Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 30 av 40
Side 30 av 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Vel, jeg håper ikke det var du som kjørte? Går nok greit å få rør til skummeren Endelig har du fått karet i hus
Gry skrev:Vel, jeg håper ikke det var du som kjørte? Går nok greit å få rør til skummeren Endelig har du fått karet i hus
Nei, jeg hadde med meg Emma som sjåfør.. Jeg er ikke helt gal heller da.. :p Men blandingen med smertestillende, biltur og tom mage var ikke heeeelt lurt.. Det er lenge siden jeg har vært så dårlig.. Men joda, alt annet er kommet hjem i godt hold.
Hehe, nei... Broren kom hjem og tok internet Men tror det er noe galt med den ene boksen, siden tror ikke den virker Du forklarte sikkert kjempe bra, men jeg skkjønner ikke bæret! heheGry skrev:Har jeg forklart deg så dårlig hva jeg mener at du rett og slett har mistet den tilgangen du hadde i utgangspunktet?
Jøss, Maria har jo blitt viderekommen pjatter! Det har jeg ikke lagt merke til, grattis da!
Odd Espen skrev:Jøss, Maria har jo blitt viderekommen pjatter! Det har jeg ikke lagt merke til, grattis da!
Det hadde ikke jeg heller lagt merke til hadde det ikke vært for gry som kommenterte det forje dagen.. :p
Nå blir det mye DIY prosjekter her.. Skal lage viftesystem til lystoppen, fiske skummeren ( ), lage lystoppen og fikse til sump..
Har akkuratt snakket med en en rørlegger butikk, som selger pvc lim og rens, så da slipper jeg å bestille det langveis fra.. Kommer til å høre om de har delene jeg trenger for avrenning og retur fra sumpen også. Nå må jeg bare få tak i glassmesteren som aldri tar tlf..
Kunne de fikse det røre som ble ødelagt da Maria? Eller bare selge utstyr så fikser du selv kanskje?
Siden dette er en pjatt: Kan noen av dere noe om eksterne harddisker? Har lyst på en, men kan lite om dem
Siden dette er en pjatt: Kan noen av dere noe om eksterne harddisker? Har lyst på en, men kan lite om dem
Elin skrev:Kunne de fikse det røre som ble ødelagt da Maria? Eller bare selge utstyr så fikser du selv kanskje?
Det spurte jeg ikke om, men jeg skal nedom der etterpå eller i morgen, og da skal jeg ta med meg skummeren og høre med dem.
Har en ekstern harddisk til alle bildene mine. Du bare kobler den til maskinen ved behov, via en usb, og den viser seg som et ikon under "min datamaskin" akkurat som de andre harddiskene i maskinen.Elin skrev:Kunne de fikse det røre som ble ødelagt da Maria? Eller bare selge utstyr så fikser du selv kanskje?
Blyg liten Ludde, så slik ut på det siste bildet der. Så pen han er Skal se om ikke det blir noen nye Aadne og Lille Kylling bilder. Akkurat nå er de i bur og terroriserer lekemannen sin. Så da blir ikke bildene så fine.
Jeg lurte på hva slags harddisk jeg skal kjøpe. Så på slik: LACIE Ekstern harddisk Desktop Hard Disk 500 GB USB 2.0. Link: http://www.pixmania.com/no/no/639997/art/lacie/ekstern-harddisk-desktop.html
Er den stor nok? Tenkte på å legge inn noen tvserier på den csi.. Jeg trenger ikke noe fancy bare den ikke bråker slik at undulatene klager. Hvilket de sikkert ikke gjør uansett for jo mer bråk jo mere gøy virker det som..
Jeg lurte på hva slags harddisk jeg skal kjøpe. Så på slik: LACIE Ekstern harddisk Desktop Hard Disk 500 GB USB 2.0. Link: http://www.pixmania.com/no/no/639997/art/lacie/ekstern-harddisk-desktop.html
Er den stor nok? Tenkte på å legge inn noen tvserier på den csi.. Jeg trenger ikke noe fancy bare den ikke bråker slik at undulatene klager. Hvilket de sikkert ikke gjør uansett for jo mer bråk jo mere gøy virker det som..
Jeg har western My book. Den er kjempe rask og helt stille.
Så fin ludde er!Gry skrev:Odd Espen etterlyser undulat-bilder, så her kommer to av ludde.
