Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters
Side 36 av 40
Side 36 av 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Han sluttet halv fem i dag, så da var dere for sent ute.
Liz H skrev:
Men: jeg fikk REKER i posten i dag også da! Så dagen har ikke vært så aller værst uansett likevel
Arrrggg, ikke nevn REKER, de dauer en etter en.... :-(
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Tok noen skrytebilder i dag for å vise fram rekene... men trur minnekortet mitt er utslitt jeg
Må prøve å ta nye bilder - sattser på at nytt minnekort klarer å lagre bildene jeg tar. Hvis ikke sliter jeg, for da er det kameraet det er noe galt med.....
Må prøve å ta nye bilder - sattser på at nytt minnekort klarer å lagre bildene jeg tar. Hvis ikke sliter jeg, for da er det kameraet det er noe galt med.....
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
KP skrev:Liz H skrev:
Men: jeg fikk REKER i posten i dag også da! Så dagen har ikke vært så aller værst uansett likevel
Hysj da! De nye barna må ikke få høre sånt.. tenk om de blir inspirert....?
Det er ikke bare minnekortet som er låst da? De har som oftest en liten "lås" på siden som går ann å trekke frem for å låse kortet, da får man ikke lagt inn, eller overført bilder på kortet.Liz H skrev:Tok noen skrytebilder i dag for å vise fram rekene... men trur minnekortet mitt er utslitt jeg
Har du kabla? har du slusa? har du svartball i mannemusa? haha:P
skjedd noe morro med folket i dag da? i går fikk jeg endelig hjem reste fra birkeland, så nå er hele verandaen full av kar og porsa:P hehe....
Noen som trenger sump? eller kanskje nmoe drettekar? hehe...
skjedd noe morro med folket i dag da? i går fikk jeg endelig hjem reste fra birkeland, så nå er hele verandaen full av kar og porsa:P hehe....
Noen som trenger sump? eller kanskje nmoe drettekar? hehe...
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Liz H skrev:KP skrev:Liz H skrev:
Hysj da! De nye barna må ikke få høre sånt.. tenk om de blir inspirert....?
uppsss.... trekker det tilbake, det er da iallefall 4 som lever enda....
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Har byttet lap-toppen min igjen, så jeg har hatt masse morro med den nyeJohan skrev:Har du kabla? har du slusa? har du svartball i mannemusa? haha:P
skjedd noe morro med folket i dag da?.
enda en gang???!!! hva har du fått deg for noe nå da?
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Man skal da være fornøyd? hehe. Var fornøyd med den jeg fikk, men den hadde det med å låse seg hver halvtime, og da gikk den i dvalemodus. Skikkelig irriterende. Her er link til innlegget om den nye: https://pjatten.forumakers.com/den-store-pjatten-f4/skal-ha-ny-barbar-maskin-t85-15.htm#5208Johan skrev:enda en gang???!!! hva har du fått deg for noe nå da?
Den linken din er litt suspekt, Gry - for der står det du skal ha ny barbar-maskin!
Her kommer det et par skrytebilder også.
Blue pearl-reker - håper og tror de blir flottere etterhvert!
CRS
og Gule kirsebærreker (disse er virkelig iøyenfallende i et kar med sort grus og moseinnredning!)
I tillegg fikk jeg med både juletremose og taiwanmose, så nå skal det bli saker her!
Her kommer det et par skrytebilder også.
Blue pearl-reker - håper og tror de blir flottere etterhvert!
CRS
og Gule kirsebærreker (disse er virkelig iøyenfallende i et kar med sort grus og moseinnredning!)
I tillegg fikk jeg med både juletremose og taiwanmose, så nå skal det bli saker her!
Jeg har forresten sett alle ringenes herre filmene mens nettet har vært borte! Kjempe bra filmer! 3'ern var litt lang da... Robin har sånn ekstaverson-ting med 4 cd'er for hver film eller no... så jeg satt i den føsrste cden til film 3, og så at den varte i 2 timer og tenkte "Ja, det var jo greit", men så midt i en krig stod det plutselig "Continues on cd 2" Akkurat da det var så spennende! Så da måtte jeg jo forte meg og bytte cd og se 2 timer til hehe
Jeg blir så glad når noen liker den triologien! I mine øyne er det noe av det beste som er laget. Ble i skikkelig RH modus når jeg så det youtube klippet
Hmm... burde nesten lese de bøkene igjen kjenner jeg (Ringenes herre, altså).
