Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 29 av 40
Side 29 av 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Elin skrev:Arne skrev:Elin skrev:Arne skrev:
Har flere L-333 hint hint L-333 liker seg IKKE alene
Jeg venter på salg for jeg er tom for skjorter!
Sorry men det er ikke salg på L-333
Salg på skjorter da?
Har veldig mange skjorter selv, kansje du ville kjøpe noen av meg
Ylvis er noen av mine desidert største favoritt underholdere!!bianca88 skrev:
Arne skrev:Maria skrev:Maria = 200l saltvanns eier..
Gratulerer å velkommen til saltvanns verden
Takk.. Skal hente det i morgen tenker jeg.. Har organisert bærehjelp, jeg med min strekte setemuskel er ikke særlig til tess..
Kommer nok til å bli en liten mnd før jeg får satt det opp. Vil legge opp til sump og kjøpe innhold til sump før jeg setter det opp, så jeg slipper å angre i senere tid på at jeg ikke gjorde det..
Skal også oppgradere litt med lys, så det blir 4x39w t5 samt 150w metallhallogen.. (oppgraderingen blir 2x39w t5)
Nuh, skal jeg sove.. eller se kongen av queens nye episode først også sove.. Tudls..
jeg er den stolte bærehjelpen! prøve å komme inn med noen innslag her, heheMaria skrev:Arne skrev:Maria skrev:Maria = 200l saltvanns eier..
Gratulerer å velkommen til saltvanns verden
Takk.. Skal hente det i morgen tenker jeg.. Har organisert bærehjelp, jeg med min strekte setemuskel er ikke særlig til tess..
Kommer nok til å bli en liten mnd før jeg får satt det opp. Vil legge opp til sump og kjøpe innhold til sump før jeg setter det opp, så jeg slipper å angre i senere tid på at jeg ikke gjorde det..
Skal også oppgradere litt med lys, så det blir 4x39w t5 samt 150w metallhallogen.. (oppgraderingen blir 2x39w t5)
Nuh, skal jeg sove.. eller se kongen av queens nye episode først også sove.. Tudls..
*glede seg til kongen av queens også*
Emma-Louise- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 19
Jobb/hobbier : deltid Europris, fulltid skole
Humor : altlikende
Registration date : 03.02.2008
Tror du jeg svarer nei? Så klart kommer jeg! håper noen vil ha tetraene mine, for jeg gidder ikke ta de med hjem igjenGry skrev:Hei, Espen. Du kommer på søndag du og?
Grattis med saltvann da Maria!
Nei, nå er jeg her igjen, så da er ingen andre her...
^
Se! De rister på hodet i takt!
Se! De rister på hodet i takt!
Sist endret av Odd Espen den Ons 27 Feb - 9:03, endret 1 gang
Woohooo Gratulerer Maria! Dette blir gøy
Er jo nesten tilstede nå jeg da Espen? Men litt redusert form i dag, spysjuke æsj! Hater å være kvalm...
Er jo nesten tilstede nå jeg da Espen? Men litt redusert form i dag, spysjuke æsj! Hater å være kvalm...
I'm not alone!Elin skrev:Er jo nesten tilstede nå jeg da Espen? Men litt redusert form i dag, spysjuke æsj! Hater å være kvalm...
Men du er ikke kjempeform... Du får spy det ut, så går det bra!
Sist endret av Odd Espen den Ons 27 Feb - 9:02, endret 1 gang
Vi har internet!!
Så jeg slipper å låne den slemme oscaren din Elin, det får bli en annen gang
Men ruteren funker ikke da, så jeg får sitte på denne pc'n(wææ, IE) av å til... Får se om den ikke har lyst til å funke etterhvert
Slå av routeren, la den stå avslått i 15 minutter og start den igjen.... det har dere helt sikekrt ikke forsøkt hundre ganger allerede Uansett; gratulerer med netttilgang!!!
Nei, men vi har prøvd i 20min men kan trekke den ut enda en gang jeg hehe... Hvis ikke får jeg låne Oscaren til Elin alikavel, så vi kan få en ny en! Hehe..Gry skrev:Slå av routeren, la den stå avslått i 15 minutter og start den igjen.... det har dere helt sikekrt ikke forsøkt hundre ganger allerede Uansett; gratulerer med netttilgang!!!
Hurra! Da skal jeg be Oscaren pakke ut av kofferten igjen.
Her er ett bilde av den "nye" 325 literen min. Grumsete vann og ikke noe filter enda. Må ut å kjøpe skjøteledning, men er fremdeles ikke helt i topp form så ting tar tid! Blir morro å befiske karet etterhvert.
