! Så kos at du stakk innom! Her vil du treffe mange helt umulige mennesker altså, men du verden hvor glad jeg er i dem
Nå sitter jeg med Robbie på hånden, og james er i buret sitt, og snakker, kjefter, ler og synger. Godt han tolererer å være "innestengt" en stund nå, slik at vi kan bli kjent med Robbie.
Nå sitter jeg med Robbie på hånden, og james er i buret sitt, og snakker, kjefter, ler og synger. Godt han tolererer å være "innestengt" en stund nå, slik at vi kan bli kjent med Robbie.
Gry skrev:Velkommen "Robbies"! Så kos at du stakk innom! Her vil du treffe mange helt umulige mennesker altså, men du verden hvor glad jeg er i dem
Bilderrrr!
Velkommen til Robbies!
I morra begynner jeg i den nye jobben:D blir merkelig å måtte stå opp tidlig igjen nå... hehe... men det skal bli godt og komme i gjenge:D og få begyndt og tjene noen kroner igjen:D
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Ja, det er deilig å være hjemmeværende en stund, men fy søren hvor kjedelig det er over tid. Nå har jeg bare seks vakter igjen, så er det tid for tre ukers ferie!!
Ja ferie blir d nok ikke på meg i år heller:P men jeg er vandt med det egentlig.. å når jeg begynner på skift har jeg jo 6 dager fri etter 9 dager jobb:) så d hjelper jo det men til og begyne med skal jeg nok jobbe vanlig dagtid regner jeg med... så i morra skal jeg møte klokka 8, da skal jeg sitte og drikke kaffe:P hehe...
-
Lykke til i morgen da, Johan!
Velkommen Robbies!
Anette
Velkommen Robbies!
Anette
-
jo takk for det
-
1 stk sykemeldt Maria okkuperer forumet denne uken.. Hva iallverden skal jeg ta meg til? Ser for meg Alex kommer til å bli lei av meg...
Du får ha god bedring, Maria. Du kan jo bruke uken på å underholde oss her på forumet:)
Anette
Anette
-
AnetteM skrev:Du får ha god bedring, Maria. Du kan jo bruke uken på å underholde oss her på forumet:)
Anette
Skal prøve..
Jeg prøver å filme Alex som lager lyder.. Men det er helt umulig.. Med en gang jeg trykker på filmeknappen så holder han nesten helt kjæft.. Og det som egentlig er ganske morsomt å høre på blir plutselig bare noen få lyder..
Hehe, Johan, jeg tror du kommer til å bli veldig skuffet om du tror at det finnes "kaffe-jobber" noe som helst sted Nei du, er men ikke med å drar lasset, så blir man fort uglesett på arbeidsplassen, så la koppen stå til du i alle fall vet hva jobben din går ut på Lykke til i morgen, gru/gleder du deg?
Ikke engang når jeg skal filme holder James munn, men når det kommer ukjente hit, ja da klarer han å tie stille i ca 10 minutter! Han er en skikkelig skravlepapegøye, og det ordet har fått en helt ny, og oppklarende betydning for megMaria skrev:Jeg prøver å filme Alex som lager lyder.. Men det er helt umulig.. Med en gang jeg trykker på filmeknappen så holder han nesten helt kjæft.. Og det som egentlig er ganske morsomt å høre på blir plutselig bare noen få lyder..
Side 28 av 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Side 28 av 40