Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 19 av 40
Side 19 av 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Fisk, klappe, død.... høres helt logisk ut at den tok kvelden ja.
Gry skrev:Fisk, klappe, død.... høres helt logisk ut at den tok kvelden ja.
hehe,jammen, nei...han va syk skjønner du.......åsså begynte den å svømme på siden å sånn....så jeg smeika den forsiktiiiig...og lot prøvde å komme med oppkvikkende ord og....nei...Det var den dagen jeg bestemte meg for å ikke bli fiske lege...
Hihi, oppkvikkende ord, også hjalp det ikke? Nei da var den skikkelig klein altså.
Gry skrev:Hihi, oppkvikkende ord, også hjalp det ikke? Nei da var den skikkelig klein altså.
ja...han må ha vært kjempeklein.... ...bare lå der å gjorde sitt beste i å svømme....hjalp han til å svømme rett noen ganger, og han gjorde virkelig et helhjerta forsøk, men så datt han ned på siden igjen...jeg tror han ble ramma av slag jeg...og ble lam på hele den halve siden..
bianca88 skrev:Gry skrev:Flotte fisk. Vi hadde 375 liter malawi en stund. Masse flotte farger.
sant d...savner den blåe delfinen han hadde når vi ble sammen....:p..den døde... ..og jeg som klappa den, og satt og passa på, og sa at pappa snart kom hjem til han... ..men ingenting hjalp.. ......
Har mange blå delfiner i butikken nå til 59,- pr stk å det er billig
Sist endret av Arne den Tir 19 Feb - 14:34, endret 1 gang
.
Du må ikke selge dem til Johan!!! All Helen klapper dem!!! Selg dem et marsvin i stedeArne skrev:bianca88 skrev:Gry skrev:Flotte fisk. Vi hadde 375 liter malawi en stund. Masse flotte farger.
sant d...savner den blåe delfinen han hadde når vi ble sammen....:p..den døde... ..og jeg som klappa den, og satt og passa på, og sa at pappa snart kom hjem til han... ..men ingenting hjalp.. ......
Sist endret av Gry den Tir 19 Feb - 14:39, endret 1 gang
Ah nå sitter jeg her og har avskjedstund for plecamel og gabriel gibbi. Synodontisen og geophagusen også. Blir jo bra å få tatt vårrengjøring i karet hehe. Tror mini Arne blir med dem og. Han blir mobba så fælt her at det er nok best Han er jo så pen, men der han ligger å gjemmer seg bak ei plante er det for dumt å beholde ham.
I natt er det måneformørkelse! Kl 2.45 starter det og kl 4.01 er månen helt mørk, så blir den slik i 50 min før man kan se den bli lysere igjen. Jeg skal ha vekkeklokka på og se. Håper bare det blir klart vær.
I natt er det måneformørkelse! Kl 2.45 starter det og kl 4.01 er månen helt mørk, så blir den slik i 50 min før man kan se den bli lysere igjen. Jeg skal ha vekkeklokka på og se. Håper bare det blir klart vær.
Håper på klarvær til natta jeg og. Det er så artig med slikt som har med universet og gjøre. Da blir det frem med teleskopet vårt i natt.Elin skrev:Ah nå sitter jeg her og har avskjedstund for plecamel og gabriel gibbi. Synodontisen og geophagusen også. Blir jo bra å få tatt vårrengjøring i karet hehe. Tror mini Arne blir med dem og. Han blir mobba så fælt her at det er nok best Han er jo så pen, men der han ligger å gjemmer seg bak ei plante er det for dumt å beholde ham.
Her er meg!
Skal si dere har pjattet mye siden søndag
Velkommen hematt Espen.
Jeg har hatt styr i dag altså. Vel Johan stod for fiskinga så takk for hjelpa! Blitt kvitt en haug med fisker så nå ser 540'en tom ut.. Ganske deilig bortsett fra ett stort minus. Jeg finner ikke Silver Han har nok blitt eten for jeg trimma ned vallisneriaen kraftig. Han hadde da litt for lite gjemmested regner jeg med. Triste greier for han var jo så flott!
