Pjatten
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters

Side 36 av 40 Previous  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Next

Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 36 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Maria Tir 28 Okt - 15:38

Gry skrev:Phu! Tenk om innlegget hadde blitt slettet rett før du skulle trykke send!!
Så kort oppsummert så var søndag en fin dag, og resten bare dritt. Ikke rart damen som eide Ping har vært muggen. Hun skal jo dø, og vet det, og jeg er helt sikker på at det har vært mer nerver enn sinne fra hennes side, men det er jo ikke lett å få kanalisert det ut til ukjente.

Håper hodepinen din gir seg nå som Ping-saken er ute av verden i alle fall.

Dagen i dag endte godt og da.. tiltross for hodepine.. Very Happy
Vært mye stress i det siste da.. med tanke på byttig av kontaktperson på nav, og endringer og blæ.. men jeg håper alt bare går som smurt nå, og at ting bedrer seg.. Det er snart jul, jeg gleder meg til jul.. *tenke på jul*
Maria
Maria
Pjatten overlever ikke uten meg.

Female
Antall Innlegg : 1637
Registration date : 03.02.2008

http://mariaszoo.page.tl/

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 36 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Odd Espen Tir 28 Okt - 15:43

Gry skrev:Odd Espen: Huff, dette høres tungvindt ut. Så leit å høre da. Kan du ikke spørre om det er mulig å bytte roomie da?
Ja, jeg fant akkurat ut nå at han ikke har hatt tannkrem på veldig lenge Razz Fordi for ca en mnd sida fant jeg ut av at han kanskje har brukt min tannkrem! Så jeg la den bort, så den ikke stod på badet så hankunne finne den. Og nå kom han og spurte om jeg hadde tannkrem og han kunne låne, men jeg bare ba han kjøpe seg egen jeg! Haha...

Jeg føler ikke jeg kan bytte heller, vi er 4 gutter her, da må jeg altså bytte med en av de to andre, og jeg har ikke noe lyst til å "dytte" han på en av de. Jeg får heller be Mette snakke med han, så kanskje han skjerper seg etterhvert!
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male
Antall Innlegg : 2059
Humor : Hmm...

https://pjatten.forumakers.com/

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tir 28 Okt - 15:48

Kan være godt med en tannpuss etter en måned uten ja pale
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Tir 28 Okt - 15:48

Maria skrev:Det er snart jul, jeg gleder meg til jul.. *tenke på jul*
Det har jeg funnet ut at hjelper å tenke på også! Jeg tenker "jul" og alt det koslige som henger sammen med jula, også finner jeg ut "oj, det er bare 7 uker til jeg skal hjem!!" drunken hehe
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tir 28 Okt - 15:52

7 uker, er det bare 7 uker igjen?! Herregud, nei nå har jeg jammen klart å rote bort to uker, trodde det var 9 uker igjen jeg.... Panikk!!
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Tir 28 Okt - 15:56

Nei? tror det bare er 7? 7 og en halv kanskje? Men vi runder av til 7, så jeg blir litt gladere Very Happy
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tir 28 Okt - 16:00

Og jeg får litt mer panikk. Nei, nå må jeg inn på juletråden å stresse ned altså!
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Elin Tir 28 Okt - 17:15

En Lada møtte en dag et esel.
God dag, bil sa eselet.
God dag, esel sa ladaen.
Da begynte eselet å grine,
hva er det nå, sa ladaen.
Når jeg kaller deg bil, kan du godt kalle meg hest....
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Poste by Elin Tir 28 Okt - 17:16

I mange år hadde to flotte statuer, en naken mann og en naken kvinne stått ved siden av hverandre ved innagangen til en offentlig park.
Så en dag kom en engel ned fra himmelen og sa: - Nå har dere stått der så trofast i 25 år, så nå har dere sannelig fortjent en gave. I dette øyeblikket skal jeg bringe dere til liv begge to, men bare for en halv time. Og i den halve timen kan dere gjøre akkurat hva dere har lyst til. Og se, med ett ble statuene til levende mennesker
De stod et øyeblikk og så genert på hverandre. Så forsvant de inn i mellom parkens tette busker. Snart lød det sukk og stønn og latter og kvister som brakk. Etter et kvarter kom de to statuene ut i fra buskene med store, fornøyde smil om munnen. Dere har et kvarter igjen, sa engelen, og blunket lurt til dem. Med et enda større smil snudde den kvinnelige statuen seg til den mannlige og sa: - Flott, denne gangen holder DU den helvetes dua, så driter JEG på den!!
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Gry Ons 29 Okt - 0:44

Hoho, to gode å våkne til!
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Maria Ons 29 Okt - 1:52

HYYYYYYYYLL!!!!!!! SNØØ!!!!1 Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

DET SNØR!!

