Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 8 av 40
Side 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Odd Espen skrev:Nå får dere bruke salg, kjøp, bytte, gi bort-forumet mye altså!
Så håper jeg noen har masse fine planter jeg kan kjøpe eller få! Jeg vurderer et nybegynner-plantekar!
Tok du med deg noen planter fra Roy Fredrik i går da? Synes ikke jeg så at du tok noen jeg?
Nei, men de plantene har jeg/har hatt... Jeg vil ha noen nyye, spennende planter *kresen*Gry skrev:Odd Espen skrev:Nå får dere bruke salg, kjøp, bytte, gi bort-forumet mye altså!
Så håper jeg noen har masse fine planter jeg kan kjøpe eller få! Jeg vurderer et nybegynner-plantekar!
Tok du med deg noen planter fra Roy Fredrik i går da? Synes ikke jeg så at du tok noen jeg?
Så spennende da. Du får holde oss oppdatert med hva du finner.
Skal jeg sette annonsen din inn på RAK sidene også?
.
I dag har jeg stått i billett-kø på billettservice. Vivian, ei venninne og Vivians far skal på Tokio-hotel konsert og billettene ble lagt ut for slag klokken ni i dag tidlig. Skal si det var vanskelig å komme gjennom på det tidspunktet, men jeg klarte det til slutt. Vivian gråt av glede da hun så at de skulle komme til Norge, så hun måtte nesten få lov til å reise på konserten. Du kan tro det var ei glad jente her hjemme i går
Gry skrev:I dag har jeg stått i billett-kø på billettservice. Vivian, ei venninne og Vivians far skal på Tokio-hotel konsert og billettene ble lagt ut for slag klokken ni i dag tidlig. Skal si det var vanskelig å komme gjennom på det tidspunktet, men jeg klarte det til slutt. Vivian gråt av glede da hun så at de skulle komme til Norge, så hun måtte nesten få lov til å reise på konserten. Du kan tro det var ei glad jente her hjemme i går
Æsj, også tokio-hotel Fysj...
Men de får kose seg
Sist endret av den Man 11 Feb - 2:25, endret 1 gang
Tja, får se om jeg gidderGry skrev:Så spennende da. Du får holde oss oppdatert med hva du finner.
Det hadde kanskje vært en idè
.
Hehe, ja de er ikke mine favoritter, men jeg synes faktisk at noen av låtene er bra. Jeg er ganske glad for at det ikke er meg som skal være med dem inn på konserten. Ser for meg 20 000 gale, gråtende og hylende 12-15 år gamle jenter.
Hehe, 20 000 galer jenter og en pappaGry skrev:Hehe, ja de er ikke mine favoritter, men jeg synes faktisk at noen av låtene er bra. Jeg er ganske glad for at det ikke er meg som skal være med dem inn på konserten. Ser for meg 20 000 gale, gråtende og hylende 12-15 år gamle jenter.
Hvorfor heter de tokio hotel egentlig? Er de ikke fra tyskland eller no?
Noen her inne som har en ide til hva jeg kan lage på forminga!? Noe som har med fuglehus og gjøre... Jeg er ferdig med ALT jeg skal gjøre og har et par dager igjen, men lærern sier jeg ikke kan sitte her og ikke gjøre noe, så jeg må finne på noe å lage! Har noen en oppskrift på å sy en fugl? Eller noen andre ideer unntatt fuglehus/-brett/-kasse?
Tokio hotel er fra tyskland ja, men jeg har ikke peiling på hvorfor de tok det navnet. De har jo ikke stavet Tokyo rett engang. Hihi, sikkert en god forklaring på det og.
Hvorfor ikke gjøre noe kjempe enkelt og koselig med fugler? Gå ut å pill noe bjørkekvister, lag en mal på en fugl og et fuglehus, klipp ut figurer, fargelegg og heng dem opp i kvistene. Det må vel være enkelt?
Hvorfor ikke gjøre noe kjempe enkelt og koselig med fugler? Gå ut å pill noe bjørkekvister, lag en mal på en fugl og et fuglehus, klipp ut figurer, fargelegg og heng dem opp i kvistene. Det må vel være enkelt?
Aaah, der funka det! Alle knappene var borte her en stund... ?Gry skrev:Hvorfor ikke gjøre noe kjempe enkelt og koselig med fugler? Gå ut å pill noe bjørkekvister, lag en mal på en fugl og et fuglehus, klipp ut figurer, fargelegg og heng dem opp i kvistene. Det må vel være enkelt?
Men ja... kanskje... hørtes litt for enkelt ut, lærern godkjenner nok ikke det
Så mal/tegn en fugl da, og lag fjærene av perler, det er hun jo så glad i, glitter, fargede fjær og annet du finner som kan brukes.
