Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 9 av 40
Side 9 av 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Jeg er ikke så spesielt glad i arendals folk jeg heller.. Men det finnes da unntak..
Jeg antar jeg går utenom det forklare om seg selv greia til emma.. Men vist noen lurer, så gjør jeg ingen verdens ting for tiden.. Og jeg begynner å venne meg til det...
Men snart jobb.. snart..
Jeg antar jeg går utenom det forklare om seg selv greia til emma.. Men vist noen lurer, så gjør jeg ingen verdens ting for tiden.. Og jeg begynner å venne meg til det...
Men snart jobb.. snart..
Elin skrev:Men jeg er jo og Ændalsfolk Odd Espen liker meg ikke
Ja, det finnes unntak Og godt er det, tenk om alle hadde vært "sånn"... Går å banker opp folk og ruser seg, nei det er ikke braMaria skrev:Jeg er ikke så spesielt glad i arendals folk jeg heller.. Men det finnes da unntak..
Klart du skal være nysgjerrig, det er jo slik vi blir kjent Jeg jobber som sykepleier på sykehjemmet her i byen. På avdelingen for personer med demens. Kjempe jobb som jeg trives svært godt i!! Nå har jeg akkurat gjort en annen jobb som jeg fort kan venne meg til; jeg har fått lov av Arne å pløye gjennom bestillingslisten for dyrebutikken han jobber i!!!! Fy søren, her i huset kommer det til å bli mye fisk fremover altså Nøyde meg med en art denne gangen, men det holdt med et nødskrik. Ps, synes dere skal komme med noen ønsker jeg, så kanskje han er snill å bestiller det dere leter etter man vet aldri med Arne altsåEmma-Louise skrev: du da? eller dere? hele gjengen? er fryklig nysgjerrig av meg å...
ærendals folk flest er en egen rase... og folk sier drammensere er harry? jeg har bodd i drammen i 5 år... ærendalsfolk er 135.5 ganger verre men ja, det er unntak!
Sist endret av den Man 11 Feb - 15:00, endret 1 gang
Emma-Louise- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 19
Jobb/hobbier : deltid Europris, fulltid skole
Humor : altlikende
Registration date : 03.02.2008
Ønsker meg corydoras adolfoi som ikke koster skjorta...
Ja Ja da har gubbern i huset begynt å jobbe i dyrebutikk.
Har fått ansvaret for å få akvarie avd opp å stå på zoo1 myrene.
Kommer til å bestille inn mye rart med tiden. Bare å gi beskjed her vis det er noe dere synes jeg skal ta inn i butikken.
Har mye å ta tak i nå så jeg kommer til å rydde reol for reol før jeg kommer med dei store bestillingene, men det kommer noen godbiter hver uke. he he.
Skriver mest dette for å skjekke moderator og Administrator.
Slette ?
Ikke slette ?
Skriveleifer
Har fått ansvaret for å få akvarie avd opp å stå på zoo1 myrene.
Kommer til å bestille inn mye rart med tiden. Bare å gi beskjed her vis det er noe dere synes jeg skal ta inn i butikken.
Har mye å ta tak i nå så jeg kommer til å rydde reol for reol før jeg kommer med dei store bestillingene, men det kommer noen godbiter hver uke. he he.
Skriver mest dette for å skjekke moderator og Administrator.
Slette ?
Ikke slette ?
Skriveleifer
Sist endret av den Man 11 Feb - 15:12, endret 1 gang
Elin skrev:Ønsker meg corydoras adolfoi som ikke koster skjorta...
Tar ikke betalt i skjorter Elin så det går bra med penger
Enhver by har vel positive og negative sider. Akkurat som folka som bor der. Jeg har bodd i Stavanger, Lillestrøm, Oslo (rælingen) Hammerfest og Harstad og syns vel egentlig Arendal er best av de, men liker alle de plassene også. Arendal er vel best fordi jeg har venner og familien min her. Om de og jeg er harry så syns jeg faktisk det er helt ok. Om det er så mye mere dop og vold her enn andre plasser vet jeg ikke. Regner igrunnen ikke med det, men siden jeg arbeidet på utekontakten frem til 2004 er jeg kanskje partisk i mitt syn der...
Arne skrev:Elin skrev:Ønsker meg corydoras adolfoi som ikke koster skjorta...
Penger? Det har jeg aldri hørt om hehe
Elin skrev:Arne skrev:Elin skrev:Ønsker meg corydoras adolfoi som ikke koster skjorta...
Penger? Det har jeg aldri hørt om hehe
Ingen penger ikke noe corydoras adolfoi så kansje du kommer med penger ??
Vet bare at di er dyre inn til butikk for å være litt seriøs av meg
Jeg håper på at du fyller det plantekaret der med masse billige og fine planter til meg Arne!
Jeg vet at Corydoras Adolfoi generelt sett er dyre. Var på akvariekjelleren og der tar de 100 kr stykke. Så jeg vet at de koster.. Men til den prisen bør de ikke være yngel da.