Stod opp, åpnet gang døra fordi jeg skulle ha Ping ut for å tisse, jeg ble stående å måpe så fort jeg åpnet døra å så ut vinduet! Neutral
Maria
Maria

Female
Antall Innlegg : 1637

http://mariaszoo.page.tl/

Til Toppen Go down

Poste by Gry Ons 29 Okt - 2:15

HEr er det strålende sol og et tynt hvitt teppe på utsiden. Det er nydelig, men ser det begynner å skye litt over, så det er kanskje mer snø på vei? Snakket akkurat med en kamerat i Oslo, der snør det akkurat nå.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by KP Ons 29 Okt - 2:37

Hvorfor skal alle på død og liv ut å kjøre med sommerdekk på snøføre....
Forban#"¤"#¤ mennesker... TOTAL kaos i Kristiansand, og da spesielt Hellemyr... ggggrrrrrrrrr

KP
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008

Til Toppen Go down

Poste by Gry Ons 29 Okt - 2:42

Sånn er det jo hvert år, det er det som er så merkelig. Her kom vinterdekkene på i forrige uke, noe Arne var veldig stolt over å ha gjort så "tidlig" Very Happy
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Roy Fredrik Ons 29 Okt - 5:13

MØKKA SNØ !!!

Jeg så det hadde lagt seg litt snø i dag til morran, så jeg tenkte jeg fikk skifte dekk på bilen. Men jekken min var borte vekk. Så jeg leitet hos brødrene mine som bor i samme byggefelt. Fant til slutt en hos min elste bror. Men så manglet et hjulkryss for og løsne boltene. Jeg prøvde og få ut den som er i bilen, men siden bakluka ikke går opp fikk jeg den ikke ut. Deretter kjører jeg ned til Statoil for og kjøpe en, men da begynner det og lave ned. Jeg kommer meg nesten hjem igjen, før bilen ikke fortsetter samme vei som jeg vil . Dermed kan jeg velge mellom og gå i fjellveggen eller en dump. Velger dumpen. Jeg har heldigvis nesten ingen fart og bilen går bare helt sakte opp i dumpa. Kommer meg lett ut igjen og hjem. Så nå skal jeg skifte dekk bare det slutter og snø litt.

Så nå regner jeg med at KP synes jeg er en %¤#"@ bilkjører hehe

Men hvorfor kan ikke denne snøen komme på Nordpolen der de trenger den. Jeg trenger den ikke. MØKKA SNØ !!!
Roy Fredrik
Roy Fredrik
God bidragsyter
God bidragsyter

Male
Antall Innlegg : 331
Jobb/hobbier : Rocket man, akvarier
Registration date : 18.02.2008

http://www.risorakvarieklubb.org

Til Toppen Go down

Poste by Gry Ons 29 Okt - 5:36

Sitter i stolen ved vinduet, har tent stearinlys, drikker kaffe og koser meg når jeg ser ut nå jeg. Det er ikke sikkert jeg koser meg så veldig når jeg skal gå på jobb etterpå, men en ting er sikkert, dersom jeg sklir, så sklir jeg i mindre fart en dere som har bil gjør Very Happy
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by KP Ons 29 Okt - 5:37

Roy Fredrik skrev:MØKKA SNØ !!!

Jeg så det hadde lagt seg litt snø i dag til morran, så jeg tenkte jeg fikk skifte dekk på bilen. Men jekken min var borte vekk. Så jeg leitet hos brødrene mine som bor i samme byggefelt. Fant til slutt en hos min elste bror. Men så manglet et hjulkryss for og løsne boltene. Jeg prøvde og få ut den som er i bilen, men siden bakluka ikke går opp fikk jeg den ikke ut. Deretter kjører jeg ned til Statoil for og kjøpe en, men da begynner det og lave ned. Jeg kommer meg nesten hjem igjen, før bilen ikke fortsetter samme vei som jeg vil . Dermed kan jeg velge mellom og gå i fjellveggen eller en dump. Velger dumpen. Jeg har heldigvis nesten ingen fart og bilen går bare helt sakte opp i dumpa. Kommer meg lett ut igjen og hjem. Så nå skal jeg skifte dekk bare det slutter og snø litt.

Så nå regner jeg med at KP synes jeg er en %¤#"@ bilkjører hehe

Men hvorfor kan ikke denne snøen komme på Nordpolen der de trenger den. Jeg trenger den ikke. MØKKA SNØ !!!

Ja det kan du skrive under på %¤#"@ bilkjører!!!....

Jeg var på god vei til å kjefte på et kvinnfolk i dag... satt seg fast i et så og si flatt kryss.. bilen full av barn... Skjønner ikke hva folk tenker med....

Nei, kvinnfolk bak rattet, det skulle ikke vært lov... (klarer jeg å provosere noen i dag da ?!?)

KP
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by KP Ons 29 Okt - 5:38

Gry skrev:Sånn er det jo hvert år, det er det som er så merkelig. Her kom vinterdekkene på i forrige uke, noe Arne var veldig stolt over å ha gjort så "tidlig" Very Happy

Bilen jeg kjørte i dag har stort sett stått stille i hele sommer pga div reperasjoner, så jeg har faktisk hatt vinterdekkene på i hele år!!! cheers cheers cheers cheers

KP
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Roy Fredrik Ons 29 Okt - 5:53

Vel nå pleier ikke jeg og kjøre med sommer dekk på vinterføre. Og hadde eller ikke planer om det. Men det begynte og snø mens jeg var i byen for og kjøpe ett hjulkryss. Holder den unnskyldingen eller ?