Jeg har hatt styr i dag altså. Vel Johan stod for fiskinga så takk for hjelpa! Blitt kvitt en haug med fisker så nå ser 540'en tom ut.. Ganske deilig bortsett fra ett stort minus. Jeg finner ikke Silver Han har nok blitt eten for jeg trimma ned vallisneriaen kraftig. Han hadde da litt for lite gjemmested regner jeg med. Triste greier for han var jo så flott!
Jo den nye jobben er grei den. Morro og være overstyrmann safety igjen. Men det er som sagt bare midlertidig. Vi reiser til lørdag og skal skyte opp raketten 10 mars klokka 0152 norsk tid. Håper alt går bra denne gangen. Den de skøyt opp mens jeg var på ferie nå, gikk prikkfritt.
Jeg er ferdig på jobb 8 april, men reiser to uker på fangst tur til Yucatan i Mexico etter det. Reiser sammen med Thomas Aarud. Skal bo hos en tidligere arbeidskammerat, fra tiden jeg jobbet på cruise. Han bor i Merida på Yucatan halvøya. Har tatt med meg fire isoporkasser, så skal ha plass til fisk med hjem. Har og tatt med meg fiskestang, må jo prøve og spise litt lokal fisk. Mollier og sverddragere metter ikke stort, så jeg håper på litt annen fisk til middag hehe. Men har jo prøvd guppy før, så en molly og en sverddrager glir nok ned de og, etter en tequilla eller ti...
Jeg er ferdig på jobb 8 april, men reiser to uker på fangst tur til Yucatan i Mexico etter det. Reiser sammen med Thomas Aarud. Skal bo hos en tidligere arbeidskammerat, fra tiden jeg jobbet på cruise. Han bor i Merida på Yucatan halvøya. Har tatt med meg fire isoporkasser, så skal ha plass til fisk med hjem. Har og tatt med meg fiskestang, må jo prøve og spise litt lokal fisk. Mollier og sverddragere metter ikke stort, så jeg håper på litt annen fisk til middag hehe. Men har jo prøvd guppy før, så en molly og en sverddrager glir nok ned de og, etter en tequilla eller ti...
Men fy søren hvor mange mollyer man trenger for å bli mett
Gry skrev:Du må ikke selge dem til Johan!!! All Helen klapper dem!!! Selg dem et marsvin i stedeArne skrev:bianca88 skrev:Gry skrev:Flotte fisk. Vi hadde 375 liter malawi en stund. Masse flotte farger.
jammen jeg bare smeiker de forsiktig om de blir syke..
men jeg tar gjerne et marsvin å..
Elin skrev:Jeg har hatt styr i dag altså. Vel Johan stod for fiskinga så takk for hjelpa! Blitt kvitt en haug med fisker så nå ser 540'en tom ut.. Ganske deilig bortsett fra ett stort minus. Jeg finner ikke Silver Han har nok blitt eten for jeg trimma ned vallisneriaen kraftig. Han hadde da litt for lite gjemmested regner jeg med. Triste greier for han var jo så flott!
Har de spist Silver!? Håper han bare har funnet seg et nytt gjemmested! Men var han ikke stor da?
Ja de har nok ett silver Han var ikke mer enn toppen 7 cm. Lille pene fisken min. Vil gjerne ha ny, men jeg putter den ikke sammen med Arne og Dronning Victoria med det første.... Må ha ett kar til den som den kan vokse seg hvertfall opp til 15-20 cm i.
Jeg klappa en heros her i stad. Den bare stod der og kikka mens jeg var nede og skulle flytte på ei rot. Stakkars Maria kan ikke få dem nå. For nå som det ble opprydding i karet ser jeg jo herosen og de er jo pene jo
Jeg lurer på om sverddrage metter mer en molly? Eller er det bare bein i den halen? Men om de sverddragene er like store som de Jørn har tror jeg at jeg hadde satset på dem!
Gry: hvordan går det med Lille Gul? Tenker på ham og deg stadig vekk.... Om det går gale veien sier Lille Kylling at ho kan komme å være trøste fugl...
