Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 27 av 40
Side 27 av 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Gry skrev:Hihi, spørs når du hadde sittet der på veggen, men slik som nå, så hadde det nok vært veldig kjedelig. Jeg sitter her, Arne i andre enden av sofaen, og hunden på gulvet. Ingen sier noe, men lyden av taster går gjennom rommet nesten konstant Søndags kveld, etter at ungene har lagt seg er tiden for stillhet.KP skrev:Arne skrev:Blei lei denne skrikingen fra andre siden av sofaen, så det er klart jeg kan holde eit foredrag om saltvann, det jeg kommer til å snakke om da er hva som kreves for å sette det i gang.
Mulig det hadde vært litt morro å være flue på veggen hjemme hos dere av og til???
Vel, ikke noe bedre her egentlig... Jeg sitter på dataen, kjerringa sitter og se på TV... Dattera sover... og jeg er klar for FERIE!!! 1 hel uke... juuuuhuuuuu... Og så er det lønning i morgen... dobbeltjuuhhhuuuuuuu......
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Gry skrev:Hihi, det er to gode grunner for å juhuuue ja.
Ja, i morgen blir det rølpetur til Newcastle uten unge, så det skal bli artig... (meldt en smule mye vind dog, men det er jo bare morro)
KP- Viderekommen pjatter
-
Ja det er jo det samme om det er vind eller ei, spy gjør man jo gjerne uansett på en rølpetur
Arne skrev:Blei lei denne skrikingen fra andre siden av sofaen, så det er klart jeg kan holde eit foredrag om saltvann, det jeg kommer til å snakke om da er hva som kreves for å sette det i gang.
Jeg føler at dette er et hint til meg..
Gry: Er det greit om jeg kansje tar med meg Emma om hun kan og vil, på møtet? Kansje hun kan være mer "emma" her på forumet.. hihi.. Altså sånn som jeg kjenner Emma.. hehe Nå er hun bare smått tilstedeværende, mens hun egentlig er en person med masse koslig personlighet.
Selvfølgelig skal Emma på møtet, det er ikke snakk om å ville eller ei, her er det tvang som gjelder.Maria skrev:Arne skrev:Blei lei denne skrikingen fra andre siden av sofaen, så det er klart jeg kan holde eit foredrag om saltvann, det jeg kommer til å snakke om da er hva som kreves for å sette det i gang.
Jeg føler at dette er et hint til meg..
Gry: Er det greit om jeg kansje tar med meg Emma om hun kan og vil, på møtet? Kansje hun kan være mer "emma" her på forumet.. hihi.. Altså sånn som jeg kjenner Emma.. hehe Nå er hun bare smått tilstedeværende, mens hun egentlig er en person med masse koslig personlighet.
Gry skrev:Ja det er jo det samme om det er vind eller ei, spy gjør man jo gjerne uansett på en rølpetur
Kremt.... tenkte jeg skulle unngå akkurat det da....
KP- Viderekommen pjatter
-
Vi har ikke internet hjemme!
Jeg trenger internet for å følge med dere, jeg har ikke sett de siste 10 sidene her!
Men nå er jeg på skolen, her er det internet. Også håper jeg mamma får ringt folka i dag, og fiksa det...
Jeg er på en måte litt lei denne siden;
Jeg trenger internet for å følge med dere, jeg har ikke sett de siste 10 sidene her!
Men nå er jeg på skolen, her er det internet. Også håper jeg mamma får ringt folka i dag, og fiksa det...
Jeg er på en måte litt lei denne siden;
Hvem har saltvannskar nå!? Har Maria også fått det nå? *klarer ikke følge med*
Kan du få inn Krabber i butikken Arne? Tror jeg driter i plantekaret, jeg så nemlig mange små, fine krabber på Dahls, og jeg fikk så lyst til å gjøre den 60litern om til krabbeakvarium! Jeg får ikke bestemt meg... Men nå ser jeg for meg masse røtter og en liten elv(har faktisk pumpe!), også litt javabregner... *drømme, uten å handle*
Kan du få inn Krabber i butikken Arne? Tror jeg driter i plantekaret, jeg så nemlig mange små, fine krabber på Dahls, og jeg fikk så lyst til å gjøre den 60litern om til krabbeakvarium! Jeg får ikke bestemt meg... Men nå ser jeg for meg masse røtter og en liten elv(har faktisk pumpe!), også litt javabregner... *drømme, uten å handle*
*snufs* Helt alene... Når jeg endelig kommer på nett er alle andre gone!