Bilen jeg kjører nå, har jeg fått av min bror, så jeg hadde verker vinterdekk eller annet utstyr til den. Men har funnet noen jeg kan bruke, selv om det ikke hadde gjort noe og få fatt i noen nye. Bruker denne bilen til jeg får i stand de andre bilene mine.

Men jeg liker fremdeles ikke snø, Synes ikke det er noe morro og sitte inne og se at det snør ute heller. Vurderer sterkt og reise på cruise i Caribbean ett par uker...

Nå kom snekkeren min inn. Han gikk i grøfta akkurat samme plass som meg hehe. det er snø oppå is der. Speilblankt. han hadde møtt to brannbiler med fulle sirener, og lege helikoptere passerte huset mitt for ikke lenge siden.
Roy Fredrik
Roy Fredrik
God bidragsyter
God bidragsyter

Male
Antall Innlegg : 331
Jobb/hobbier : Rocket man, akvarier
Registration date : 18.02.2008

http://www.risorakvarieklubb.org

Til Toppen Go down

Poste by Elin Ons 29 Okt - 6:09

Snø er gøy! For i år har jeg ikke bil. Ble du glad nå KP?

Skal selge vinterdekka mine, men den dumme finn.no vil jo ikke virke! Irriterende sikkert noen som kunne trengt dekka i dag.
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Bjørn Ons 29 Okt - 6:13

jeg hater snø.... blir så deprimert av den dritten..... arg
Bjørn
Bjørn
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male
Antall Innlegg : 288
Jobb/hobbier : Fiske, kniv, data, foto og nå akvarie.
Humor : Hm
Registration date : 16.08.2008

http://www.apollos.info/

Til Toppen Go down

Poste by KP Ons 29 Okt - 6:37

Roy Fredrik skrev:Vel nå pleier ikke jeg og kjøre med sommer dekk på vinterføre. Og hadde eller ikke planer om det. Men det begynte og snø mens jeg var i byen for og kjøpe ett hjulkryss. Holder den unnskyldingen eller ?

Bilen jeg kjører nå, har jeg fått av min bror, så jeg hadde verker vinterdekk eller annet utstyr til den. Men har funnet noen jeg kan bruke, selv om det ikke hadde gjort noe og få fatt i noen nye. Bruker denne bilen til jeg får i stand de andre bilene mine.

Men jeg liker fremdeles ikke snø, Synes ikke det er noe morro og sitte inne og se at det snør ute heller. Vurderer sterkt og reise på cruise i Caribbean ett par uker...

Nå kom snekkeren min inn. Han gikk i grøfta akkurat samme plass som meg hehe. det er snø oppå is der. Speilblankt. han hadde møtt to brannbiler med fulle sirener, og lege helikoptere passerte huset mitt for ikke lenge siden.

Du må jo bare få henta Corvetta, den er nok flott på vinterføre!!!

KP
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by KP Ons 29 Okt - 6:38

Elin skrev:Snø er gøy! For i år har jeg ikke bil. Ble du glad nå KP?

Skal selge vinterdekka mine, men den dumme finn.no vil jo ikke virke! Irriterende sikkert noen som kunne trengt dekka i dag.

Endelig ei dame som har skjønt det!!! :-D :-S

KP
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by KP Ons 29 Okt - 6:40

Er du av typen som aldri blir brun og som aldri heller prøver noe
særlig på å bli det
Er du ansett som en kjedelig kujon, for det du stort sett ikke gidder å bade
Har du problemer, med å omgås overdrevent positive folk
Du æ’kke aleine, vi er mange som har det sånn

Er du av typen som liker å sitte, sitte inne å pimpe når sola skinner
Er du av typen som er svak for sport, men bare på skjermen og bare når vi vinner
Da har du problemer i følge peanøtthjerneforbundet
Men du æ’kke aleine, vi er mange som har det sånn

Folkens jeg kommer med nyheter jeg må be om absolutt stillhet
Ventetida er over det kommer til å falle snø i natt

Her kommer vinteren
Her kommer den kalde fine tida
Her kommer vinteren
Endelig fred å få

Lailailailailailailailailailailailai
Lailailailailailailailailailai

Er du av typen som lar deg irritere av folk som alltid skal imponere
Har du et kjøleskap har du en TV har du alt du trenger for å leve for

Her kommer vinteren
Her kommer den kalde fine tida
Her kommer vinteren
Endelig fred å få

KP
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Elin Ons 29 Okt - 6:53

Flott dikt! Ble insipirert til å gå bort å gi kjøleskapet en god klem, tørke litt støv av tv og faktisk vurdere å sette på noe sport. Ser aldri på det, men det hørtes fristende ut hi hi.
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Side 36 av 40 Previous  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Next

Til Toppen

- Similar topics