Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 16 av 40
Side 16 av 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Haha, jeg gadd ikke lese alt, men etter som jeg skjønte det, så klaga han på at butikker ikke trenger å være hyggelige mot kundene sine og hjelpe de med vanntest og ånn? Jeg lurer på hva som er vitsen med ansatte i en butikk hvis de ikke skal hjelpe kundene jeg da
Kan ikke du svare på den idiotisk tråden på det idiotiske forumet i det idiotiske samfunnet?
Kan ikke du svare på den idiotisk tråden på det idiotiske forumet i det idiotiske samfunnet?
hehe, nei, den der skal han ikke få gleden av å få svar på. Jeg holdt på å le meg i hjel da jeg det svaret.
Hehe... Nei, det er ikke lett å skjønne seg på andre folk
Uff, trist med vond rygg, Gry. Håper du blir bedre til i morgen!
Kan man ga bilder i signaturen sin?
funker ikke hos meg iallefall..
funker ikke hos meg iallefall..
Det funker?
Men hvor er signaturen hen!? Det står at jeg har signatur, men den kommer jo ikke når jeg skriver
*aah, man måtte hukke av under skriveboksen ja
Men hvor er signaturen hen!? Det står at jeg har signatur, men den kommer jo ikke når jeg skriver
*aah, man måtte hukke av under skriveboksen ja
Hehe fint bilde Maria, det ligna jo deg!
Nå har jeg nesten fått gitt vekk en haug med fisker. Plecoen, gibbiceps, synodontisene og geophagusene. Tror ho har lyst på oscarene og, men jeg vet ikke om jeg klarer å skilles av med dem. Men nå fikk jeg jo litt lyst til å ha ut alt og bare ha ett par svære l090 og arowanan i der... Men det blir sikkert kult med mer plass til oscarene.
Forresten syns jeg som Espen at noen må svare på konkurranse/lekene for jeg har svar så mye at det er noen andres tur. Jeg har lyst til å svare mer, men ikke overta hele greia..
En liten ps til Arne: får du tak i L090?
Nå har jeg nesten fått gitt vekk en haug med fisker. Plecoen, gibbiceps, synodontisene og geophagusene. Tror ho har lyst på oscarene og, men jeg vet ikke om jeg klarer å skilles av med dem. Men nå fikk jeg jo litt lyst til å ha ut alt og bare ha ett par svære l090 og arowanan i der... Men det blir sikkert kult med mer plass til oscarene.
Forresten syns jeg som Espen at noen må svare på konkurranse/lekene for jeg har svar så mye at det er noen andres tur. Jeg har lyst til å svare mer, men ikke overta hele greia..
En liten ps til Arne: får du tak i L090?
Elin skrev:Hehe fint bilde Maria, det ligna jo deg!
lol.. mangler bare litt fyll i toppen og litt mindre fyll rundt livet så er jeg prikk lik!
Jeg vurderer å selge mine C.black for de er bare fire. Syns litt synd på dem. Er det teit?
Ja.Elin skrev:Jeg vurderer å selge mine C.black for de er bare fire. Syns litt synd på dem. Er det teit?
Hvorfor selge de? Å ikke gi de til meg
Jeg syntes du er lit dum der da....det er min mening. en så vakker cory. med det er det at de er bare 4....
Jeg syntes du er lit dum der da....det er min mening. en så vakker cory. med det er det at de er bare 4....
Adi- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 41
Jobb/hobbier : Akvariene mine er min Hobby
Registration date : 12.02.2008
Huff, i grunn er det noe som er veldig trist her hjemme nå. I går var ludde og lille Gul ute og fløy, og plutselig fløy det en falk, eller noe rett i stuevinduet. Da bel lille gul skremt, og smakket rett i ruten han og. De har vært ute mange dager uten at gardinene har vært trukket for, og det har gått helt fint, men i går gikk det altså galt. han ble liggende helt stille, men når jeg løftet han opp så beveget han seg. Jeg satt han i bunnen av buret, men han lå stille på siden, og når han endelig begynte å røre på seg, ja da helte han til den ene siden hele tiden, og klarte ikke holde seg oppreist. Nå sitter han i et lite bur for seg selv, og han er noe bedre enn i går, men fremdeles veldig skakk. Ikke har han spist noe heller, så jeg begynner vel å tvile på at dette skal gå bra Nei, dette er triste greier altså
Å så trist med Lille Gul. Vi krysser fingre, nebb og klør for ham. Stakkars lille fuglen er jo en fighter så han klarer en liten smell håper jeg.
Det ser ut som mallene, synodontisene og geophagusen blir henta på onsdag. Gleder meg IKKE til å fange dem
Det ser ut som mallene, synodontisene og geophagusen blir henta på onsdag. Gleder meg IKKE til å fange dem
Ta på deg bikini og dykkermaske
Arne vet ikke om han får tak i 090, vi får se på listen til uka.
Arne vet ikke om han får tak i 090, vi får se på listen til uka.
Hehe tror det blir våtdrakt for jeg vil jo ikke skremme Oscaren! De er sensitive og har store øyne...
Hihi!! Jeg kan ta på bikini jeg, så kan du stå på utsiden og bare fange fisken som forskremt hopper ut av karet.
Skal se at fiskene da nekter å flytte og heller forelsker seg i deg, så må du flytte inn og bo i 540! Ser for meg at jeg hiver brødskiver i karet og silver sirkler rundt en Gry. Jeg har rimelig god fantasi
Ser for meg at jeg hadde fått en rimelig skrumpete hud etter noen dager i det karet, tross skiver
Uff, så trist.. Håper han kommer seg til tross for den uheldige hendelsen..
Har tatt litt bilder i dag, fikk tatt et par av L204ene, og jeg ble skikkelig overrasket.. Tenkte gosh, hvordan har jeg klart å ikke se dette før ?!
Joda, den ene iallefall, har fått skikkelig med odontodes (vet ikke norskt navn). Jeg ble litt satt ut da jeg så bildene på maskina..
Skjønte ikke først hva det var, men så på litt bilder og ser at det er heeeelt normalt.
Har tatt litt bilder i dag, fikk tatt et par av L204ene, og jeg ble skikkelig overrasket.. Tenkte gosh, hvordan har jeg klart å ikke se dette før ?!
Joda, den ene iallefall, har fått skikkelig med odontodes (vet ikke norskt navn). Jeg ble litt satt ut da jeg så bildene på maskina..
Skjønte ikke først hva det var, men så på litt bilder og ser at det er heeeelt normalt.
Kan ikke se noen odonter på den jeg. Trodde odonter var barter som de stikker ut nede ved gjellene om de er sinna eller gjesper hehe
Odonter er pigger, uansett hvor på kroppen. Hanner har det gjerne nedover halen, rundt "leppene og på pectoralfinnene. Dagens leksjon fra guru-gry.
Odonter er pigger, uansett hvor på kroppen. Hanner har det gjerne nedover kroppen og halen, rundt "leppene" og på pectoralfinnene. Dagens leksjon fra guru-gry.
Takk guru Gry. Også for at du skrev det to ganger slik at det kanskje synker inn. Jeg er treg
Side 16 av 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Side 16 av 40