Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 6 av 40
Side 6 av 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Det ble de sikkert, og du må ta de med på møtet til søndag som jeg sa tidligere i dag. Skulle gjerne tatt en tur, men nå ligger jeg nesten å småsover med maskinen på fanget i sofaen, og venter på at Guro blir ferdig på håndballen, så jeg orker rett og slett ikke.
Tja, får ze, vet ikke om jeg får lov til å ta de med hjem heller, men kan spørre Nå ble jeg skuffet! Hehe, neida, det hadde ikke vært noe morsomt å se på heller, vi satt vel egentlig bare på pcn... eller jeg limte sammen fuglehuset da, men det var ikke spennende det heller, drit stygt! Skeivt og rart...Gry skrev:Det ble de sikkert, og du må ta de med på møtet til søndag som jeg sa tidligere i dag. Skulle gjerne tatt en tur, men nå ligger jeg nesten å småsover med maskinen på fanget i sofaen, og venter på at Guro blir ferdig på håndballen, så jeg orker rett og slett ikke.
.
Elin, nå har jeg vært nede å sparklet dørkarmen var i grunn litt gøy. I morgen skal jeg pusse litt, og se om jeg må fylle på litt mer sparkel, og så er det bare å male et strøk eller to. Tror jammen jeg skal pusse opp hele vindfanget jeg. Der ser du, det kom noe godt ut av det.
Kan noen si meg hva Elin har gjort med Gry sin dørkarm? Eller var det kanskje hunden til Elin?Gry skrev:Elin, nå har jeg vært nede å sparklet dørkarmen var i grunn litt gøy. I morgen skal jeg pusse litt, og se om jeg må fylle på litt mer sparkel, og så er det bare å male et strøk eller to. Tror jammen jeg skal pusse opp hele vindfanget jeg. Der ser du, det kom noe godt ut av det.
Vi forsøkte å låse Elin inne hos oss under auksjonen på Vintertreffet, så hun forsøkte å gnage seg ut gjennom gangdøren.
Gry skrev:Vi forsøkte å låse Elin inne hos oss under auksjonen på Vintertreffet, så hun forsøkte å gnage seg ut gjennom gangdøren.
Jeg kom meg ut! Hehe. Casper sier han er glad han inspirerte litt sparkling og oppussing.. Han hilser til Enya. Shakira hilser ikke, den svære sheltien var rar...
Du Gry; Hvilke typer trær kan man bruke til sittepinner i fuglebur? Syntes buret til Ip begynner å bli litt småkjedelig og det tror jeg kansje han syntes også.. Tenkte å finne meg et brukbart tre å gå litt løs på det, skru skruer i endene med en sånn skive på, så de holder seg oppe i buret.. Litt ny innredning.. Selv om han kjefter å smeller noe voldsomt når det kommer noe nytt i buret, helt til han innser at det ikke er farlig.. :p
Rogn er supert, og alt av frukttrær. Tenker han kommer til å bli veldig fornøyd jegMaria skrev:Du Gry; Hvilke typer trær kan man bruke til sittepinner i fuglebur? Syntes buret til Ip begynner å bli litt småkjedelig og det tror jeg kansje han syntes også.. Tenkte å finne meg et brukbart tre å gå litt løs på det, skru skruer i endene med en sånn skive på, så de holder seg oppe i buret.. Litt ny innredning.. Selv om han kjefter å smeller noe voldsomt når det kommer noe nytt i buret, helt til han innser at det ikke er farlig.. :p
Leste at undulater ikke måtte ha pinner av kirsebærtrær, men at alt av løvtrær gikk fint å bruke til dem. Lille Kylling og Aadne har fått pinner av bjørk og pæretre hehe. De spiser på dem og koser seg ser det ut som. Har ikke hørt noen klager hittil.
(Forresten så var vel dørkarmen til Gry av god tresort for hunder. Har ikke merket noe på bikkja så det er bare å tygge i vei for andre besøkende. Vet ikke om hun har tenkt på at sparklet og malingen bør være giftfri til neste Vintertreff? HA HA HA )
(Forresten så var vel dørkarmen til Gry av god tresort for hunder. Har ikke merket noe på bikkja så det er bare å tygge i vei for andre besøkende. Vet ikke om hun har tenkt på at sparklet og malingen bør være giftfri til neste Vintertreff? HA HA HA )
Gry skrev:Rogn er supert, og alt av frukttrær. Tenker han kommer til å bli veldig fornøyd jegMaria skrev:Du Gry; Hvilke typer trær kan man bruke til sittepinner i fuglebur? Syntes buret til Ip begynner å bli litt småkjedelig og det tror jeg kansje han syntes også.. Tenkte å finne meg et brukbart tre å gå litt løs på det, skru skruer i endene med en sånn skive på, så de holder seg oppe i buret.. Litt ny innredning.. Selv om han kjefter å smeller noe voldsomt når det kommer noe nytt i buret, helt til han innser at det ikke er farlig.. :p
takk!