Jeg klappa en heros her i stad. Den bare stod der og kikka mens jeg var nede og skulle flytte på ei rot. Stakkars Maria kan ikke få dem nå. For nå som det ble opprydding i karet ser jeg jo herosen og de er jo pene jo
Jeg lurer på om sverddrage metter mer en molly? Eller er det bare bein i den halen? Men om de sverddragene er like store som de Jørn har tror jeg at jeg hadde satset på dem!
Gry: hvordan går det med Lille Gul? Tenker på ham og deg stadig vekk.... Om det går gale veien sier Lille Kylling at ho kan komme å være trøste fugl...
Sist endret av Elin den Tor 21 Feb - 4:33, endret 1 gang (Reason for editing : tillegg)
Lille gul døde i går så nå er det stille og trist her. Godt han fikk slippe, for han var helt skjev etter møtet med ruta stakkars. Jeg har blitt lovet en bror av ludde når foreldrene til Ludde skal i hekk etter påskem et tilbud jeg kommer til å si ja takk til. Det er et lite plaster på såret nå.
Så over til noe veldig alvorlig!!!
Elin, du kaller dem en sverddrage! Det er ikke drager vi snakker om her, men fisk som drar et langt sverd etter seg, altså sverddrager. En sverddrager, flere sverddragere, alle sverddragerene. Her må det skjærpings til altså!
Så over til noe veldig alvorlig!!!
Elin, du kaller dem en sverddrage! Det er ikke drager vi snakker om her, men fisk som drar et langt sverd etter seg, altså sverddrager. En sverddrager, flere sverddragere, alle sverddragerene. Her må det skjærpings til altså!
Kondolerer så mye med lille gul!! *stor klem* Lille Kylling stiller opp som trøstefugl til nye fuglen er født uansett ho. Men det var jo veldig fint at du kan få en ny liten en
Eh men det hadde vært mere mettende med en drage? Og tenk så kult å ha det i akvariet da?
Eh men det hadde vært mere mettende med en drage? Og tenk så kult å ha det i akvariet da?
Har alltid hatt lyst på en drage i karet altså- bare en bitte liten en Tror nok Lille Kylling har det best hos deg nå som hun er kjent der jeg, men takk for tilbudet.
Gry skrev:Har alltid hatt lyst på en drage i karet altså- bare en bitte liten en Tror nok Lille Kylling har det best hos deg nå som hun er kjent der jeg, men takk for tilbudet.
vil ha en minidverg rosa elefant med grønne prikker å skjerf i akvariet jeg....en undervanns elefant..
Jeg har lyst på ett akvarie med en svær blå plante som er ekte sammen med dragen og elefanten. Og en seks syv corydoraser hehehe
Elin skrev:Jeg har lyst på ett akvarie med en svær blå plante som er ekte sammen med dragen og elefanten. Og en seks syv corydoraser hehehe
undervanns blåbær plante da??....hadde vært greit det...å bærspisende drage, elefant og corydoraser??...
Jeg lurer på om undulater har magemål. Aadne eter og eter og eter. Og når han ikke eter prøver han å få Lille Kylling til å mate seg. Hva heter frøa du kjøper Gry? Må snart ha ny ladning...
Jeg kjøper forskjellig nesten hver gang jeg. Ser jeg en ny pakke må de jo prøves Ellers tror jeg det er helt greit å kjøpe de store "sekkene" som er ganske billige, bare de får vitaminer og litt grønnsakssnadder ved siden av et par ganger i uka.Elin skrev:Jeg lurer på om undulater har magemål. Aadne eter og eter og eter. Og når han ikke eter prøver han å få Lille Kylling til å mate seg. Hva heter frøa du kjøper Gry? Må snart ha ny ladning...
Fetter sitter på nett hele tiden, men jeg tror ikke han syns pjatten var noe spennendeGry skrev:Odd Espen, får du ikke lurt fetter og kusine på nett eller? Hadde dere det fint hos mormor?
Fikk han til å registrere seg da, men han har ikke aktivert den enda
Synd det med lille gul! Han var jo kjempe fin!
Side 19 av 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Side 19 av 40