Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 15 av 40
Side 15 av 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Til deg Gry: De to nærmest høyre hjørnet nede, er dine..
Noen som vil si meg hva disse er? (Jeg ANER ikke.. :p ) men de er no riktig så søte da..
En av de sorte krystallene
Også to av de fire scalarene
Og en av de 3, L002.
Noen som vil si meg hva disse er? (Jeg ANER ikke.. :p ) men de er no riktig så søte da..
En av de sorte krystallene
Også to av de fire scalarene
Og en av de 3, L002.
Åh, melinibabyene mine!!! Så fine de ser ut! De andre bildene var også flotte.
Espen, jeg gidder rett og slett ikke lage nummer tyve, sorry altså!!
Espen, jeg gidder rett og slett ikke lage nummer tyve, sorry altså!!
Nå ble jeg nesten skuffet!Gry skrev:Espen, jeg gidder rett og slett ikke lage nummer tyve, sorry altså!!
nesten så de begynner å ta igjen de små hannene jeg har.. :p
hehe fin puffer! De er gørrkule, selv om oteren sikkert ikke syns det-
Det der var vel en MBU puffer..
Nå folkens.. nå er det like før 250l kommer opp.. Litt spent på om den holder tett, men den bekymringen vet ikke mamma om.. :p
Nå folkens.. nå er det like før 250l kommer opp.. Litt spent på om den holder tett, men den bekymringen vet ikke mamma om.. :p
I morgen jobber jeg 07.00 - 15.15Odd Espen skrev:Gry, når jobber du i morra?
Haha, kanskje like greit detMaria skrev:Det der var vel en MBU puffer..
Gry skrev:Detta blir bra, Maria!
til tross for at det "mangler" en del, så er det deeeilig å ha et karr her oppe i stuen igjen.. Siste jeg hadde solgte jeg til emma.. :p
Nå skal jeg se film, "Pans labyrint".. Til tross for mine mindre gode tanker om filmer med slike stygge vesner i, så håper jeg den er bra..
Morro Jeg skulle bare gjøre et forsøk på å starte en samtale, men kom ikke på noeGry skrev:I morgen jobber jeg 07.00 - 15.15Odd Espen skrev:Gry, når jobber du i morra?
Den filmen er kjempe dårlig! Spansk dritfilm! De "vesnene" er alt for dårlig lagd!Maria skrev:Nå skal jeg se film, "Pans labyrint".. Til tross for mine mindre gode tanker om filmer med slike stygge vesner i, så håper jeg den er bra..
Hehe, trodde ikke du hadde problemer med å finne på noe å skrive?
Nei, jeg må legge meg nå, så dere får ha en fortsatt god kveld/natt.
Snakkes!
Snakkes!
Jo! Noen andre må skrive noe først!Gry skrev:Hehe, trodde ikke du hadde problemer med å finne på noe å skrive?
Snakkes!
I morra skal jeg til oslo, mormor Men vi får ikke dratt før 5-6 tida, de andre skal på bowling med Rema 1000 i morra, og det gidder jeg ikke
God natt da! Kos deg på jobb, så skal jeg sove i mens...
Nå er jeg her igjen. Våknet 05.45 i dag, kom meg på et vis ut av sengen, men fy så vond ryggen var da? Gikk rundt i stua i ti monutter for å få den til å mykne litt, men den ble bare verre og verre. Klokken 06.00 var det bare en ting å gjøre, ringe jobb og si at jeg måtte holde meg hjemme Det er en guffentelefon å ta altså, man vet at på en søndagsmorgen kl.06.00 da står ikke vikarene i kø for å få lov til å steppe inn for deg, men med vond rygg har man ingenting på en avdeling med tunge pasienter å gjøre. I morgen skal jeg ha første dag med sykepleiestudent, så da får jeg bare karre meg avgårde, uansett hvordan ryggen er. Da har jeg noe som heter topp-vakt, dvs. jeg har bare sykepleieoppgaver, og har ikke ansvar for stell på avdelingene. Jeg kan ikke la studenten min komme første dagen, og bare bli møtt av avdelingslederen. Det går ikke. Man er så nervøs som student at der må alt legges tilrette for at hun skal føle seg ventet, velkommen og ønsket. Sånn, det var dagens klage fra Risør.
Huff, stakkars Gry
Sånn er det å bli gammel
Men lykke til i morra da! Får håpe du blir bedre til da
Nå er alle de andre på bowling i Risør, så jeg sitter her hjemme og hører på (platespiller) musikk Skal pakke ferdig etterpå, så drar jeg og mamma til oslo når de kommer hjem
Deilig med ferie så man bare kan sitte å slappe av med høy musikk og la vær å tenke på skole og annet dritt
Sånn er det å bli gammel
Men lykke til i morra da! Får håpe du blir bedre til da
Nå er alle de andre på bowling i Risør, så jeg sitter her hjemme og hører på (platespiller) musikk Skal pakke ferdig etterpå, så drar jeg og mamma til oslo når de kommer hjem
Deilig med ferie så man bare kan sitte å slappe av med høy musikk og la vær å tenke på skole og annet dritt
Ja alderen har virkelig begynt å sette sine spor her altså Dere får ha en god tur til mormor da Blir dere der lenge?
Nei, ikke lengere enn tirsdag eller no Bare kortvisitt åltså... Men vi tar nok med fetter og kusine med hjem igjen
Men nå må noen svare på de lekene her! Jeg må ha noe å gjøre, men nå er det jo jeg som har svart sist på begge!
Men nå må noen svare på de lekene her! Jeg må ha noe å gjøre, men nå er det jo jeg som har svart sist på begge!
Tenkte jeg skulle la noen andre også slippe til jeg. Blir vel kos med fetter og kusine på besøk. Få dem inn hit da!! Ps, har du sett svaret jeghar fått på NA i tråden "må bare si litt til om Oslo city" eller noe i den duren. Hihi, skal holde meg for god til å svare på den altså.
Side 15 av 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Side 15 av 40