Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 5 av 40
Side 5 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Hihi, Aadne er fremdeles rosa! Vesla er så nydelig, angrer nesten på at jeg ikke beholdt henne selv, men lille Gul er jo nesten like pen da, men mangler sjarmen med å være tunghørt og halvblind.
Ser dere forresten hvor rosa Aadne er på hodet? Han driver og krabber under sin rosa jodstein hele tiden den rare fuglen hehehe.
Ellers her er ett bilde til Maria som viser at Aadne liker buret. Det falt i smak!
Ellers her er ett bilde til Maria som viser at Aadne liker buret. Det falt i smak!
Jeg må dessverre legge meg nå. Jeg har syvvakt igjen, og må opp kl. 05.45 i morgen Ha en fin kveld, og god natt fra "Den hvite by ved Skagerak"
Gry skrev:Hihi, Aadne er fremdeles rosa! Vesla er så nydelig, angrer nesten på at jeg ikke beholdt henne selv, men lille Gul er jo nesten like pen da, men mangler sjarmen med å være tunghørt og halvblind.
Det er utrolig sjarmerende med oss halvblinde tunghørte jenter
Eh hvordan skal jeg få Aadne mindre rosa? Han har bada, men han dukker jo ikke akkurat hodet under
Men det er ikke noe knapp å trykke på... jeg prøvde å gå på linken via bildene deres, registrerte meg, men bildet ville ikke opp... det stod bare at det ikke ble lasta oppGry skrev:Det er kanskje fordi linjen din er treg? Det tar litt tid å laste opp bilder via denne tjenesten, så du må nok være tålmodig. Nå har jeg og Elin klart det, så nå får jammen du også klare det. Du kan ikke være dårligere enn oss
Jeg skal og legge meg... Skal være fra skolentil 19 i morra! Har ikke lyst! Tror ikke det blir mye matteprøve-øving på meg de siste timene, etter å ha hatt forming fra 8:20 til 17:20Gry skrev:Jeg må dessverre legge meg nå. Jeg har syvvakt igjen, og må opp kl. 05.45 i morgen Ha en fin kveld, og god natt fra "Den hvite by ved Skagerak"
Elin skrev:Ser dere forresten hvor rosa Aadne er på hodet? Han driver og krabber under sin rosa jodstein hele tiden den rare fuglen hehehe.
nåh.. så bra at han likte det!
(syntes du skal purre litt på den bestillingen jeg, de krevende plantene mine begynner å bli smått lei seg i 375l.. )
Søren, nå tar sikkert Elin og Maria helt av siden begge moderatorene legger segOdd Espen skrev:Jeg skal og legge meg... Skal være fra skolentil 19 i morra! Har ikke lyst! Tror ikke det blir mye matteprøve-øving på meg de siste timene, etter å ha hatt forming fra 8:20 til 17:20Gry skrev:Jeg må dessverre legge meg nå. Jeg har syvvakt igjen, og må opp kl. 05.45 i morgen Ha en fin kveld, og god natt fra "Den hvite by ved Skagerak"
Gry skrev:Søren, nå tar sikkert Elin og Maria helt av siden begge moderatorene legger segOdd Espen skrev:Jeg skal og legge meg... Skal være fra skolentil 19 i morra! Har ikke lyst! Tror ikke det blir mye matteprøve-øving på meg de siste timene, etter å ha hatt forming fra 8:20 til 17:20Gry skrev:Jeg må dessverre legge meg nå. Jeg har syvvakt igjen, og må opp kl. 05.45 i morgen Ha en fin kveld, og god natt fra "Den hvite by ved Skagerak"
Maria skrev:Gry skrev:Søren, nå tar sikkert Elin og Maria helt av siden begge moderatorene legger segOdd Espen skrev:Jeg skal og legge meg... Skal være fra skolentil 19 i morra! Har ikke lyst! Tror ikke det blir mye matteprøve-øving på meg de siste timene, etter å ha hatt forming fra 8:20 til 17:20Gry skrev:Jeg må dessverre legge meg nå. Jeg har syvvakt igjen, og må opp kl. 05.45 i morgen Ha en fin kveld, og god natt fra "Den hvite by ved Skagerak"
Din gris...
Hjelp!?
Jeg sitter her alene i klasserommet, og vet ikke hvor jeg skal være! Jeg trodde vi skulle være her hele dagen, og møte her, men ingen kommer? Hvor er de?
Jeg sitter her alene i klasserommet, og vet ikke hvor jeg skal være! Jeg trodde vi skulle være her hele dagen, og møte her, men ingen kommer? Hvor er de?
Elin skrev:Fant du folk Espen?
Ja Eeh, liksom... vi skulle vist ikke møtes på forminga før 9, så vi skulle egentlig ha en halv time med norsk! Noe som jeg ikke hadde fått beskjed om! Vi fem som har forming får ikke så bra beskjed når vi skal ha noe spesielt på skolen... Lærerne sier bare hva resten av klassen skal gjøre, som i dag så skullr vi være på skolen til kl 19, men hva skulle vi gjøre? Det var ikke før formingslæreren nevnte det at vi fikk vite det, at vi skulle ha forming hele dagen, unntatt matte i den siste timen
Ok, her er et Bilde av hvordan det ser ut hjemme hos meg når jeg skal laste bilder inn på forumet her...
I det vinduet må du scrolle nedover til du kommer til registreringsgreiene.. Scroll med pg dn?
Jamen, det funker ikke Men er ikke så farlig, photobucket er på igjenElin skrev:I det vinduet må du scrolle nedover til du kommer til registreringsgreiene.. Scroll med pg dn?
