Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 10 av 40
Side 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Nei, nå er du jo kommet skikkelig i seget. Hold deg her!!!Arne skrev:Får slutte nå tenker jeg. Har jo skrevet mye her i dag
Gry skrev:Jeg trodde du hadde mistet alle ynglene jeg? Jøss, hvordan har jeg klart å få det til? Nå har jeg kjøpt nye selv, men det skader jo ikke med noe nytt blod i rekkene. Hvor mye skal du har for stk, og hvor mange har du?
Ja, jeg har fått listen via en annen importør tidligere, så jeg har holdt meg oppdatert kan du si, men, det er ikke mange gangene jeg har hoppet i taket av begeistring
Jeg mistet flestparten.. Av første kullet som ble klekt rundt 30 september, så har jeg to, også to som ble klekt 6 november. Så det er 4 totalt.
Du må på ingen måte kjøpe dem, men jeg lovet deg at du skulle være førstemann til å få yngel når det ble noe. Og det står jeg selvsagt ved. Det har stått Gry i panna på dem helt siden dem ble klekt/oppdaget, så om du vil ha dem så er dem dine.
Pris...? Aner ikke.. Bud? :p Vist du har noe spennende å bytte med så er jeg villig til det og..
God natt... Jeg legger meg jeg og nå, skulle legge meg for en halvtime siden, men så kom det folk her!Arne skrev:Får slutte nå tenker jeg. Har jo skrevet mye her i dag
Så nå går gubben i huset i seng.
Får komme meg i seng selv.. Nytt senge tøy og nybada maria, og super lufting på soverrommet i hele dag.. ah, det skal bli godt å legge seg.. Noe av det beste som er, er å legge seg i ny vasket senge tøy når man selv nettopp har dusjet..
De ligger vel på en 50 kroner stk når de selges privat, så jeg kan by deg det. Jeg har ikke noe særlig spennende inne nå. Har metae-yngler, sterbai-yngler, snakeskin guppy-"top sword" L-144 og palett ciklider (Hihi, palettene frister nok veldig). Ellers er det bare leksgruppene mine, og de er jo ikke til salgs.
Ja, nå får vi sove litt. Jeg har fri i morgen, så da forventer jeg fullt trøkk her fra klokken åtte i morgen tidlig!! Dersom jeg ikke dukker opp, så har jeg svimt av etter å ha sendt ungene og Arne avgårde på skole og jobb. Det er litt av en kraftanstrengelse altså.
Gry skrev:De ligger vel på en 50 kroner stk når de selges privat, så jeg kan by deg det. Jeg har ikke noe særlig spennende inne nå. Har metae-yngler, sterbai-yngler, snakeskin guppy-"top sword" L-144 og palett ciklider (Hihi, palettene frister nok veldig). Ellers er det bare leksgruppene mine, og de er jo ikke til salgs.
hehe
De har som sagt hele tiden vært dine, og siden jeg fikk leksgruppen for en knakende god pris hos deg så gir jeg deg tilbake litt, og sier at du kan få disse 4 av meg..
Mener du det!!?? Det var kjempe snilt!!! Tusen takk, Maria, du er vel snill.Maria skrev:Gry skrev:De ligger vel på en 50 kroner stk når de selges privat, så jeg kan by deg det. Jeg har ikke noe særlig spennende inne nå. Har metae-yngler, sterbai-yngler, snakeskin guppy-"top sword" L-144 og palett ciklider (Hihi, palettene frister nok veldig). Ellers er det bare leksgruppene mine, og de er jo ikke til salgs.
hehe
De har som sagt hele tiden vært dine, og siden jeg fikk leksgruppen for en knakende god pris hos deg så gir jeg deg tilbake litt, og sier at du kan få disse 4 av meg..
Gry skrev:Mener du det!!?? Det var kjempe snilt!!! Tusen takk, Maria, du er vel snill.Maria skrev:Gry skrev:De ligger vel på en 50 kroner stk når de selges privat, så jeg kan by deg det. Jeg har ikke noe særlig spennende inne nå. Har metae-yngler, sterbai-yngler, snakeskin guppy-"top sword" L-144 og palett ciklider (Hihi, palettene frister nok veldig). Ellers er det bare leksgruppene mine, og de er jo ikke til salgs.
hehe
Det mener jeg.. hehe.. jeg er ikke SÅ slem å sier det å trekker det tilbake..
