Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 7 av 40
Side 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Emma-Louise skrev:hyggelig å bli møtt med så mange glade folk'a! ja, håper å komme inn i dette etterhvert, litt treig av meg.
Æsj, er det noen som har lyst til å ha naturfagprøve for meg i siste time? Jeg skjønner ikke noe av det vi har om nå...
Å, jeg får det ikke inn i hodet! Jeg sitter å leser, og det jeg husker er "Per fant 135 planter på stjenene i 2005", men det som egentlig stod var "Per 2005 er det funnet 135 planeter rundt andre stjerner"... Så jeg tror denne prøven går ganske feil vei for megOdd Espen skrev:Æsj, er det noen som har lyst til å ha naturfagprøve for meg i siste time? Jeg skjønner ikke noe av det vi har om nå...
Nå er det bare tysk( ) og prøve igjen... Bli deilig å komme hjem og sove helt til møtet på søndag
Aadne og Lille Kylling er gjenforent i dag. Fant ut at det var greiest.
Tror de likte avgjørelsen
Sånn tar man vekk det rosa forresten
Den som visker lyver!
Ja det er deilig
Tror de likte avgjørelsen
Sånn tar man vekk det rosa forresten
Den som visker lyver!
Ja det er deilig
Nåh, så fine! Det var koslig at de ble glade i beslutningen din
Nå har jeg vært å stjelt litt riccia(gaffelmose) i karet til mamma, og festa det på en rot i 180litern. Jeg skal bare teste om jeg får den til Blir spennende å se om den fester seg, og blir stor og fin, eller om den bare dør
Min riccia vokser kun om den ikke festes. Den er jo ikke som javamose, slik at den får "røtter". Blir stor og fin som flyteplante her. Noe fester seg naturlig i sandveggen, men det løsner etterhvert tror jeg. Om den blir for tykk råtner det som er innerst.
har prøvd ricca jeg og, og det er kul umulig for meg å holde den. Javamosen vokser som et beist.. Kjøpe ricca for en stund siden, så daua den, var bare noe smått levende igjen så jeg tok den ut å kasta den, trodde jeg.. Nå vokser den på blåfiltermatta over vann...
Maria skrev:har prøvd ricca jeg og, og det er kul umulig for meg å holde den. Javamosen vokser som et beist.. Kjøpe ricca for en stund siden, så daua den, var bare noe smått levende igjen så jeg tok den ut å kasta den, trodde jeg.. Nå vokser den på blåfiltermatta over vann...
Ja, jeg hadde en liten dott riccia før, men den ble begravd under en haug hornblad Jeg kan ikke si at jeg er stolt over javamosen min heller, skulle ønske den var myyye større! Jeg tror jeg skal prøve å få kjøpt litt til, så skal jeg prøve å "fylle" et kar med mose Jeg er veldig glad i moser(både over og under vann)! Jeg har nå Juletremose, Taiwanmose, Javamose og Riccia i mine kar, og jeg bare venter på at de skal sette seg og vokse å bli store og fine!
Akvariemosene skal visst vokse fint over vann siden, som håvard sa, er alle vann-moser i akvariehobbyen over vann i naturen
Jeg har forresten blitt veldig glad i planter i det heletatt i det siste, ser etter nye planter hver gang jeg er i dyrebutikken! Jeg vurderer å kjøpe meg en fin akvarie-plantebok, noen forslag?
Her var det mye liv! Haha
MalinFP- Nybegynner
- Antall Innlegg : 9
Registration date : 03.02.2008
Jaja, som alltidMalinFP skrev:Her var det mye liv! Haha
Du får være med i forumet litt mer da, ikke bare msn
Men har jo ingenting å skrive :O
MalinFP- Nybegynner
- Antall Innlegg : 9
Registration date : 03.02.2008
Nei, det haar nå ikke jeg heller, men jeg skriver fordetMalinFP skrev:Men har jo ingenting å skrive :O
Hei på dere. Nå er vi hjemme etter nok en deilig helg med Magic! De helgene går så alt for fort, men skal ikke klage altså I kveld er det RAK-møte igjen. Håper jeg ser mange av dere der?
