Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 23 av 40
Side 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
akkurat det var et godt poeng synes jeg.Elin skrev:Er her jeg
Bare sløver i sofan og chatter. Burde vært ute på tur med hundene.
I dag fikk jeg god behandling hos diabetessykepleier. Ho var mye flinkere enn legen min. Burde jo visst at sykepleier det er tingen!
Så bra at du følte du fikk god behandling. Det er bra når folk kan sakene sine.
Vel, da har jeg avsluttet en dundrende budrunde på reolen..
Hvor mye ble det Maria?
Fant akkurat camelonen død.. Ikke akkurat ett sjokk for den har vært svart helt siden jeg fikk den i akvariet. Leste at det var stressfargen dens og siden bunnlaget var biltema og de vil kamuflere seg helst ja da ble det lett å skjønne at den ikke var helt glad. Stakkars liten. Men godt er det for den ene L333'en jeg har igjen. Ser ut til at den får en 325 liter helt alene Om den ikke blir fornøyd da! hehehe.
Aadne vil aldri lande på armen min, men ofte på hodet mitt. Men når jeg nå satt og åt en soletti saltstang landa han på den.. Den knakk og Aadne kjefta fælt, mens det hørtes ut som Lille Kylling lo rått. Jeg tror jeg og Lille Kylling har lik humor.
Fant akkurat camelonen død.. Ikke akkurat ett sjokk for den har vært svart helt siden jeg fikk den i akvariet. Leste at det var stressfargen dens og siden bunnlaget var biltema og de vil kamuflere seg helst ja da ble det lett å skjønne at den ikke var helt glad. Stakkars liten. Men godt er det for den ene L333'en jeg har igjen. Ser ut til at den får en 325 liter helt alene Om den ikke blir fornøyd da! hehehe.
Aadne vil aldri lande på armen min, men ofte på hodet mitt. Men når jeg nå satt og åt en soletti saltstang landa han på den.. Den knakk og Aadne kjefta fælt, mens det hørtes ut som Lille Kylling lo rått. Jeg tror jeg og Lille Kylling har lik humor.
Elin skrev:Hvor mye ble det Maria?
...... 3000.....
Hihi, god humorElin skrev:
Så bra, hvor mye hadde du regnet med å få?Maria skrev:
...... 3000.....
Gry skrev:Så bra, hvor mye hadde du regnet med å få?Maria skrev:
...... 3000.....
17-1800.. Har lagt i nytt lysoppsett med 2x18w på begge karr etter jeg kjøpte den..
men to stk, drev på å bydde å bydde å bydde.. så jeg stoppet dem ikke.. :p
Noen som ønsker 3 ungfisk av løvehodeciklider forresten? De trenger sårt nytt hjem, om ingen vil ha dem så tar jeg dem med meg i morgen å håper en dyrebutikk vil ta dem i mot..
Det er det sikkert, men man får vel ikke noe for dem dersom man leverer dem inn. Bedre det enn å ta livet av dem, eller å la dem gå i fohold som ikke passer dem.Maria skrev:Gry skrev:Så bra, hvor mye hadde du regnet med å få?Maria skrev:
...... 3000.....
17-1800.. Har lagt i nytt lysoppsett med 2x18w på begge karr etter jeg kjøpte den..
Noen som ønsker 3 ungfisk av løvehodeciklider forresten? De trenger sårt nytt hjem, om ingen vil ha dem så tar jeg dem med meg i morgen å håper en dyrebutikk vil ta dem i mot..
Gry skrev:Det er det sikkert, men man får vel ikke noe for dem dersom man leverer dem inn. Bedre det enn å ta livet av dem, eller å la dem gå i fohold som ikke passer dem.Maria skrev:Gry skrev:Så bra, hvor mye hadde du regnet med å få?Maria skrev:
...... 3000.....
Nemlig.. Jeg tar ikke livet av fisk som er ved sine fulle fem altså.. Nei, da leverer jeg dem heller til en dyrebutikk..
Håper jeg kan
være med å pjatte litt her av og til... :-D
Henrico fra NA.