Hehe, Meg kjede seg
Hehe, Meg kjede seg
tihi... hadde jo vært koselig å møte på folket her, hvis e tørr... hehe
Emma-Louise- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 19
Jobb/hobbier : deltid Europris, fulltid skole
Humor : altlikende
Registration date : 03.02.2008
Odd Espen skrev:Hvem har saltvannskar nå!? Har Maria også fått det nå? *klarer ikke følge med*
Jepp, jeg har også satt opp et lite saltvannskarr.. Venter på bilder av et 200l jeg kansje kjøper til uken..
Nå er du hjemme, og uten nett, og da er vi her Jeg trodde nesten du var alvorlig syk jeg, siden du ikke hadde vært innom, så det var godt å se et livstegn fra deg Arne og de skal begynne å bestille fisk og slikt gjennom Thor, så da kan det bli krabber på deg Var det malawi krabber, eller saltvann?Odd Espen skrev:Hvem har saltvannskar nå!? Har Maria også fått det nå? *klarer ikke følge med*
Klart du tør!! Hadde vært kos! Jeg tror vi blir mange til sønda, så da er det sikkert ikke noen som legger merke til at det sitter en vi ikke har sett før i sofaen vår Håper du kommerEmma-Louise skrev:tihi... hadde jo vært koselig å møte på folket her, hvis e tørr... hehe
.
Jøss, vi er allerede 17 registrerte brukere her inne! Det var bra! Håper det kommer flere etterhvert som tiden går. Som jeg har sagt før, bare å invitere folk til å bli med
Yei.. så det er noen som er aktive her på en mandags kveld..
Tipper Elin er i gang med sitt nye karr..
Jeg sitter halvveis litt utolmodig å venter på bilder av 200l, sitter å "refresh"'er saltvannsforum siden og venter på pm.. :p
Jeg sitter halvveis litt utolmodig å venter på bilder av 200l, sitter å "refresh"'er saltvannsforum siden og venter på pm.. :p
Venter jeg ogMaria skrev:Yei.. så det er noen som er aktive her på en mandags kveld..
Gry skrev:Venter jeg ogMaria skrev:Yei.. så det er noen som er aktive her på en mandags kveld..
hehe..
Tenker ikke jeg får noe før i morgen egentlig.. Fyren skulle komme i hjem i dag, og skulle sende meg bilder innen tirsdags kveld.. Men er lov å håpe at det kommer før?
Selvfølgelig er det lov å håpe. Alt annet hadde vært helt merkelig. Du gleder deg jo. Kanskje du skal sende en mail og si; Det er ikke for å mase altså, men jeg har ei venninne som er så spent på hvordan karet ser ut, så jeg lurer på om du kan legge inn bilder nå. slik at jeg får roet henne?"
Gry skrev:Selvfølgelig er det lov å håpe. Alt annet hadde vært helt merkelig. Du gleder deg jo. Kanskje du skal sende en mail og si; Det er ikke for å mase altså, men jeg har ei venninne som er så spent på hvordan karet ser ut, så jeg lurer på om du kan legge inn bilder nå. slik at jeg får roet henne?"
hehehe..
Nei, jeg får nok bare pent vente.. Vet ikke om han har kommet seg hjem en gang enda.. så.. vi får nok vente..
Der var karet med vann i *bite negler*. Tester frem til i morra uten sand.. Er foreløpig i vater på langs, men bitte litt skjevt på kortsiden. Håper det går bra. Ikke prydkar, var riper her og der. Men det duger fint! Bare morro med nytt stor kar til den ene L333
Jeg syns du skal sende pm og si at to venninner venter spent jeg Maria?
Godt at du er litt på nett igjen, Espen var like før det ble etterlysning
Jeg syns du skal sende pm og si at to venninner venter spent jeg Maria?
Godt at du er litt på nett igjen, Espen var like før det ble etterlysning
maria spurte meg så pent, at jeg må nesten få komme meg asjur! når var dette på søndagen?
og jeg lurer fryklig på noe, hvordan i hulesete får dere "gjenntatt" teksten til hva andre skriver? i gult liksom? jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, ting går fryktlig treigt på læringa av internettstuff
og jeg lurer fryklig på noe, hvordan i hulesete får dere "gjenntatt" teksten til hva andre skriver? i gult liksom? jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, ting går fryktlig treigt på læringa av internettstuff
Emma-Louise- Nybegynner
-
For å sitere, slik at forrige melding eller den du ønsker blir gul, trykker du der det står quote i den meldingen du ønsker å sitere/gjenta.
Møtet er vel kl 19?
Møtet er vel kl 19?
Elin skrev:For å sitere, slik at forrige melding eller den du ønsker blir gul, trykker du der det står quote i den meldingen du ønsker å sitere/gjenta.
Møtet er vel kl 19?
tihi... måtte bare skjekke... blir kjempe koselig det!
Emma-Louise- Nybegynner
-
Side 27 av 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Side 27 av 40