Det er mye glede fra min side med disse yngelene. Hadde det ikke vært for at jeg kom hjem med den gruppen hadde jeg nok ikke hatt noe særlig til corydoras. Og nok ikke fått gleden av å oppleve den heftige eggleggingen til gruppen og oppveksten til disse små søtingene.. Leksgruppen har en spesiel plass i hjerte, og yngelene også selvsagt. Jeg har felt noen tårer over dems søsken, men jaggu har de 4 som er igjen gitt mye glede også.
Jeg pleier å sitte å se på dem når jeg forer, og de er omentrendt blinde om at det sitter noen på andre siden av glasser å ser på dem..Foreldrene derimot spretter avgårde om jeg beveger meg.. Så for meg så kan ikke disse småtassene måles i kroner av verdi.
Så derfor gir jeg dem heller til deg som takk for foreldrene og for opplevelsene jeg har vært gjennom og de mange nye erfaringene jeg har fått.
Gulp, nå ble jeg helt rørt her jeg. Tusen takk enda en gang, og stor natta-klem!
Så ble det til at jeg sovnet igjen etter å ha fått resten av gjengen på skole og jobb, og sov helt til 11.00 men nå er jeg klar altså!! Hihi.
Å sove er nesten avhengighetskapende. Er det dagens lengste ord?
Nesten Jeg er blitt helt avhengig jeg.Elin skrev:Å sove er nesten avhengighetsskapende. Er det dagens lengste ord?
Huff, det ble til at jeg sovnet etter jeg stelte meg til skolen og Jeg stod opp, kjempe vondt i øyet så jeg klarer ikke se noe som helst! Jeg gikk på badet og drukna det i vann, men ingenting hjalp, jeg kunne ikke se hva som var(er) galt heller. Øyet svir skikkelig, og jeg strever med å holde det oppe Det var litt sånn i går og, i siste time på skolen(naturag) satt jeg og klarte ikke følge med, pga øyet mitt "rulla" opp og lukka seg. Så i dag tidlig satt jeg meg ned med en kake, og bare satt og prøvde å ikke tenke på øyet, men deet var ganske vanskelig så jeg gikk å la meg igjen, helt til kl 13! Tenkte jeg skulle ringe mamma å si ifra, men jeg tror jeg sier ifra når ho kommer hjem istedenGry skrev:Så ble det til at jeg sovnet igjen etter å ha fått resten av gjengen på skole og jobb, og sov helt til 11.00 men nå er jeg klar altså!! Hihi.
Nå sitter jeg her og strever med å lese igjen, så dere får overse evnt skrivefeil, har skrivd det på nytt 3 ganger nå
Men da sier jeg god natt forløpig...
Synes du skal komme deg til legen med det øyet jeg. Det er jo ikke lenge siden du hadde problemer med dem heller, så det kan være greit med en sjekk. Kanskje du har øyevipper som vokser litt inn i øyet og irriterer, eller så kan det jo være en stadig tilbakevennende betennelse, som kan være greit å få tatt knekken på.
Hei! Alle sammen
Ingen har sagt til meg at dere har får egen side
MEn i værtfall så gidder ikke jeg å leste gjennom alle sidene her sa da spør jeg en om noen kan få skrivd meg en opptatering på hva som ahr skjed mens ejg var borte
Åss meg har dette skjedd:
Morra mi har kommer hjem fra Gambia
Swartsiene mine har lagt egg(vet ikke åssen det skrives)
Får en ny Corydoras til Torsdag...! CW 014 Er det noen her so kaksnkej har info om denne?
