Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 4 av 40
Side 4 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
God bedring til alle dere som er syke!
Sidene var helt på trynet en times tid i går, men i dag har det vært ok, her i alle fall.
Sidene var helt på trynet en times tid i går, men i dag har det vært ok, her i alle fall.
Gry skrev:God bedring til alle dere som er syke!
Hmm..oki.. Når jeg gikk over på ny side nå så var det greit, men får se hvordan det blir etter innlegget nå..
Er ikke bare jeg som er syk her. Routeren er også syk mister forbindelsen med nettet hele tiden.
Den kobler seg av og på hele tiden Snart så ender hele dritter der den hører hjemme.... nemlig i søpla.
Den kobler seg av og på hele tiden Snart så ender hele dritter der den hører hjemme.... nemlig i søpla.
Stian og carina- Nybegynner
- Antall Innlegg : 9
Registration date : 02.02.2008
Har du forsøkt å oppdatere driveren? Det byttes drivere ganske ofte på slikt, så det kan hjelpe.Stian og carina skrev:Er ikke bare jeg som er syk her. Routeren er også syk mister forbindelsen med nettet hele tiden.
Ja, faktisk så er jeg syk Men ikke før etter skolen... Så nå sitter jeg her i dag, hjemme fra skolen, fordi jeg var våken hele nattan og klarte ikke sove, det er ikke noe gøy Jeg tok paracet for å tilslutt få sove i går, og våkna tildlig på morran i dag og tok en til for å få sove igjen...Gry skrev: Pjattetråden på NA er nesten død nå den, så her er det vel i grunn mer liv, men det går i bølgedaler. Odd Espen må være syk siden han ikke er her, Johan er helt fraværende, Ann Helen er syk og Selveste, ja han vet jeg ikke hvor er. I grunn så er det bare Elin og meg og meg og Elin som har vært mest aktive i dag.
Men nå begynner jeg å bli bedre, så jeg skal se om jeg får pjatta litt mer i dag
Go dag!
Nå har jeg fått ryddet en del på akvarierommet. Vi fikk noen nye møbler i går, og et sett med stoler er for store til å ha her oppe i stua, så da blir det stolkrok på akvarierommet. Skal skru ned databordet og selge det. Ah.. skal bli godt å kunne oppholde seg på rommet der nede mer enn foring og styring med karrene, bare sitte å slappe av og se på fisk..
Nå har jeg fått ryddet en del på akvarierommet. Vi fikk noen nye møbler i går, og et sett med stoler er for store til å ha her oppe i stua, så da blir det stolkrok på akvarierommet. Skal skru ned databordet og selge det. Ah.. skal bli godt å kunne oppholde seg på rommet der nede mer enn foring og styring med karrene, bare sitte å slappe av og se på fisk..
Nå begynner det å bli for mye moderering her inne, dere skriver alt for mye som bryter med reglene!
.
Det var det jeg visste at du ikke kunne være i form! Håper det går bedre nå.Odd Espen skrev:Ja, faktisk så er jeg syk Men ikke før etter skolen... Så nå sitter jeg her i dag, hjemme fra skolen, fordi jeg var våken hele nattan og klarte ikke sove, det er ikke noe gøy Jeg tok paracet for å tilslutt få sove i går, og våkna tildlig på morran i dag og tok en til for å få sove igjen...Gry skrev: Pjattetråden på NA er nesten død nå den, så her er det vel i grunn mer liv, men det går i bølgedaler. Odd Espen må være syk siden han ikke er her, Johan er helt fraværende, Ann Helen er syk og Selveste, ja han vet jeg ikke hvor er. I grunn så er det bare Elin og meg og meg og Elin som har vært mest aktive i dag.
Men nå begynner jeg å bli bedre, så jeg skal se om jeg får pjatta litt mer i dag
Sukk og Akk jeg får ikke lasta opp dagens Aadne og Lille Kylling for photobucket vil ikke virke. Trist og leit eller hva?
Men det er jo pga forbedringer på siden, så etterpå kan du sikkert laste opp enda bedre bilder av dem *forsøker å trøste*Elin skrev:Sukk og Akk jeg får ikke lasta opp dagens Aadne og Lille Kylling for photobucket vil ikke virke. Trist og leit eller hva?
Det hjalp, men de er nå alltid perfekte. Undulatene altså, ikke mine bilder hi hi.
.
Odd Espen, var det bare de tre innleggene du orket å skrive i dag? Huff, ikke greit å være dårlig. God bedring.
å nei! Hva skal vi gjøre nå, jeg får ikke sove i natt hvertfall!Elin skrev:Sukk og Akk jeg får ikke lasta opp dagens Aadne og Lille Kylling for photobucket vil ikke virke. Trist og leit eller hva?
Der var du jo! Bra.
Elin, det går jo ann å legge bilder ut bare ved å laste ned fra dataen her da.
Du trykker på ikonet som har et bilde med en disk på, finn bildet på maskinen din, trykk på host it, og når det er ferdig nedlastet trykker du på linken som kommer opp, kopierer den, og limer den inn i innlegget her.
Du trykker på ikonet som har et bilde med en disk på, finn bildet på maskinen din, trykk på host it, og når det er ferdig nedlastet trykker du på linken som kommer opp, kopierer den, og limer den inn i innlegget her.
Gry skrev:Der var du jo! Bra.
Du trykker på ikonet som har et bilde med en disk på, finn bildet på maskinen din, trykk på host it, og når det er ferdig nedlastet trykker du på lilnken som kommer opp, kopierer den, og limer den inn under ikonet som er bare et bilde over her.
Ja, er her, men internet er så sinnsykt treigt her midt i skauen! Det har ikke vært sånn før... Det tar jo evigheter å laste opp en side, noen ganger kommer bare halve sider opp
Jeg tror ikke den bildeopplastninga funker? Har du prøvd?
Ja, ser du ikke bildet jeg la inn akkurat da? Både her og på bildesiden.
Hehe, hadde glemt å trykke på ok, så bildet var ikke lagt inn. Nå er det på plass.
Hmm må prøve dette bilde greiene.. Her er dagens Aadne?
Jo, men ikke før etter jeg skrev det:p Men her funker det ikke... Kunne lagt inn bilde av hvordan det ser ut her, men photobucket funker jo ikkeGry skrev:Ja, ser du ikke bildet jeg la inn akkurat da? Både her og på bildesiden.
Her er ett bilde av Lille Kylling eller Vesla som jeg har begynt å kalle henne også hehe
Det er kanskje fordi linjen din er treg? Det tar litt tid å laste opp bilder via denne tjenesten, så du må nok være tålmodig. Nå har jeg og Elin klart det, så nå får jammen du også klare det. Du kan ikke være dårligere enn oss
Odd Espen skrev:Jo, men ikke før etter jeg skrev det:p Men her funker det ikke... Kunne lagt inn bilde av hvordan det ser ut her, men photobucket funker jo ikkeGry skrev:Ja, ser du ikke bildet jeg la inn akkurat da? Både her og på bildesiden.
Virka først etter at jeg hadde scrolla ned og funnet ut at jeg måtte registrere meg først. Skjønte ikke noe med engang jeg åpna vinduet med disken på for da kom jeg bare til netthandelen om jeg trykka der inne. Join for free her https://servimg.com/profile.php?mode=register&lang=en
Da kan du hoste bildene dine. Virka hvertfall her..
Side 4 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Side 4 av 40