Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 14 av 40
Side 14 av 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
tror dere søren meg ikke mamma vant to %€&&(%# Bingo blokker til for neste uke ?!
jeg trenger et kar til, som jeg igjen kan fylles i frustrasjon neste torsdag.. hihi
jeg trenger et kar til, som jeg igjen kan fylles i frustrasjon neste torsdag.. hihi
Jeg har en 40 liter å fylle i morra Kan hende det blir i fustrasjon over lekende gale hunder.
Elin skrev:Jeg har en 40 liter å fylle i morra Kan hende det blir i fustrasjon over lekende gale hunder.
*flire litt*
Har du prøvd å sette sammen det filter greiene?
Og har du noen deler til overs? :p For det har jeg.. hihi
Maria skrev:Elin skrev:Jeg har en 40 liter å fylle i morra Kan hende det blir i fustrasjon over lekende gale hunder.
*flire litt*
Ops har ikke prøvd enda. Skal gi beskjed om jeg sitter igjen med noe ekstra. Om det blir mye tilsammen kan vi bygge nytt system hehe.
Hvorfor trøste meg? Du mener vel Maria? Ja, du er ikke alene Maria, jeg skjønner heller ikke vitsen med valentine!Gry skrev:Jeg får trøste deg med det at vi har heller ikke feiret dagen.Odd Espen skrev:Tja, jeg kan ikke noe om priser Enten rema 1000 eller statoil...Maria skrev:Dersom Statoil hadde vært dyrere på pris, så hadde jeg iallefall ikke tjent det inn på å kjøre til tvedestrand.. Og, igjen dessuten, så er det fast pantpris på 16 kr for kasser om jeg ikke tar feil.. :p
OG ingenting annet ENN statoil er åpent på denne tiden.:p
Men, jeg skjønner fortsatt ikke hva bruskasser i 250litern hadde noe med bingo å gjøre
Det høres spennende ut du. Er dere riktig heldige så har Elin så pass med ekstra deler til overs så dere kan bygge ett tredje filterMaria skrev:
Snakk om to hoder og en tanke da Elin. Vi tenker nok som tvillinger vi som er født så tett *fnis*Elin skrev:
Ops har ikke prøvd enda. Skal gi beskjed om jeg sitter igjen med noe ekstra. Om det blir mye tilsammen kan vi bygge nytt system hehe.
Elin skrev:Maria skrev:Elin skrev:Jeg har en 40 liter å fylle i morra Kan hende det blir i fustrasjon over lekende gale hunder.
*flire litt*
høhø.. oki.. jeg sverger til bruksanvisninger.. Og det fulgte ikke noe med.. Så om du ikke har noen ekstra deler, så kan du være min bruksanvisning.. :p
Gry skrev:Snakk om to hoder og en tanke da Elin. Vi tenker nok som tvillinger vi som er født så tett *fnis*Elin skrev:
Hi hi gøyalt.
Jeg har bruksanvisning! Skal bli bra dette her hehe.
Gry skrev:Det høres spennende ut du. Er dere riktig heldige så har Elin så pass med ekstra deler til overs så dere kan bygge ett tredje filterMaria skrev:
hehe.. jeg har faktisk vudert å konvertere mitt 40l til saltvann.. Bare skaffe en powerhead, salt, og LS, så er mi i gang.. hihi Var på besøk hos en i går som hadde det sånn..
Men jeg tror nok jeg vil ha en liten miniskummer..
Maria skrev:Gry skrev:Det høres spennende ut du. Er dere riktig heldige så har Elin så pass med ekstra deler til overs så dere kan bygge ett tredje filterMaria skrev:
hehe.. jeg har faktisk vudert å konvertere mitt 40l til saltvann.. Bare skaffe en powerhead, salt, og LS, så er mi i gang.. hihi Var på besøk hos en i går som hadde det sånn..
Komme til myrene i morgen da.Har alt du trenger der
Arne skrev:Maria skrev:Gry skrev:Det høres spennende ut du. Er dere riktig heldige så har Elin så pass med ekstra deler til overs så dere kan bygge ett tredje filterMaria skrev:
Komme til myrene i morgen da.Har alt du trenger der
Miniskummer også da eller?:p og pris ligger de på?
Aaah, bare noen timer til, så er der ferie! Blir bra! Skal vel besøke mormor og de, det er en stund siden nå Så tar vi sikkert med oss fetter og kusine hjem igjen
Jeg har lyst til å bli kvitt tetraene mine...
Deilig med ferie! Håper du får en fin en Espen
Jeg sitter hundevakt og det går greit. Jeg steller mest med karet mitt og ja jeg fikk en del til overs og jeg har bruksannvisning og fulgte den!
Har skylt den sorte sanden nå og det begynner å bli saker og ting. Er det kommet noen røtter å kjøpe på Myrene nå-da?
Jeg sitter hundevakt og det går greit. Jeg steller mest med karet mitt og ja jeg fikk en del til overs og jeg har bruksannvisning og fulgte den!
Har skylt den sorte sanden nå og det begynner å bli saker og ting. Er det kommet noen røtter å kjøpe på Myrene nå-da?
Er det sånn Akvastabil Haley du har? Tror det er den jeg har i 180litern og, den jeg starta meg Men nå er den blanda med grus...Elin skrev:Har skylt den sorte sanden nå og det begynner å bli saker og ting. Er det kommet noen røtter å kjøpe på Myrene nå-da?
