Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 12 av 40
Side 12 av 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Vi kan godt ha en leketråd vi, disse sidene er jo for oss, og om hva vi liker. Da oppretter jeg en tråd, og starter foto-toget i den ene, og Ann Helen -leken i det andre.
bianca88 skrev:Odd Espen skrev:De lekene hørtes morsome ut!
Når drar dere i morra da Johan og Ann Helen?
De er gørrmorsomme...
hmm...si det du....jeg tipper at vi drar mellom 10 på formiddagen og 6 på kvelden...
Hehe, så det er en så planlagt tur;)
Gry skrev:Vi kan godt ha en leketråd vi, disse sidene er jo for oss, og om hva vi liker. Da oppretter jeg en tråd, og starter foto-toget i den ene, og Ann Helen -leken i det andre.
jippiiiiii....:)....åh..nå kan jeg slippe ut mine barndoms lyster...
hehe,ja, odd espen....har en litt snodig mor som ombestemmer seg i hytt og pine, og som maser om å dra på tur med ho inn til min kjære søster.. hehe,er nesten som å snakke med en 10-åring av og til...ho spurte meg på morran idag: "kan vi ikke være der til søndag da?".....hehe,å etterpå skal vi en tur ned til mamma, så vi kan finne ut av når vi skal dra og litt sånn..(og jo..vi måtte ha med badetøy, for vi skulle visst bade i stampen eller hva nå enn det heter der inne... )...
Da var jeg kommet hjem etter en trivlig auksjon i kr.sand.
kom hjem med 4 smårollinger av peru scalare.. Dette er avkom av vf fisk som er som de vanlige scalarene, bare noget større i voksen form, tror jeg.. Ca 25cm. Gleder meg STORT til disse blir store..
Denne 375l min blir et prosjekt hvor jeg skal begynne med småfisk som får tiden dem trenger på å vokse seg store og pene.. kommer noen som er delvis voksene etterhvert og. Men nå i begynnelsen blir det små f1 scalarer og små heros severus "red shoulder"..
kom hjem med 4 smårollinger av peru scalare.. Dette er avkom av vf fisk som er som de vanlige scalarene, bare noget større i voksen form, tror jeg.. Ca 25cm. Gleder meg STORT til disse blir store..
Denne 375l min blir et prosjekt hvor jeg skal begynne med småfisk som får tiden dem trenger på å vokse seg store og pene.. kommer noen som er delvis voksene etterhvert og. Men nå i begynnelsen blir det små f1 scalarer og små heros severus "red shoulder"..
Yuppi!
I dag skal jeg fiske og hente fisk hehe. Første delen er ikke fullt så morro for jeg har fiska i planteakvariet mitt og der er det mye rart å gjemme seg i. Men jeg skal nok få lurt noen fisk i posen ja
Gleder meg til se Marias nye scarlarer og. De er nok nusselige. Akkurat som mine dautrøtte hunder er. Skal snart dra dem med ut på tur slik at jeg får kommet meg igang. Stakkars dem.
I dag skal jeg fiske og hente fisk hehe. Første delen er ikke fullt så morro for jeg har fiska i planteakvariet mitt og der er det mye rart å gjemme seg i. Men jeg skal nok få lurt noen fisk i posen ja
Gleder meg til se Marias nye scarlarer og. De er nok nusselige. Akkurat som mine dautrøtte hunder er. Skal snart dra dem med ut på tur slik at jeg får kommet meg igang. Stakkars dem.
Ohh.. L002 er i hus.. Tror jammen meg jeg har fått 2 hunner og en hann.. Fine fiska..
Hmm.. etter litt ettersyn så tror jeg kansje heller det er 2 hanner og en hunne.. To er hårete..
Disse 3 er mye større enn hva jeg forventet meg de ville være.. Kroppslengde uten hale tror jeg er 7-9cm..
Jeg skal innom en fabrikk som lager skifer fliser og benkeplater, og spør etter avkapp. Så blir det huler her..
Hmm.. etter litt ettersyn så tror jeg kansje heller det er 2 hanner og en hunne.. To er hårete..
Disse 3 er mye større enn hva jeg forventet meg de ville være.. Kroppslengde uten hale tror jeg er 7-9cm..
Jeg skal innom en fabrikk som lager skifer fliser og benkeplater, og spør etter avkapp. Så blir det huler her..
Gratulerer Maria.
Her kommer litt inside information; Det har kommet inn endel fine coryer på Myrene i dag. Bl.a. Concolor. Gjett hvem som har stått for bestillingen av coryer denne uken da
Her kommer litt inside information; Det har kommet inn endel fine coryer på Myrene i dag. Bl.a. Concolor. Gjett hvem som har stått for bestillingen av coryer denne uken da
Takk!
Jeg har ikke fått smolet meg til å flytte Meliniene enda, men de skal over i eget karr nå, de får en 128l for seg selv. også blir den andre et midlertidig malle karr. Venter på prisoverslag på spesialkarr til maller.
Det gleder mitt hjerte å høre at myrene har fått inn bedre utvalg. Og regner med med tiden så vil det bli en god akvarieavdeling..