MEn i værtfall så gidder ikke jeg å leste gjennom alle sidene her sa da spør jeg en om noen kan få skrivd meg en opptatering på hva som ahr skjed mens ejg var borte
Åss meg har dette skjedd:
Morra mi har kommer hjem fra Gambia
Swartsiene mine har lagt egg(vet ikke åssen det skrives)
Får en ny Corydoras til Torsdag...! CW 014 Er det noen her so kaksnkej har info om denne?
Adi- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 41
Jobb/hobbier : Akvariene mine er min Hobby
Registration date : 12.02.2008
Hei, Adi, og velkommen. Først og fremst; jeg oppfordrer deg til å bruke nettakvariet.no for akvarierelaterte spørsmål. Det er stedet for info om arter og lignende, her inne er det bare tullprat og skryt
En av grunnene til at jeg opprettet dette forumet er at vi bruker nettakvariet til det det er ment til, og tar all tullpraten et annet sted, nemlig her ok?
Du MÅ legge ut på nettakvariet at schwartziene dine har lagt egg!! Det er det ikke mange som harl klart før deg. Det må være fordi de kommer fra et godt hjem opprinnelig Gratulerer!!!!
En av grunnene til at jeg opprettet dette forumet er at vi bruker nettakvariet til det det er ment til, og tar all tullpraten et annet sted, nemlig her ok?
Du MÅ legge ut på nettakvariet at schwartziene dine har lagt egg!! Det er det ikke mange som harl klart før deg. Det må være fordi de kommer fra et godt hjem opprinnelig Gratulerer!!!!
Får vel lage ennå en tråd da (når yngelen klekker Hvis det gjør det)
MEn Info om Cw014...HAr du det?
MEn Info om Cw014...HAr du det?
Adi- Nybegynner
-
Ja, det tror jeg og nå! Skal si ifra til mamma når ho kommer hjem i dag, eller når vi kommer hjem... Jeg skal på mørkjøring 17:30, jeg håper jeg får med meg hva som skjer der! Jeg må uansett om jeg ser eller ikke, for det er det eneste jeg mangler på trafikalt grunnkurs, sist gang jeg skulle var jeg innesnøddGry skrev:Synes du skal komme deg til legen med det øyet jeg. Det er jo ikke lenge siden du hadde problemer med dem heller, så det kan være greit med en sjekk. Kanskje du har øyevipper som vokser litt inn i øyet og irriterer, eller så kan det jo være en stadig tilbakevennende betennelse, som kan være greit å få tatt knekken på.
*host* Jeg sendte melding til deg på msn dagen etter denne siden ble lagdAdi skrev:Hei! Alle sammen
Der kan du se, Adi, det er bare du som ikke følger med!!
Espen, lykke til med mør kjøringen hihi, lurer på hva det er . Nei da, lykke til. Det går sikkert bra, tross din blindhet
Espen, lykke til med mør kjøringen hihi, lurer på hva det er . Nei da, lykke til. Det går sikkert bra, tross din blindhet
Jeg får skylde på øyet Mørkekjøring altså!Gry skrev:Der kan du se, Adi, det er bare du som ikke følger med!!
Du må ha glemt meg...
MEn samma det....Hva har skjedd i dag da?
MEn samma det....Hva har skjedd i dag da?
Adi- Nybegynner
-
Ikke særlig mye som har skjedd her. Jeg sov til 11.00 og så har jeg for det meste sittet her etterpå. Jeg har en skikkelig sløvedag i dag, og det er deilig. Det eneste jeg har gjort er å vaske og tørke klær, og så skal jeg få ryddet litt nå snart. I kveld skal jeg en liten tur bort til ei venninne jeg ikke har sett på tre måneder snart, det gleder jeg meg til!
endelig fiksa bilen:)
I dag fikk jeg endelig fiksa bilen!! joha! det var behagelig å kjøre nå som jeg slipper og høre på ett gåent hjullager, og sannelig klarte jeg og fikse abs føleren å, så da sparte jeg de 2000 kr:D det var digg! da er det bare og få slengt på ei ny register reim i morra, så er vi klare for og reise til Drammen til Torsdag
Skjedd noe nytt og spennendes her da?
Skjedd noe nytt og spennendes her da?
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Side 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Side 10 av 40