Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 26 av 40
Side 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Hvilken skummer er det da?
Altså, grunnen til at jeg ikke ser noen særlig hensikt i å legge for mye penger i utstyr på dette karret er rett å slett fordi jeg håper at jeg snart får tak i større karr, med utstyret jeg trenger.. noe som kansje går fortere enn først anntatt..
Kjøpe karret ditt ja, hehe.. Mitt budsjett må nok ganges en del ganger før jeg vil kunne få råd til å kjøpe det.. Men karret er pent, og mitt budsjett passer nok ikke til å kjøpe det..
Det er en luftdreven skummer som passer til kar opp til 60 liter. Husker ikke navnet til skummeren, kun brukt i 2 uker.
Arne skrev:Det er en luftdreven skummer som passer til kar opp til 60 liter. Husker ikke navnet til skummeren, kun brukt i 2 uker.
Får se hva som skjer med denne 200l.. Men takk alikevel.
Maria, Elin, kommer dere på møtet til søndag? Jeg har blitt spurt om jeg kan ta for meg litt om oppdrett av coryer, og det kan jeg jo godt snakke noen minutter om
Jeg har lyst på saltvann og når e ser slike bilder.. ,men ikke når jeg finner ut hvor mye det koster hehe. Maria har nesten fått meg fra det igjen (ved gode råd om at det blir styr) men jeg har jo og slik 40 liter. Den skummeren din Arne, en eller 2 lilla firefish og sånn hvit anemone med lilla tupper. Og turbosnegler og ei reke? Lista blir lang og karet er lite! Men det hadde vært noe! Men da må jeg jo ha salt og lys, mer sirkulasjonspumper og lindetre greier. Blir sikkert D Y R T. Har ikke slike dyre skjorter...
Jeg skal prøve å komme meg på møtet på søndag Coryforedrag hørtes morro ut.
Helsikkes, ikke kall det foredrag da!!! Jeg skal si noe om oppdrett, og ferdig med det Arne kan jo ta litt om saltvann også? Kan du ikke det Arne? Jeg er så trøtt at jeg orker ikke snakke helt bort i den andre enden av sofaen så jeg skriver det her.Elin skrev:Jeg har lyst på saltvann og når e ser slike bilder.. ,men ikke når jeg finner ut hvor mye det koster hehe. Maria har nesten fått meg fra det igjen (ved gode råd om at det blir styr) men jeg har jo og slik 40 liter. Den skummeren din Arne, en eller 2 lilla firefish og sånn hvit anemone med lilla tupper. Og turbosnegler og ei reke? Lista blir lang og karet er lite! Men det hadde vært noe! Men da må jeg jo ha salt og lys, mer sirkulasjonspumper og lindetre greier. Blir sikkert D Y R T. Har ikke slike dyre skjorter...
Du skal få i oppdrag å gå inn på hjemmesiden til rak www.risorakvarieklubb.org så kan du se om du finner tidspunktet derMaria skrev:Når begynner møtet?
Gry skrev:Du skal få i oppdrag å gå inn på hjemmesiden til rak www.risorakvarieklubb.org så kan du se om du finner tidspunktet derMaria skrev:Når begynner møtet?
hehe kl 19.00 folkens!! :p
*humrer for meg selv i sofaen* Du var veldig flink!Maria skrev:Gry skrev:Du skal få i oppdrag å gå inn på hjemmesiden til rak www.risorakvarieklubb.org så kan du se om du finner tidspunktet derMaria skrev:Når begynner møtet?
hehe kl 19.00 folkens!! :p
Foredrag foredrag! Vil ha Gry med foredragsbriller og knute i nakken. Tar gjerne ett saltvannsforedrag og.
Brillene mine er så ripete at jeg ser nesten bedre uten, men knute i nakken må vi vel kunne få til? Vi har fått enda en dame i klubben, så nå begynner vi å få skikkelig girl-power i gjengen altså.Elin skrev:Foredrag foredrag! Vil ha Gry med foredragsbriller og knute i nakken. Tar gjerne ett saltvannsforedrag og.