Jeg kjøpte meg noen såkalte "dverg humlereker", som jeg fikk i dag.. heh.. Jeg tror nok bare det er en sali blanding.. :p Tror kansje jeg fantisk fant en eller to sorte bie reker.. Blir spennende å se når dem får, eller om dem får noe mer farger etterhvert.. :p
Jeg har ikke fått smolet meg til å flytte Meliniene enda, men de skal over i eget karr nå, de får en 128l for seg selv. også blir den andre et midlertidig malle karr. Venter på prisoverslag på spesialkarr til maller.
Det gleder mitt hjerte å høre at myrene har fått inn bedre utvalg. Og regner med med tiden så vil det bli en god akvarieavdeling..
Jeg kjøpte meg noen såkalte "dverg humlereker", som jeg fikk i dag.. heh.. Jeg tror nok bare det er en sali blanding.. :p Tror kansje jeg fantisk fant en eller to sorte bie reker.. Blir spennende å se når dem får, eller om dem får noe mer farger etterhvert.. :p
kommet hjem fra øyesjekk... Sår/betennelse i begge øynene, mest i det venstre. Så nå kan jeg ikke bruke linser på 3 uker, så skal jeg sjekke igjen
Så bra at du fikk sjekket opp i dette.Odd Espen skrev:kommet hjem fra øyesjekk... Sår/betennelse i begge øynene, mest i det venstre. Så nå kan jeg ikke bruke linser på 3 uker, så skal jeg sjekke igjen
Maria skrev:Ohh.. L002 er i hus.. Tror jammen meg jeg har fått 2 hunner og en hann.. Fine fiska..
Gratulerer. Nydelig malle, som er nesten "umulig" å få i lek Har et par av di selv. Ufffff ble salt i såret det.
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Birger skrev:Maria skrev:Ohh.. L002 er i hus.. Tror jammen meg jeg har fått 2 hunner og en hann.. Fine fiska..
Gratulerer. Nydelig malle, som er nesten "umulig" å få i lek Har et par av di selv. Ufffff ble salt i såret det.
Ja, de er fine.. Mine er litt bleike enda.. Men nå har jeg romstrert karret for å få ut C.Melini gruppen, slik at karret nå kun er for maller.. Jeg tviler på det blir noe som helst egg i det hele tatt i dette karret fremover.. Men må få tak i et bedre egnet karr.. Så tenker jeg at jeg vil prøve.. Men om de ikke vil så vil de ikke.. De er et flott syn. Selv om L204 er penere.. :p Men enn så lenge skal dem få lov til å gå å kose seg i karret og bare ete og nye livet.. :p
Tror ikke det er umulig å få dem til, men med god tilmodighet og tilrettelagte omgivelser så kan man kansje klare det. Så på ingen måte salt i såret. Dessuten så liker jeg å nyte synet av fisk også.. Er ikke BARE oppdrett..
Noen MÅ jo være di første da. Kan bli deg det Hvis ikke kan jeg kjøpe di jeg:-)
-
Gry skrev:Gratulerer Maria.
Det er også kommet fowleri som er store, som en liten info
Arne skrev:Gry skrev:Gratulerer Maria.
Tar noen jeg:-) Men er det Fowleri da "sjefen" ? LOL
-
Birger skrev:Noen MÅ jo være di første da. Kan bli deg det Hvis ikke kan jeg kjøpe di jeg:-)
Nuvel.. Jeg tror nok du får noe til før meg om du har begge kjønn.. :p
Mine er vel å merke store, vil nesten si at de er rett rundt hjørnet til utvokst.. Utrolig nok..
Og de er nok ikke tilsalgs.. :p La merke til at den ene av dem var litt tynn.. Så håper den kommer seg.. Denne er hva jeg _tror_ er en hunne..
Nå har endelig Meliniene blitt flyttet, så nå håper jeg eggene kommer tilbake.. Tenker det med røde myggalrver i morgen ja...
Gry skrev:Og det har altså ikke kommet C016
Ikke?! Uff.. jaja.. Nå har du jo snart en liten gruppe med den ekte Melini, så da er det vel kansje ikke så krise?
Har et par bare jeg. Hannen har lagt i hula i over et halvt år, og ikke søren om hu vil inn nei:-)
-
Birger skrev:Arne skrev:Gry skrev:Gratulerer Maria.
Tar noen jeg:-) Men er det Fowleri da "sjefen" ? LOL
Hvor mange Fowleri vil du ha ? har bare 10 stk da
Trenger bare to av hver jeg Pris?
-
Du mener to av hvert kjønn?Birger skrev:Trenger bare to av hver jeg Pris?
Birger skrev:Trenger bare to av hver jeg Pris?
Butikk pris på di er 350
Så det er dyre cory men kjempeflott.
Sist endret av den Tor 14 Feb - 13:00, endret 1 gang
TO ord bare..... GLEM DET
-
Birger skrev:TO ord bare..... GLEM DET
Har glemt det.
Men fy så dyre di er i innkjøp.
huff huff
Side 12 av 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Side 12 av 40