Ahrg..
At folk kan klare å vende å vri på innlegg på forum noe så inni granskauen irriterer RÆVA av meg.. Jeg sitter å halvrister av sinne og frustrasjon over at folk i det hele tatt klarer å vri på mine innlegg.. Jeg pleier å være veldig tydelig. jeg er på et chihuahua forum for visse mennesker har en tedens til å bare hoppe på å angripe og nedtrykke en person som kansje har ordlagt seg litt teit eller rart slik at det er lett å missforstå.. DERFOR er jeg _ganske_ tydelig i mine innlegg. Men ALIKEVEL klarer den ene som er _verst_ å vrenge å vri på det til at jeg står igjen som "tha bad girl"..
Nå dropper jeg snart hele greia, med denna rasen her, jeg elsker rasen, men når folk klarer å ødelegge såpass mye, så blir jeg irritert!!!!!
At folk kan klare å vende å vri på innlegg på forum noe så inni granskauen irriterer RÆVA av meg.. Jeg sitter å halvrister av sinne og frustrasjon over at folk i det hele tatt klarer å vri på mine innlegg.. Jeg pleier å være veldig tydelig. jeg er på et chihuahua forum for visse mennesker har en tedens til å bare hoppe på å angripe og nedtrykke en person som kansje har ordlagt seg litt teit eller rart slik at det er lett å missforstå.. DERFOR er jeg _ganske_ tydelig i mine innlegg. Men ALIKEVEL klarer den ene som er _verst_ å vrenge å vri på det til at jeg står igjen som "tha bad girl"..
Nå dropper jeg snart hele greia, med denna rasen her, jeg elsker rasen, men når folk klarer å ødelegge såpass mye, så blir jeg irritert!!!!!
herreli, for no folk! nei, drit i de... skjønner godt frustrasjonen, men ikke lett hvis du liker den rasen nei..
Emma-Louise- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 19
Jobb/hobbier : deltid Europris, fulltid skole
Humor : altlikende
Registration date : 03.02.2008
Er alltid noen som må krangle. Synd egentlig, men jeg tror det blir slik for det er så lett å la fingrene løpe over tastaturet og trykke send uten å tenke på at det er mennesker der ute som faktisk leser det en skriver.
I går vasket jeg stua og kjøkkenet og i dag står akvarierommet for tur. Ser ikke ut der for det er en liten undulat som tror at frø skal være på gulvet der nede. Fliser på gulvet, litt vann fra akvarier og hundehår gjør kaoset komplett. Gleder meg forresten til å få Aadne opp igjen.
Jeg tviler på at Lille kylling kommer til å lande på meg, stakkars liten ho ser jo ikke stort. Men så er jo ikke jeg så liten da... Gir ho mere tid og håper på det beste. Er vel fornøyd med mine to fjærbylter om de bare lar meg løfte dem inn i buret igjen..
Og sist men ikke minst: Velkommen Emma
I går vasket jeg stua og kjøkkenet og i dag står akvarierommet for tur. Ser ikke ut der for det er en liten undulat som tror at frø skal være på gulvet der nede. Fliser på gulvet, litt vann fra akvarier og hundehår gjør kaoset komplett. Gleder meg forresten til å få Aadne opp igjen.
Jeg tviler på at Lille kylling kommer til å lande på meg, stakkars liten ho ser jo ikke stort. Men så er jo ikke jeg så liten da... Gir ho mere tid og håper på det beste. Er vel fornøyd med mine to fjærbylter om de bare lar meg løfte dem inn i buret igjen..
Og sist men ikke minst: Velkommen Emma
Hallo, og velkommen til pjatten! Håper du vil bruke forumet her myeEmma-Louise skrev:herreli, for no folk! nei, drit i de... skjønner godt frustrasjonen, men ikke lett hvis du liker den rasen nei..
Maria, jeg har fått svar fra Aquamanias. Han håpte at alle varene samt glomaten skulle komme inn i dag. Skulle sende så kjapt som mulig
Emma!
Elin: Ja, noen mennesker tenker ikke helt over hva de sier.. Men jeg gikk i en dyp forklaring om innlegget jeg hadde som alle reagerte på, og hun som var værest, forstod det, og ba faktisk om unnskyldning. Så jeg er fornøyd igjen, men irriterer meg fremdeles litt over hvordan noen folk bare hopper på å angriper en person som har skrevet noe som har blitt missforstått..