Noe annet som hadde vært bra i akvariedelen på myrene er bedre utvalg i stein, røtter og ordentlig pynt. Her snakker vi harry dødningehoder og no fishing skilt eller ikke
Noe annet som hadde vært bra i akvariedelen på myrene er bedre utvalg i stein, røtter og ordentlig pynt. Her snakker vi harry dødningehoder og no fishing skilt eller ikke
Odd Espen skrev:Jeg håper på at du fyller det plantekaret der med masse billige og fine planter til meg Arne!
Der er billige planter der nå.
3 for 100 er ikke så galt.
Skal lage til med bedre utvalg og kvalitet en det er nå det er sikkert.
Elin skrev:Jeg vet at Corydoras Adolfoi generelt sett er dyre. Var på akvariekjelleren og der tar de 100 kr stykke. Så jeg vet at de koster.. Men til den prisen bør de ikke være yngel da.
Stein, røtter å sånne ting kommer, men jeg har ikke sansen for dødningehoder og no fishing skilt så det kommer ikke jeg til å bestille, men kansje noen andre i butikken gjør det
Jøss, da må jeg ta meg en tur snart! En annen dag enn torsdag... Og med penger... Huff, det kan bli vanskelig!Arne skrev:Odd Espen skrev:Jeg håper på at du fyller det plantekaret der med masse billige og fine planter til meg Arne!
"adolfoiene" på akvariekjelleren er Duplicareus. Jeg har selv kjøpt mine der, og har kjent på brystfinnene deres. At de er Duplicareus vet Ronny ogsåElin skrev:Jeg vet at Corydoras Adolfoi generelt sett er dyre. Var på akvariekjelleren og der tar de 100 kr stykke. Så jeg vet at de koster.. Men til den prisen bør de ikke være yngel da.
Kan jo fortelle at jeg skal bygge opp en saltvanns avd over tid vis det er noen som går med tanker om saltvann, men det kommer ikke den første mnd,
Odd Espen skrev:Jøss, da må jeg ta meg en tur snart! En annen dag enn torsdag... Og med penger... Huff, det kan bli vanskelig!Arne skrev:Odd Espen skrev:Jeg håper på at du fyller det plantekaret der med masse billige og fine planter til meg Arne!
Jeg kan ta noen bilder av plantene jeg til deg å sende det på mail så ordner det seg for snille gutter.
Du Gry, bare sørg for å få sett på den listen hver uke du.. Innimellom dukker det opp noen skikkelige godbiter.. Får lista hver uke selv.. og det er mer enn en gang jeg har holdt på å vri meg av irritasjon fordi kontoen min ikke tillater bestillinger.. Men jeg vet jo nå hvem jeg skal gå til når det ikke bestilles noe i dyrebutikken her..
Gry, tror du ikke meliniene dine snart er flytteklare?
Gry, tror du ikke meliniene dine snart er flytteklare?
Det hadde vært veldig snilt å gjøre for snille gutter syns jegArne skrev:Odd Espen skrev:Jøss, da må jeg ta meg en tur snart! En annen dag enn torsdag... Og med penger... Huff, det kan bli vanskelig!Arne skrev:Odd Espen skrev:Jeg håper på at du fyller det plantekaret der med masse billige og fine planter til meg Arne!
Jeg kan ta noen bilder av plantene jeg til deg å sende det på mail så ordner det seg for snille gutter.
Folket her er så snille alltid! Det er så koslig når alle er snille og greie
Jeg trodde du hadde mistet alle ynglene jeg? Jøss, hvordan har jeg klart å få det til? Nå har jeg kjøpt nye selv, men det skader jo ikke med noe nytt blod i rekkene. Hvor mye skal du har for stk, og hvor mange har du?
Ja, jeg har fått listen via en annen importør tidligere, så jeg har holdt meg oppdatert kan du si, men, det er ikke mange gangene jeg har hoppet i taket av begeistring
Ja, jeg har fått listen via en annen importør tidligere, så jeg har holdt meg oppdatert kan du si, men, det er ikke mange gangene jeg har hoppet i taket av begeistring
Arne skrev:Odd Espen skrev:Jeg håper på at du fyller det plantekaret der med masse billige og fine planter til meg Arne!
Jeg tror den ansettelsen din er noe av det beste den butikken har gjort på lange tider...
Må si jeg var skuffet den gang jeg handlet planter der, og så ikke så nøye på dem pga. kl var fem på syv, og jeg måtte levere kulefisk til Elin og hjem å sette opp karr til min nye kule.. :p Men det var shabby kvalitet på de plantene altså.. Gule i underblader og røtter som stort sett ikke var i live..
Nå kan jeg begynne glede meg til å dra innom der for å sjekke akvarieavdelinga..
Odd Espen skrev:Det hadde vært veldig snilt å gjøre for snille gutter syns jegArne skrev:Odd Espen skrev:Jøss, da må jeg ta meg en tur snart! En annen dag enn torsdag... Og med penger... Huff, det kan bli vanskelig!Arne skrev:Odd Espen skrev:Jeg håper på at du fyller det plantekaret der med masse billige og fine planter til meg Arne!
Folket her er så snille alltid! Det er så koslig når alle er snille og greie
Det skal jeg gjøre
Får slutte nå tenker jeg. Har jo skrevet mye her i dag
Så nå går gubben i huset i seng.
*Satt sammen innleggene
Så nå går gubben i huset i seng.
*Satt sammen innleggene
Side 9 av 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Side 9 av 40