Her er ett bilde av Sterbaigjengen min ved foringstid. Elsker å sitte og se på dem da. Vet ikke hvor mange jeg har lengre, men tror det er en del. Dette er nemlig bare de minste og ikke engang alle av dem...
Her er ett bilde av den "nye" 325 literen min. Grumsete vann og ikke noe filter enda. Må ut å kjøpe skjøteledning, men er fremdeles ikke helt i topp form så ting tar tid! Blir morro å befiske karet etterhvert.
Her er ett bilde av Sterbaigjengen min ved foringstid. Elsker å sitte og se på dem da. Vet ikke hvor mange jeg har lengre, men tror det er en del. Dette er nemlig bare de minste og ikke engang alle av dem...
Eeh, skal det ikke være fler ledninger i routeren enn 2? det var 3 der sist gang jeg så, tror jeg Nå er det liksom 4 tomme hull, sånn lan-porter, jeg mener det stod i en der før... Men jeg kan jo ta feil...Odd Espen skrev:Nei, men vi har prøvd i 20min men kan trekke den ut enda en gang jeg hehe... Hvis ikke får jeg låne Oscaren til Elin alikavel, så vi kan få en ny en! Hehe..Gry skrev:Slå av routeren, la den stå avslått i 15 minutter og start den igjen.... det har dere helt sikekrt ikke forsøkt hundre ganger allerede Uansett; gratulerer med netttilgang!!!
Kjempe bra Elin!
En ledning til telefonuttaket i veggen, en til den stasjonære maskinen dersom dere har det, og en til den trådløse senderen dersom dere har det. Rettelse, det er to ledninger inn i vår router, en til telefonuttaket og en til den trådløse senderen. Fra den trådløse er det ledning til den stasjonære og til den andre routeren selvfølgelig.
hmm... Jaja, får se om vi finner ut av det Så lenge får jeg overleve uten internett på min pc.Gry skrev:En ledning til telefonuttaket i veggen, en til den stasjonære maskinen dersom dere har det, og en til den trådløse senderen dersom dere har det. Rettelse, det er to ledninger inn i vår router, en til telefonuttaket og en til den trådløse senderen. Fra den trådløse er det ledning til den stasjonære og til den andre routeren selvfølgelig.
Jeg har jo is da, så jeg klarer meg! Har spist 3 is siden jeg kom hjem fra skolen halv 4 i dag... Hehe
Jeg skjønner ikke en skit jeg Det er en rød lending som den ene enden er kobla i WAN-hullet, og den andre enden ligger løst på gulvet Det eneste stedet man kan koble den i er i samme boksen som den går ut fra, og det er neppe meningen...
Men har dere bare en router? Dere har trådløs sender også? Putt den ledningen inn i den trådløse senderen.
Hva er forskjellen på de boksene Vi har 3 bokser hvis det var det du lurte påGry skrev:Men har dere bare en router? Dere har trådløs sender også? Putt den ledningen inn i den trådløse senderen.
Det er en som er hoved routeren. Den er koblet til veggen, mest sannsynlig til telefonuttaket. Så er det en trådløs sender, kanskje deres heter D-link? Det er det vanligst merket. Det er den boksen som gjør at du kan sitte hvor som helst i huset å være på nett, trådløst. Den er koblet opp mot hoved-routeren. Hva den siste boksen deres er vet jeg ikke.
Har jeg forklart deg så dårlig hva jeg mener at du rett og slett har mistet den tilgangen du hadde i utgangspunktet?
Akk.. Da var jeg mindre vel hjemme etter henting.. Alt gikk greit til lure maria (i ørska pga paracet og paragin forte, og bilsjuk) skulle bære inn den lette skummeren å går på tryne i et teppe i gangen.. Det gikk heller dårlig, og deler av skummeren knuste...
Skal prøve å fikse den. Heldigvis er det ikke den store delen som knuste. Men et av to mindre rør som ferdig skummet vann kommer ut av..
Jeg er så sint på meg selv, jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte det.. At jeg skulle være så dum.. Jeg håper jeg finner rør som kan passe på dette... Skal til en rørlegger i morgen å se om dem kansje har noe som kan hjelpe meg..
Skal prøve å fikse den. Heldigvis er det ikke den store delen som knuste. Men et av to mindre rør som ferdig skummet vann kommer ut av..
Jeg er så sint på meg selv, jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte det.. At jeg skulle være så dum.. Jeg håper jeg finner rør som kan passe på dette... Skal til en rørlegger i morgen å se om dem kansje har noe som kan hjelpe meg..
Side 29 av 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Side 29 av 40