Hau hau hest og sau..
Lever i beste velgående jeg... på vei ut på havet vi nå.... kommer tilbake sterkere her... må sove litt nå jeg..
Selveste Preben- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 45
Jobb/hobbier : Sjømann\fisker...
Humor : Desverre nei.
Registration date : 06.02.2008
Hvem er du!? hehe, ja jeg håper du kommer tilbake mye sterkere! For her trenger vi pjattereSelveste Preben skrev:Lever i beste velgående jeg... på vei ut på havet vi nå.... kommer tilbake sterkere her... må sove litt nå jeg..
Noen som viste at katter er helt pshyco?! Og hvorfor fortalte ingen det til meg?!
Jeg har da gjort et forsøk på å ta ned den stasjonære maskina, jeg er litt sånn at jeg må legge sammen ledningene og sette strikk på, og legge dem pent i en pose. Vel, katta er jo helt tykebesett på alle ledningene som svimset rundt henne. Det resulterte i at jeg nå har rundt 40 hull i låret.. Jeg fant frem gummustrikkboksen min, og da skulle jo pus selvsagt legge seg oppi denne (som forøvrig er ca 10x5cm, sier seg selv at hun ikke fikk plass), strikk OVERALT. Og ikke nok med det, neida, strikk smaker vist godt det, regner med om et par dager så finner jeg vel 7-10 strikk i sandkassen hennes..
Da vi endelig var ferdig med ledninger og dette bordet, så var det kosestund.. Vel, jeg syntes det er veldig koslig når pus vil kose, men når hun velter alt som er i en diameter på 5 meter rundt seg. da blir maria passelig amper..
Hun har også funnet ut at inni oppvaskmaskina er livet hun har letet etter, ikke spør meg hva som tiltrekker henne, jeg aner ikke.. Holdt på å sette henne på vask i dag tili.. Oppdaget henne i siste liten.. heh..
En ting er iallefall sikkert at Solo er den mest sosialekatten jeg noen gang har vært borti.. hun er som en klegg.. Nå har hun heldigvis funnet roen i røros-ull teppet sitt. Og jeg kan ha saft i glasset mitt igjen..
Jeg har da gjort et forsøk på å ta ned den stasjonære maskina, jeg er litt sånn at jeg må legge sammen ledningene og sette strikk på, og legge dem pent i en pose. Vel, katta er jo helt tykebesett på alle ledningene som svimset rundt henne. Det resulterte i at jeg nå har rundt 40 hull i låret.. Jeg fant frem gummustrikkboksen min, og da skulle jo pus selvsagt legge seg oppi denne (som forøvrig er ca 10x5cm, sier seg selv at hun ikke fikk plass), strikk OVERALT. Og ikke nok med det, neida, strikk smaker vist godt det, regner med om et par dager så finner jeg vel 7-10 strikk i sandkassen hennes..
Da vi endelig var ferdig med ledninger og dette bordet, så var det kosestund.. Vel, jeg syntes det er veldig koslig når pus vil kose, men når hun velter alt som er i en diameter på 5 meter rundt seg. da blir maria passelig amper..
Hun har også funnet ut at inni oppvaskmaskina er livet hun har letet etter, ikke spør meg hva som tiltrekker henne, jeg aner ikke.. Holdt på å sette henne på vask i dag tili.. Oppdaget henne i siste liten.. heh..
En ting er iallefall sikkert at Solo er den mest sosialekatten jeg noen gang har vært borti.. hun er som en klegg.. Nå har hun heldigvis funnet roen i røros-ull teppet sitt. Og jeg kan ha saft i glasset mitt igjen..
Jeg anstrenger meg skikkelig i dag
Vi sitter egentlig bare her på pcn, og har det morro... Også kommer læreren inn nå og sier "Ja, nå har dere fri til kl 4", og alle sitter som et spørsmålstegn og sier "ja, ja..." Vi har liksom sittet her og hatt pause helt til nå, også begynner pausen egentlig nå? eeh...
Jeg har lagd "ferdig" 2 mallehuler da, men jeg gikk tom for silikon...
Vi sitter egentlig bare her på pcn, og har det morro... Også kommer læreren inn nå og sier "Ja, nå har dere fri til kl 4", og alle sitter som et spørsmålstegn og sier "ja, ja..." Vi har liksom sittet her og hatt pause helt til nå, også begynner pausen egentlig nå? eeh...
Til og med jeg visste at dere hadde fri mellom 14.00 og 16.00, det sto i avisa detOdd Espen skrev:Jeg anstrenger meg skikkelig i dag
Gry skrev:Jeg er klar over at katter er psyco! Jeg har funnet ut av at i grunn så liker jeg ikke katter. De er nydelige å se på, men skulle jeg hatt katt igjen, ja da skulle det vært en sur, gammel perser som bare ville ligge helt stille i sofaenMaria skrev:Noen som viste at katter er helt pshyco?! Og hvorfor fortalte ingen det til meg?!
Jaja, men poenget var; Har vi ikke hatt fri hele tiden da? Jeg visste og vi hadde fri, men vi har jo sittet her og gjort der samme hele tiden Vel, nå er det bare 3 timer igjen? Espen vil hjeeem! Gry, nå syns jeg du skal komme på besøk å se på mallehulene mine! Hehe, neida, de ble ikke så fine alikavel...Gry skrev:Til og med jeg visste at dere hadde fri mellom 14.00 og 16.00, det sto i avisa detOdd Espen skrev:Jeg anstrenger meg skikkelig i dag
Side 5 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Side 5 av 40