Henrico fra NA.
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Velkommen Henrico, eller KP! Så du lurte på hvorfor det plutselig ble så stille på pjattetråden?KP skrev:være med å pjatte litt her av og til... :-D
Henrico fra NA.
Gry skrev:Velkommen Henrico, eller KP! Så du lurte på hvorfor det plutselig ble så stille på pjattetråden?
Ja tråden forsvant jo bare... så jeg regnet egentlig med at alle hadde blitt leie...
KP- Viderekommen pjatter
-
Lei av å pjatte, vi? Er du gal, vi lar oss ikke stoppe så lett, vi bytter bare beite.KP skrev:Gry skrev:Velkommen Henrico, eller KP! Så du lurte på hvorfor det plutselig ble så stille på pjattetråden?
Ja tråden forsvant jo bare... så jeg regnet egentlig med at alle hadde blitt leie...
KP skrev:Gry skrev:Velkommen Henrico, eller KP! Så du lurte på hvorfor det plutselig ble så stille på pjattetråden?
Vi ble hekta og måtte starte eget forum.. :p
Lei? Har utrolige mengder pjatt på lager jeg.. hehe Velkommen KP
Nå går de gamle hjem og jeg i seng. I morra skal jeg bytte hobbyplater slik at jeg får riktig mål på de som skal ligge oppå det lekre bruskassebordet.
Nå går de gamle hjem og jeg i seng. I morra skal jeg bytte hobbyplater slik at jeg får riktig mål på de som skal ligge oppå det lekre bruskassebordet.
Ja det er fint å pjatte litt av og til når man sitter og jobber.....
MEN, hele neste uke skal jeg ha FERIE!!!! :-D (og det trengs)
Først en liten tur til Newcastle (hvis været står oss bi), og på torsdag morgen setter vi kursen mot hytta på Hovden!!! Og DET gleder jeg meg til!
MEN, hele neste uke skal jeg ha FERIE!!!! :-D (og det trengs)
Først en liten tur til Newcastle (hvis været står oss bi), og på torsdag morgen setter vi kursen mot hytta på Hovden!!! Og DET gleder jeg meg til!
KP- Viderekommen pjatter
-
Storm her i kveld, men det er vel bedre innover i landet, og innen torsdag er det nok bra. Hva jobber du med?
Gry skrev:Storm her i kveld, men det er vel bedre innover i landet. Hva jobber du med?
Systemutvikler, så jobber med data... Så da er det jo enkelt å svippe innom ymse nettfora når problemene melder seg.... Får forresten en litt irriterende javascriptfeil her på siden, noen som har merket det?
KP- Viderekommen pjatter
-
Har ikke merket noe til det her, men da må jo jeg igjen reklamere med firefox, og du bruker sikkert IE i din jobb?KP skrev:Gry skrev:Storm her i kveld, men det er vel bedre innover i landet. Hva jobber du med?
Systemutvikler, så jobber med data... Så da er det jo enkelt å svippe innom ymse nettfora når problemene melder seg.... Får forresten en litt irriterende javascriptfeil her på siden, noen som har merket det?
Gry skrev:Har ikke merket noe til det her, men da må jo jeg igjen reklamere med firefox, og du bruker sikkert IE i din jobb?KP skrev:Gry skrev:Storm her i kveld, men det er vel bedre innover i landet. Hva jobber du med?
Ja, vi er vel Microsoftvennelige ja....
KP- Viderekommen pjatter
-
Hehe, slik er det på jobber.
I morgen får jeg pelvicachromis sp. Blue Fin. Det gleder jeg meg til. Den er ikke så vanlig i handelen enda, og jeg har et ledig kar
I morgen får jeg pelvicachromis sp. Blue Fin. Det gleder jeg meg til. Den er ikke så vanlig i handelen enda, og jeg har et ledig kar
Hvordan i huleste kan dere ha "ledige kar" hele tiden?? Skjønner ingenting...
KP- Viderekommen pjatter
-
Side 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Side 23 av 40