Jeg skulle aldri mer ha katt.
+2
Elin
Gry
6 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 5 av 6
Side 5 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Jeg skulle aldri mer ha katt.
Elin skrev:Sikkert enkelt nok å sy, men materialene koser sikkert litt de og....
Dersom du skal sy av sånn nervøs velour, så tror jeg du skal beregne deg på et par stygge ord.. Det stoffet er et leven å sy, det strekker seg veldig, så om du syr for fort, eller strekker det, eller gjør en liten feil ting, så er alt sjevt..
Men finnes jo andre stoffer da.. :p Som nok er MYE lettere å sy av..
Så stor og flott Ser bare halve bildet, men regner med det er mitt trege nett. Får se øynene godt og for en flott øyefarge gromgutten har.
De er kjempefine Gry. Ser harmoniske og søte ut på det siste bildet
De er de mest rolige katter jeg noen gang har opplevet. De har en raptus på morgenen, og en om ca 15 minutter Ellers er de rolige og dovne, og dette er jo ungkatter. De er akkurat som jeg ble "lovet" av de som har hatt cooniser lenge, helt fantastiske.
Det var en vakker snelle ja! Hva heter den fargen? Hun var behagelig å hvile øyet på
Det er en sortsmoke det også, men hun har mye tabbymømnster, så jeg må se om det da heter tabby sortsmoke.
Nydelig er hun, syns hun ser lysere ut enn Kazan men hva vet vel jeg om slikt.
Det heter vist bare sortsmoke. Hun er liksom omvendt av Kazan. Han er sort i ansiktet og på labber og poter, mens hun her er lys i ansikt og på føttene, så du har helt rett
Vist jeg har fått større plass, innen (og om) du trenger forvert (med mindre jeg finner på et mirakuløst vis nok penger), si fra! hihi
Fy søren de er fine altså!
Skal nok si i fra jegMaria skrev:Vist jeg har fått større plass, innen (og om) du trenger forvert (med mindre jeg finner på et mirakuløst vis nok penger), si fra! hihi
Han blir bare penere og penere. Han har faktisk fått mye mer bredde i ansiktet bare på den måneden som er gått etter utstillingen. Han er det vakreste som finnes.Odd Espen skrev:Ho var vakker altså! Kazan og, han er råtøff!
Osi holder seg på avstand og vil ikke ha henne helt oppi seg enda. Kazan skal helst henge fast i henne så det blir litt intenst med det har gått veldig fint. Hun er så tøff. Ikke redd for noe. Hundene og henne er heller ikke noe problem
Nå er det snart utstilling igjen. Denne gangen på utsiden av Oslo sentrum, Veitvedt. Det er den 7. og 8. november og jeg gleder meg masse! Det blir første gang i åpen klasse for de store, og første utstillingen for Wilma.
Og, El Kazan ble nummer 29. på kåringen av årets ungkatt!!! Jippi!!
Og, El Kazan ble nummer 29. på kåringen av årets ungkatt!!! Jippi!!
Huff ja....
Og så har vi en liten hemmelighet på gang også...hehe.
Vi har funnet en nydelig rød hann som vi får kjøpt på klasse 1 så det blir vår andre alvshann Han skal bo hos Jeanette for vi kan ikke ha to fertile hanner her hos oss.
Med kombinasjonen rød-sort kan vi bla få sorte hanner og sorte skilpadde damer, og med komb rødt-sortsmoke kan vi få blå eller sorte hanner og smoke/blåskilpadde damer. Jeg elsker blåsmoke skilpadder så det håper jeg vi får en gang! legger ved et link til en slik jente. Dette er en Norsk skogkatt da, men det er fargen jeg vil vise bort.
http://www.koenis.de/images/Shari/shari110109k.jpg
Og så har vi en liten hemmelighet på gang også...hehe.
Vi har funnet en nydelig rød hann som vi får kjøpt på klasse 1 så det blir vår andre alvshann Han skal bo hos Jeanette for vi kan ikke ha to fertile hanner her hos oss.
Med kombinasjonen rød-sort kan vi bla få sorte hanner og sorte skilpadde damer, og med komb rødt-sortsmoke kan vi få blå eller sorte hanner og smoke/blåskilpadde damer. Jeg elsker blåsmoke skilpadder så det håper jeg vi får en gang! legger ved et link til en slik jente. Dette er en Norsk skogkatt da, men det er fargen jeg vil vise bort.
http://www.koenis.de/images/Shari/shari110109k.jpg
Wow utrolig spennende hos dere da. Var en utrolig flott farge kombinasjon. Jeg liker langhårs padder.
Rød maincoon han må jo bare være flott forresten. Syns røde hankatter er utrolig flotte vanligvis.
Rød maincoon han må jo bare være flott forresten. Syns røde hankatter er utrolig flotte vanligvis.
Side 5 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 5 av 6