Håper ikke vi blir nødt til å kalle oss aquaspicegirls fordet altså!
Og forresten jeg har ikke fått medlemskort Betyr det at jeg må stå på utsiden med kikkert? Vil jo ha med meg foredraget.
Og forresten jeg har ikke fått medlemskort Betyr det at jeg må stå på utsiden med kikkert? Vil jo ha med meg foredraget.
Oj, har du ikke? Og jeg som har sendt ut alle nå.... vi får lage noen nye, så får du på møtet. Det blir ikke slikt sprekt i plast, men det kommer til å bli veldig fint altsåElin skrev:Håper ikke vi blir nødt til å kalle oss aquaspicegirls fordet altså!
Bare det blir blir mitt er jeg fornøyd hehe. Må jo ha noen kort å flashe med, tomme visakort er ikke helt kult.
Nå har vi forandret på forsiden til klubben, dvs. jeg maser på Tore, og han forandrer. Synes sidene er så fine jeg . Nå er det lenker på siden også, så nå begynner vi å få det vi trenger altså.
ooh.. det var jo jeg som skulle sende bilder av karrene..
Tore er våken nå, så skynd deg!!Maria skrev:ooh.. det var jo jeg som skulle sende bilder av karrene..
Gry skrev:Tore er våken nå, så skynd deg!!Maria skrev:ooh.. det var jo jeg som skulle sende bilder av karrene..
Fort fort fort fort fort fort deg.....
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Blei lei denne skrikingen fra andre siden av sofaen, så det er klart jeg kan holde eit foredrag om saltvann, det jeg kommer til å snakke om da er hva som kreves for å sette det i gang.
Arne skrev:Blei lei denne skrikingen fra andre siden av sofaen, så det er klart jeg kan holde eit foredrag om saltvann, det jeg kommer til å snakke om da er hva som kreves for å sette det i gang.
Mulig det hadde vært litt morro å være flue på veggen hjemme hos dere av og til???
KP- Viderekommen pjatter
-
Hehe, så mye skriking er det da ikke? jeg brukte ikke et eneste uttropstegn. DETTE ER SKRIKING!!!!! Au, der fikk jeg vondt i hodet igjenArne skrev:Blei lei denne skrikingen fra andre siden av sofaen, så det er klart jeg kan holde eit foredrag om saltvann, det jeg kommer til å snakke om da er hva som kreves for å sette det i gang.
KP skrev:Arne skrev:Blei lei denne skrikingen fra andre siden av sofaen, så det er klart jeg kan holde eit foredrag om saltvann, det jeg kommer til å snakke om da er hva som kreves for å sette det i gang.
Mulig det hadde vært litt morro å være flue på veggen hjemme hos dere av og til???
Tror du hadde blitt fort skuffet da. Men kom gjerne på møte.
Hihi, spørs når du hadde sittet der på veggen, men slik som nå, så hadde det nok vært veldig kjedelig. Jeg sitter her, Arne i andre enden av sofaen, og hunden på gulvet. Ingen sier noe, men lyden av taster går gjennom rommet nesten konstant Søndags kveld, etter at ungene har lagt seg er tiden for stillhet.KP skrev:Arne skrev:Blei lei denne skrikingen fra andre siden av sofaen, så det er klart jeg kan holde eit foredrag om saltvann, det jeg kommer til å snakke om da er hva som kreves for å sette det i gang.
Arne skrev:KP skrev:Arne skrev:Blei lei denne skrikingen fra andre siden av sofaen, så det er klart jeg kan holde eit foredrag om saltvann, det jeg kommer til å snakke om da er hva som kreves for å sette det i gang.
Tror du hadde blitt fort skuffet da. Men kom gjerne på møte.
Takk for tilbudet, men må nok stå over det.... Skal få lurt meg med på møte hos KAK snart (håper jeg...)
KP- Viderekommen pjatter
-
Side 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Side 26 av 40