Hehe, ja han er fin han. I dag har han nesten sittet på meg i fem timer i strekk. Han har til og med vært med meg på do Han tar bare noen korte turer ort til saltvannskaret, snakker litt med veggen, og så er han tilbake igjen.Odd Espen skrev:Så fin ludde er!Gry skrev:Odd Espen etterlyser undulat-bilder, så her kommer to av ludde.
Hehe... Han må jo sitte på deg når han akkurat har mista Lille Gul! Stakkars...Gry skrev:Hehe, ja han er fin han. I dag har han nesten sittet på meg i fem timer i strekk. Han har til og med vært med meg på do Han tar bare noen korte turer ort til saltvannskaret, snakker litt med veggen, og så er han tilbake igjen.Odd Espen skrev:Så fin ludde er!Gry skrev:Odd Espen etterlyser undulat-bilder, så her kommer to av ludde.
Noenflinke til å tegne her?
Er det noe som er flinke å tegne folk, fra bilder altså.
Kjenner en som mistet sønnen sin i 2005:( sønnen ble bare 6 år gamel. han hade en hjærnefeil og hjærtet stoppet
HAn vil gjære ha et minne om Sønnen sin på en Tatovering. Så jeg skal hjelpe han med å finne en som er god til å tegne et barn fra et bilde
så er det noe som er gode til å tegne her?
Kjenner en som mistet sønnen sin i 2005:( sønnen ble bare 6 år gamel. han hade en hjærnefeil og hjærtet stoppet
HAn vil gjære ha et minne om Sønnen sin på en Tatovering. Så jeg skal hjelpe han med å finne en som er god til å tegne et barn fra et bilde
Adi- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 41
Jobb/hobbier : Akvariene mine er min Hobby
Registration date : 12.02.2008
Der kan jeg nok ikke hjelpe deg. Som regel er jo tatovører flinke til å tegne, så det er jo mulig han bare kan ta med bildet av sønnen til den sjappa han skal tatovere seg i.
Gry skrev:Der kan jeg nok ikke hjelpe deg. Som regel er jo tatovører flinke til å tegne, så det er jo mulig han bare kan ta med bildet av sønnen til den sjappa han skal tatovere seg i.
Det var noe greier han snakket om at tatøvøren(skrives det sån?) ikke var god til å tegne fra Menesker på bilder...
Adi- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 41
Jobb/hobbier : Akvariene mine er min Hobby
Registration date : 12.02.2008
Jeg skulle ønske jeg var det, men det må jeg desverre si jeg ikke er.Adi skrev:Er det noe som er flinke å tegne folk, fra bilder altså.
Gry, du får be Vivian eller Guro søke på de Zebrene til Erlend hehe...
.
Jaaaa.... hehe, han lar dem nok gå til noen som ikke kan ta seg råd til å kjøpe dem selv, men da motsier han seg jo selv, for har man råd til å ta steget videre til et litt mer seriøst nivå innen denne hobbyen, ja da har man råd til å kjøpe seg en gruppe med disse også. Han selger de jo for 700-900 kr stykke til alle.
Adi skrev:Gry skrev:Der kan jeg nok ikke hjelpe deg. Som regel er jo tatovører flinke til å tegne, så det er jo mulig han bare kan ta med bildet av sønnen til den sjappa han skal tatovere seg i.
Det var noe greier han snakket om at tatøvøren(skrives det sån?) ikke var god til å tegne fra Menesker på bilder...
Også vil han kameraten din alikevel tattovere seg hos denne tattovøren?
Be han finne en tatovør som kan tegne, da vil han iallefall få et pent bilde av sønnen..
Å be en tattovør som ikke kan tegne motivet som skal tattoveres, for hånd og med blyant sier vel seg selv ikke kan gå så bra?
Jeg ville iallefall ikke tatt sjangsen på det...
Jeg skjønner ikke helt hvorfor disse skummerprodusentene skal lime de teite endene noe så sinnsykt..
Jeg stresser som bare juling for å få ut resten av røret som knuste, men det er jo klin umulig.. Jeg sitter seriøst med tapetkniv, syl, hammer og et flattskrujern...
Jeg stresser som bare juling for å få ut resten av røret som knuste, men det er jo klin umulig.. Jeg sitter seriøst med tapetkniv, syl, hammer og et flattskrujern...
tror de tenger av motivet på et vis, uten å måtte tegne på frihånd, men jeg er i utgangspunktet enig, Maria. Ellers ville jeg heller bruk endel penger på å få et stort fotografi av gutten på veggen, i stede for i en tatovering som falmer og blir stygg etter en stund.
Side 30 av 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Side 30 av 40