Mye skit i den! Det er kjempe vanskelig å få vekk all den små-støvet, jeg hadde det i filteret og bøtta i ukesvis etter jeg hadde det i karet
Elin skrev:Deilig med ferie! Håper du får en fin en Espen
La meg gjette, det er en sånn rundt dings med hull i og "høye" kanter?
Er akvastabil Haley ja. Har brukt den før og er fornøyd jeg.
Må ta bilde av dingsen og sende deg Maria hehe.
Må ta bilde av dingsen og sende deg Maria hehe.
Maria. De har liten skummer til ca 700 på Myrene nå.
Elin, det er ikke kommet inn noen røtter denne uken, så da er det kun de de har hatt en stund som er der.
Elin, det er ikke kommet inn noen røtter denne uken, så da er det kun de de har hatt en stund som er der.
Her er ekstra dingsen..
Her er karet:
Nå må jeg bare bestemme meg om jeg skal sjokkstarte karet med filtermøkk/bakterier fra 540literen eller la karet innkjøres. Pluss at jeg må bestemme meg for om jeg skal ha ottoer eller ancistrus yngel som rengjøringshjelp. Skal jo være en kampfisk i karet, men jeg tror ikke jeg setter corydoras inn for det er så liten bunnflate. Hva syns dere?
Jeg må få fatt i noe sort eller mørk filt for søppelsekken ble stygg, men bedre enn veggen foreløpig..
Her er karet:
Nå må jeg bare bestemme meg om jeg skal sjokkstarte karet med filtermøkk/bakterier fra 540literen eller la karet innkjøres. Pluss at jeg må bestemme meg for om jeg skal ha ottoer eller ancistrus yngel som rengjøringshjelp. Skal jo være en kampfisk i karet, men jeg tror ikke jeg setter corydoras inn for det er så liten bunnflate. Hva syns dere?
Jeg må få fatt i noe sort eller mørk filt for søppelsekken ble stygg, men bedre enn veggen foreløpig..
Jeg vil nok tro at det blir litt for lite gulv for coryer ja. Selvfølgelig skal du sjokkstarte det!
Ja tror kampfisken har lyst til å flytte inn fort! Får skylde på det og ikke min utålmodighet hehe
Nå har vi fått nye flatskjemtv og! Den er mye finere enn det store stygge drpget vi hadde før
Også har jeg gått tur med bikkja, og kommet hjem med 2 små steiner med mose. Tror jeg faktisk fant Fontinalis antipyretica - Kjølelvemose, eller willow moss på engelsk... Jeg fant ikke så mye, så jeg fikk bare med meg to små steiner med litt mose på, pga det bare var 1/3 av mosen som stod på løse steiner, og de fleste steinene var store med lite mose... Nå er den ikke så fin, men håper den vokser seg til og blir kjempe fin!
Også har jeg gått tur med bikkja, og kommet hjem med 2 små steiner med mose. Tror jeg faktisk fant Fontinalis antipyretica - Kjølelvemose, eller willow moss på engelsk... Jeg fant ikke så mye, så jeg fikk bare med meg to små steiner med litt mose på, pga det bare var 1/3 av mosen som stod på løse steiner, og de fleste steinene var store med lite mose... Nå er den ikke så fin, men håper den vokser seg til og blir kjempe fin!
God kveld folkens! Så stille det er her! *riste liv i folk*
I dag har jeg gjort litt av hvert.. mine ukjente reker har fått nytt hjem.. (kommer bilde av rekene litt etterpå). Jeg har fått tatt en del bilder av mitt glasshus"utvalg".. Har et par søte bilder at mine F1 Scalarer, de er bare hel skjønne..
Ellers har jeg fått tak i sand og bruskasser til 250l.. Jeg derimot er for mett til å sette opp noe karr nå.. Så får bli i morgen, håper jeg..
Sitter å venter på at photobucket skal bli ferdig, så bildene blir klare...
I dag har jeg gjort litt av hvert.. mine ukjente reker har fått nytt hjem.. (kommer bilde av rekene litt etterpå). Jeg har fått tatt en del bilder av mitt glasshus"utvalg".. Har et par søte bilder at mine F1 Scalarer, de er bare hel skjønne..
Ellers har jeg fått tak i sand og bruskasser til 250l.. Jeg derimot er for mett til å sette opp noe karr nå.. Så får bli i morgen, håper jeg..
Sitter å venter på at photobucket skal bli ferdig, så bildene blir klare...
Du må ikke riste så hardt Maria! Nå ble jeg jo nesten våken igjen Jeg kom hjem fra jobb 22.10, og hjemme hadde Arne fyrt i peisen og laget salat! Jeg har det vel godt! Til dessert har jeg spist is, så nå er jeg veldig mett, og veldig trett, men også veldig fornøyd.
Grattis med ny tv Espen!
Grattis med ny tv Espen!
Vi kom bare til pjattetråd 19 på Nettakvaret! Vi skulle lagd enda en, så vi hadde hatt 20!
Gry; jeg syns du skal lage en tråd hvor vi skal pjatte om ingenting... Siden det startet med "Grys pjattetråd om alt og ingenting", i de 19 trådene har vi pjattet om alt, nå lager du en om ingenting Altså, ingen som skriver noe der! Den er bare for å få en nr 20! Smart me!
Gry; jeg syns du skal lage en tråd hvor vi skal pjatte om ingenting... Siden det startet med "Grys pjattetråd om alt og ingenting", i de 19 trådene har vi pjattet om alt, nå lager du en om ingenting Altså, ingen som skriver noe der! Den er bare for å få en nr 20! Smart me!
Side 14 av 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Side 14 av 40