Odd Espen, hva går du på? jeg savner fryklig mye formgivningsfagene jeg hadde 6 år siden på grunnkurs... beste året jeg har noen gang hatt! *misunne*
Emma-Louise- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 19
Jobb/hobbier : deltid Europris, fulltid skole
Humor : altlikende
Registration date : 03.02.2008
Kan jeg spørre hva du driver med, Emma? Er jo litt nysgjerrig vet du
Så gøy for Vivian! Jeg så plakaten på veggen da jeg sov over og trodde at jeg sov på tokio hotel jeg Eller det var vel Selveste Preben som hadde gleden av det.
Jeg syns du skal lage ett fulgematebrett med falske skingrenede perlebeglagte fugler som skremmer skjærer, men ikke småfugle og gi det til meg Espen
Lille Kylling og Aadne lurer på hvordan lillebror Lille gul ser ut nå?
Jeg syns du skal lage ett fulgematebrett med falske skingrenede perlebeglagte fugler som skremmer skjærer, men ikke småfugle og gi det til meg Espen
Lille Kylling og Aadne lurer på hvordan lillebror Lille gul ser ut nå?
Men skjærer elsker jo alt som blinker Elin!! Hehe.
Jeg skal ta et bilde av lille gul nå, og forte meg å legge det ut før jeg må på jobb.
Jeg skal ta et bilde av lille gul nå, og forte meg å legge det ut før jeg må på jobb.
heheh kansje du kan lage ett skjærematebrett med ting som blinker? Og ett uanseelig til småfuglene?
Jippi skal sleppe ut mine søte små frølendinger sånn at de kan se Lille Gul. De liker å sitte på meg og følge med hi hi.
Jippi skal sleppe ut mine søte små frølendinger sånn at de kan se Lille Gul. De liker å sitte på meg og følge med hi hi.
For en kjekkas han har blitt da
Lille Kylling sier at om han ikke var broren... og ho hadde sett noe!
Lille Kylling sier at om han ikke var broren... og ho hadde sett noe!
Jeg går på Studiespesialisering med forming Jeg har "bare" 10 timer med forming i uka, neste år blir det 15, også 20... Men jeg skal jo ikke gå her lenger neste år... Uansett så er det veldig liten sjangs for at denna linja fortsetter neste år her i Risør, pga for få søkereEmma-Louise skrev:Odd Espen, hva går du på? jeg savner fryklig mye formgivningsfagene jeg hadde 6 år siden på grunnkurs... beste året jeg har noen gang hatt! *misunne*
Ja, jeg kunne jo tegna en fugl da, men vet ikke om det går greit å bare tegne Ho lærern er så surrete! Hehe... Også hjelper det ikke når jeg er surrete og, da blir alt bare surr!Gry skrev:Så mal/tegn en fugl da, og lag fjærene av perler, det er hun jo så glad i, glitter, fargede fjær og annet du finner som kan brukes.
Jasså, hvis jeg lager et fint fuglebrett og maler det gull-farga og sprayer litt sølv, og setter på tusen perler, så har du lyst på den? AVTALE! Da skal jeg se den stå uttafor huset ditt og!Elin skrev:Jeg syns du skal lage ett fulgematebrett med falske skingrenede perlebeglagte fugler som skremmer skjærer, men ikke småfugle og gi det til meg Espen
Kommer til å passe flott inn altså! Men du må male med giftfri maling. Det er så trist å plukke opp døde spurv med sølvnebb
Nei, her går det i acryl-maling! Eller billakk... Hehe...Elin skrev:Kommer til å passe flott inn altså! Men du må male med giftfri maling. Det er så trist å plukke opp døde spurv med sølvnebb
Gry: nå går jeg på allmenne påbygning... fant ut at jeg måtte det etter misslykka forsøk å bli blomsterdekoratør... så før jeg går fremover for å igjen begynne på en utdanning, vil jeg ha allmenne påbygning så det litt lettere å drive å skifte mening i fremtiden ellers jobber jeg forløpig på europris i lillesand etter skoletid, på en lønn jeg absolutt ikke kan fortsette med etter jeg er ferdig dette halvåret... mye jobb, for lite pæng, ikkeno greit egentlig. menmen, ikkeno å gjøre med nå du da? eller dere? hele gjengen? er fryklig nysgjerrig av meg å...
Emma-Louise- Nybegynner
-
odd espen: hmm... kjedelig når det ikke er nok søkere ja. nærmeste skolen som har det da? mest sannsynlig? ikke akkurat gøy å pendle gørr tidlig om morran hver bidige dag da.
Emma-Louise- Nybegynner
-
Tror ikke det er lengre enn Arendal, men jeg vet ikke om jeg har lyst å bo i Arendal heller... Jeg er ikke så altfor glad i Ændalsfolka Men neste år blir det Gran Canaria, så får jeg se hva jeg gjør siste åretEmma-Louise skrev:odd espen: hmm... kjedelig når det ikke er nok søkere ja. nærmeste skolen som har det da? mest sannsynlig? ikke akkurat gøy å pendle gørr tidlig om morran hver bidige dag da.
Side 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Side 8 av 40