Meg ser du nok! I dag må dere si ifra når det er 20min igjen av møtet, så jeg kan ringe mamma, for jeg kan ikke vite når det er 20min igjen Jeg tar med meg nybakte kaker i dag og! Jeg vet ikke hva de heter, men her i huset heter de brune pinner, det er sånne kanel-greierGry skrev:Hei på dere. Nå er vi hjemme etter nok en deilig helg med Magic! De helgene går så alt for fort, men skal ikke klage altså I kveld er det RAK-møte igjen. Håper jeg ser mange av dere der?
Jummy!!! Så koselig!!!
Vi vet jo heller ikke når det er 20 minutter igjen, men når vi nesten er ferdig er det jo bare å ringe, så sitter vi å venter til ho kommer.
Vi vet jo heller ikke når det er 20 minutter igjen, men når vi nesten er ferdig er det jo bare å ringe, så sitter vi å venter til ho kommer.
Mors dag i dag gitt. Ble lenge på søndagsmiddag og rekker ikke RAK møtet , men Oscarene mine muntrer meg opp med å nesten legge egg. Arne har eggleggingsrøret ute igjen, for ei dame sier jeg *fnis*
Elin skrev:Mors dag i dag gitt. Ble lenge på søndagsmiddag og rekker ikke RAK møtet , men Oscarene mine muntrer meg opp med å nesten legge egg. Arne har eggleggingsrøret ute igjen, for ei dame sier jeg *fnis*
Ja, da fikk du ikke smake på kakene mine
Har Arne eggleggingsrør? Gry, har du sjekke ånkli på hvem du er sammen med?
Arne, min pene oscar altså! Har ikke blitt noe egg enda, men regner med at de kommer i morgen tidlig og blir ett med engang. Har nesten litt lyst til å ta noen av dem og se om jeg kan klekke dem i ett annet akvarie.
Aah, men hvorfor heter ho Arne? Eller missforstod jeg igjen?Elin skrev:Arne, min pene oscar altså! Har ikke blitt noe egg enda, men regner med at de kommer i morgen tidlig og blir ett med engang. Har nesten litt lyst til å ta noen av dem og se om jeg kan klekke dem i ett annet akvarie.
Det hadde vært morro og fått til oscar yngel da, men et er vel værre når de skal selges
Ho heter Arne fordi jeg trodde ho var han.. Men ho har bevist at ho er ho, men nå heter ho Arne og nei ho kan ikke hete Arna for det het min bestemor og det blir ingen oppkalling her i gården.
Åh.. nå har jeg sett Ratatouille.. Nåhh.. sier jeg bare..
Skikkelig søt film.. som uten tvil må inn i dvd hylla.. (les: eksa, noen skulle ha seg akvarierom... ).
Anbefales virkelig..
For "ente" dagen på rad så har jeg har ting å gjøre så det her reke karret mitt kommer aldri til å komme opp.. noen ganger er jeg sååå treeeeeiiiig.. Men hundene fikk seg en god lang tur, og rekene har det ikke vondt der de er nå.. Så ingen krise..
Skikkelig søt film.. som uten tvil må inn i dvd hylla.. (les: eksa, noen skulle ha seg akvarierom... ).
Anbefales virkelig..
For "ente" dagen på rad så har jeg har ting å gjøre så det her reke karret mitt kommer aldri til å komme opp.. noen ganger er jeg sååå treeeeeiiiig.. Men hundene fikk seg en god lang tur, og rekene har det ikke vondt der de er nå.. Så ingen krise..
Nå får dere bruke salg, kjøp, bytte, gi bort-forumet mye altså!
Så håper jeg noen har masse fine planter jeg kan kjøpe eller få! Jeg vurderer et nybegynner-plantekar!
Så håper jeg noen har masse fine planter jeg kan kjøpe eller få! Jeg vurderer et nybegynner-plantekar!
.
Nei, nå må vi jammen få opp litt liv her altså! Johan og Ann Helen, nå må vel nettet deres være oppe igjen?
Snakk om tyste mennesker altså.
Snakk om tyste mennesker altså.
Side 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Side 7 av 40