Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters
Side 29 av 40
Side 29 av 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
I dag lider jeg valgets kvaler... VIL ha noen nye rekearter, men det er jo så vanskelig å bestemme seg...... Dumme rekene som hybridiserer i hytt og gevær!
Valget står først og fremst mellom "Blue pearl" og "Gul Kirsebærreke"
I tillegg vil jeg ha/ har jeg CRS og vanlig kirsebærreke. men siden alle "krever" hvert sitt kar, kan jeg ikke ha ubegrensa med arter... så hva velger man?
Valget står først og fremst mellom "Blue pearl" og "Gul Kirsebærreke"
I tillegg vil jeg ha/ har jeg CRS og vanlig kirsebærreke. men siden alle "krever" hvert sitt kar, kan jeg ikke ha ubegrensa med arter... så hva velger man?
Sist endret av Liz H den Man 16 Jun - 10:43, endret 1 gang
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Hei, lenge siden sist, Liz!! Kos å se deg, hvordan går det med dere? Reker ja, der er det masse snadder. Tror jeg hadde gått for blue p.
Gry skrev:Hehe, Johan, jeg tror du kommer til å bli veldig skuffet om du tror at det finnes "kaffe-jobber" noe som helst sted Nei du, er men ikke med å drar lasset, så blir man fort uglesett på arbeidsplassen, så la koppen stå til du i alle fall vet hva jobben din går ut på Lykke til i morgen, gru/gleder du deg?
hehe... ja jeg har ikke tenkt å sitte på raua å drikke kaffe hele dagen da, men det er noe vi i vennegjengen kaller en jobb som er lite fysisk arbeid i... hehe... det kaller vi kaffejobb
Jeg gleder meg jeg... gruer meg ikke det grann, skal bli nydelig og få begyndt, det eneste dumme var at mamma ikke ville smøre niste til meg og sende med pappa da, men men... de har vel mat i kantina:P hehe
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Begynner å bli endel tråder her nå, og dette er bare under "pjatten". https://pjatten.forumakers.com/den-store-pjatten-f4/ Vi er flinke!! Kom ogjen, pøs på med temaer!
Sist endret av Gry den Man 16 Jun - 14:28, endret 1 gang
Gry skrev:Begynner å bli endel tråder her nå, og dette er bare under "pjatten". https://pjatten.forumakers.com/den-store-pjatten-f4/
Var det ikke det du ville da? :p
Oj, jo! Glemte å legge til et fornøyd smilefjes etter det jeg skrev!!!
Gry skrev:Oj, jo! Glemte å legge til et fornøyd smilefjes etter det jeg skrev!!!
Du vet, Gry - alt du tar i yngler:) - pjatten og.
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Haha, godt jeg ikke er mann da Nei, får gjøre meg klar til jobb. Må ta en ekstravakt i dag, og siden det er en innkomst-vakt, dvs å ta i mot en ny pasient og trygge denne, så vet jeg ikke hvor lenge jeg skal jobbe Kan bli alt fra tre- til ni og en halv time Stilig å leve i uvissheten, llitt slik på kanten og farlig vet dere
hehe Gry
I dag har vi hatt besøk her i heimen - av noen folk fra Bayer / Dream Fund som hadde en "sjekk" på 60 000 kroner til min kjære
Nå skal det snart bestilles ATV!
Til dere som stemte på Sverre:
I dag har vi hatt besøk her i heimen - av noen folk fra Bayer / Dream Fund som hadde en "sjekk" på 60 000 kroner til min kjære
Nå skal det snart bestilles ATV!
Til dere som stemte på Sverre:
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
herreli, han ser akkurat ut som en blanding av deg og din far!
De er jo i nær familie, kan jo hende det er derfor .Gry skrev:herreli, han ser akkurat ut som en blanding av deg og din far!
Liz: Så gøy! Føles nesten ut som jeg vant litt selv, siden jeg var med å stemme på han! Det var kjempekoselig at du la inn bildet!
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Det var en dag her vi satt alle tre på rad i stua, alle med nesten like briller, det har vi fått høre etterpå! Det er et par stk som har sagt vi er ganske like ja... Umulig å høre forskjell på oss tre i tlf hvertfall! Mange som skal ha tak i pappa å starter å snakke i vei med meg Og pappa snakka i vei med en jente til Robin og en gangGry skrev:herreli, han ser akkurat ut som en blanding av deg og din far!
Pjatten-We Make a Great Team!
Hehehe, kunne ikke dy meg
Hehehe, kunne ikke dy meg
Noen som vet hvordan man planter om orkideer? Har hørt det er veldig vanskelig, eller? Har 2stk som jeg egentlig har lyst til å ha i en og samme potte...
Odd Espen skrev:Noen som vet hvordan man planter om orkideer? Har hørt det er veldig vanskelig, eller? Har 2stk som jeg egentlig har lyst til å ha i en og samme potte...
orkide bark.. Det som er tungvindt er å få dem til å ikke være vinglete.. :p Men jord blir for kompakt i lengden, da de har luftrøtter..
Er okidebark en spesiell bark det da? Tenkte kanskje det var mulig å bruke dekkbark, som man bruker i hagen jeg Men da gidder jeg ikke, hvis jeg må kjøpe "spesialbark"
Da var endelig nettet tilbake:D
Første dagen på jobb overstått:d ble mye sitting i løpet av dagen gitt, og jeg kan ikke si jeg skjønte mye av jobben:P men det mente de på jeg ikke kom til og gjøre på noen uker, så da er det vel ikke farlig:P
Merker døgnet har blitt snudd litt nå, sov kun en halv time i natt, hehe.. så våkna akuratt etter å ha slokkna på soffan:P så nå er det snart senga her ja...
Første dagen på jobb overstått:d ble mye sitting i løpet av dagen gitt, og jeg kan ikke si jeg skjønte mye av jobben:P men det mente de på jeg ikke kom til og gjøre på noen uker, så da er det vel ikke farlig:P
Merker døgnet har blitt snudd litt nå, sov kun en halv time i natt, hehe.. så våkna akuratt etter å ha slokkna på soffan:P så nå er det snart senga her ja...
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Vi er snille altså!! I morra har vi egentlig fri, men siden det egentligegentlig var siste formingstime i morra(liksom for godt!), så skal vi 5 som har forming møte opp på skolen i siste time i morra og ha avslutning sammen med læreren Også har vi bakt kake og kjøpt gave som vi skal overraske ho med!
Odd Espen skrev:Er okidebark en spesiell bark det da? Tenkte kanskje det var mulig å bruke dekkbark, som man bruker i hagen jeg Men da gidder jeg ikke, hvis jeg må kjøpe "spesialbark"
Du må jo ikke.. men det er vel det optimale.. En pose med orkidebark koster vel en 50-60kr..
Jeg byttet på en av mine og nå skyter den ny plante på en av luftrøttene..
Side 29 av 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Side 29 av 40