Ang. bestillingen: Kjempe flott! Han regnet med at de varene jeg bestilte kom i dag de og.. Jeg sendte jo en bestilling til jeg vet, siden jeg hadde glemt å bestille pumpe til 200l på vår bestilling..
I dag er det glad dag.. Jeg har fått jobb, men kan ikke si noe særlig mer enn det pga. det ikke er offestielt enda hva det er.. men snart..
*superglad Maria*
Elin: Ja, noen mennesker tenker ikke helt over hva de sier.. Men jeg gikk i en dyp forklaring om innlegget jeg hadde som alle reagerte på, og hun som var værest, forstod det, og ba faktisk om unnskyldning. Så jeg er fornøyd igjen, men irriterer meg fremdeles litt over hvordan noen folk bare hopper på å angriper en person som har skrevet noe som har blitt missforstått..
Ang. bestillingen: Kjempe flott! Han regnet med at de varene jeg bestilte kom i dag de og.. Jeg sendte jo en bestilling til jeg vet, siden jeg hadde glemt å bestille pumpe til 200l på vår bestilling..
I dag er det glad dag.. Jeg har fått jobb, men kan ikke si noe særlig mer enn det pga. det ikke er offestielt enda hva det er.. men snart..
*superglad Maria*
Heh.. Bade dyr er litt morro.. Slipper å tenke så mye på dem den neste timen, de ligger bare å slikker pelsen på plass og tørker seg.. Men det måtte jo bli en første gang for å vaske pus og.. Og i dag var dagen, hun har gravd i en blomsterpotte som mamma har satt på gulvet, dermed var hun full av jord.. Badingen gikk overraskende greit.. Jeg sitter igjen med bare 3 klor! Som nå begynner å svi.. Selvsagt min egen feil, hehe.. Men pus er over alt i møbler så et bad var på sin plass..
Nå jobber hun som bare det, vasker seg, rister på beina og styrer, hun er så søt..
Nå jobber hun som bare det, vasker seg, rister på beina og styrer, hun er så søt..
.
Maria, du kan ikke bare slenge ut jeg har fått jobb, også forvente at vi sier, så hyggelig, og så er vi ferdige med det! Jeg ble kjempe nysgjerrig nå Vil vite hvor, eller hva det er
Her er et (dårlig!) bilde av den ene mallehula jeg lagde på skolen De ble egentlig ikke så bra alika vel... jeg må få skaffa meg silikon, og smurt hulene med sand inni, så de ikke blir for glatte(syltetøyglass)...
Gry skrev:Maria, du kan ikke bare slenge ut jeg har fått jobb, også forvente at vi sier, så hyggelig, og så er vi ferdige med det! Jeg ble kjempe nysgjerrig nå Vil vite hvor, eller hva det er
Just did!
neida.. Mene, det er ikke offesielt at enda, så må vente litt, men her blir første plassen jeg hyler ut når jeg får lov..
Odd Espen skrev:Her er et (dårlig!) bilde av den ene mallehula jeg lagde på skolen De ble egentlig ikke så bra alika vel... jeg må få skaffa meg silikon, og smurt hulene med sand inni, så de ikke blir for glatte(syltetøyglass)...
Ble jo ikke så gæli det der da!!
Flink du har vært!
Den mallehula var jo stilig! Tar du med på akvarieklubb møte?
Ja, men de er ikke så fine i virkligheten også STINKER de silikon! De får vel ligge å tørke litt tilElin skrev:Den mallehula var jo stilig! Tar du med på akvarieklubb møte?
Fant ut etter jeg var ferdig at silikonen hadde gått ut på dato og, gjør det noe?
hyggelig å bli møtt med så mange glade folk'a! ja, håper å komme inn i dette etterhvert, litt treig av meg.
Emma-Louise- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 19
Jobb/hobbier : deltid Europris, fulltid skole
Humor : altlikende
Registration date : 03.02.2008
Odd Espen skrev:Ja, men de er ikke så fine i virkligheten også STINKER de silikon! De får vel ligge å tørke litt tilElin skrev:Den mallehula var jo stilig! Tar du med på akvarieklubb møte?
Fant ut etter jeg var ferdig at silikonen hadde gått ut på dato og, gjør det noe?
Har silikon dato stempling? *flire*
(Maria er små høy på sukker)
Jeg tror nok ikke det gjør noe.. Etter jeg limte litt her med silikon så stinka det i flere dager.. :p
Side 6 av 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Side 6 av 40