Jeg ble hektet via filmene, hadde ikke lest bøkene før den første filmen kom ut, og har ikke lest dem etterpå heller
Rh er bare noe av det beste - både filmene og bøkene. Men alt det tilleggsstoffet om bakgrunnen for språket og hvordan man skal forstå alvisk og de andre språkene.. det får jeg vondt i hodet av
Min far og bror og mor og sønn har vært i Sverige, og de hadde med fisk hjem til meg i dag:) - apistogramma panduro, som han hadde sagt var en type han fikk sjelden inn??? De huska selvfølgelig ikke hva som var spesielt med dem.. apistogramma pulchra "blauspiegel" - de må jeg lese meg opp på. Og så to rhineloricaria similima - det var en slags grenmalle. Jeg visste ikke hva de kom med, og ble litt hoppende glad . Jeg har nemlig hatt en tett dag i dag, til Ikea for jobben fra halv åtte til sju, sette inn det jeg hadde kjøpt i barnehagen, styremøte til nå.. phu. Godt jeg har ferie snart
Godt å "se" deg igjen, Espen!
Anette
Min far og bror og mor og sønn har vært i Sverige, og de hadde med fisk hjem til meg i dag:) - apistogramma panduro, som han hadde sagt var en type han fikk sjelden inn??? De huska selvfølgelig ikke hva som var spesielt med dem.. apistogramma pulchra "blauspiegel" - de må jeg lese meg opp på. Og så to rhineloricaria similima - det var en slags grenmalle. Jeg visste ikke hva de kom med, og ble litt hoppende glad . Jeg har nemlig hatt en tett dag i dag, til Ikea for jobben fra halv åtte til sju, sette inn det jeg hadde kjøpt i barnehagen, styremøte til nå.. phu. Godt jeg har ferie snart
Godt å "se" deg igjen, Espen!
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Høres ut som en litt stresset dag ja. Når har du ferie da, Anette?
Alle rekene var fine! Skulle gjerne sett flere reker "live", de gule er jeg litt nysgjerrig på.
Jeg har en ukes ferie til uka, så skal jeg jobbe en uke (men kommer til å ta ut en del avspasering om det er fint vær) og så ha ferie to uker (men må ta meg av utleie av barnehagen da:)), og så skal jeg jobbe to uker og så ha en uke fri. Så det blir faktisk fire uker til sammen. Vi har ingen planer, annet enn å tigge værgudene om godt være og ligge og sløve på en holme i skjære mest mulig - Hva slags ferieplaner har dere andre da?
Anette
Jeg har en ukes ferie til uka, så skal jeg jobbe en uke (men kommer til å ta ut en del avspasering om det er fint vær) og så ha ferie to uker (men må ta meg av utleie av barnehagen da:)), og så skal jeg jobbe to uker og så ha en uke fri. Så det blir faktisk fire uker til sammen. Vi har ingen planer, annet enn å tigge værgudene om godt være og ligge og sløve på en holme i skjære mest mulig - Hva slags ferieplaner har dere andre da?
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Har ikke lagt noen planer enda, så det blir vel litt tusling i byen, noen båtturer og bare nyte at det er sommeren. Jeg liker ikke å reise fra byen når det er sommer, da finnes det ikke bedre plass enn her.
Helt enig. Vi pleier å ta en tur i mai eller siste halvdel av august. Om sommeren - hvorfor skal vi reise fra den plassen vi bor da? Er jo mange som ville betalt masse penger for å feriere her:).
Anette
Anette
-
Godt det er flere som tenker sånn om ferier her.. :p Hva er vitsen med å reise når vi har sommer og godt vær her?
Greit nok det er litt mer ferie om man ligger på stranda med en drink liksom, men det kan gjøres når været er dritt her til lands.. :p
Greit nok det er litt mer ferie om man ligger på stranda med en drink liksom, men det kan gjøres når været er dritt her til lands.. :p
Ja, helt herlige var de gulingene
Det kjipe med å planlegge norgesferie, er jo det usannsynlig uforutsigbare været her da.....
Men absolutt mest avslappende uansett, etter min mening.
For ikke å snakke om: billigere
Men absolutt mest avslappende uansett, etter min mening.
For ikke å snakke om: billigere
Side 36 av 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Side 36 av 40