Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 18 av 40
Side 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Jeg har ikke fått medlemskort... men jeg fikk rabatt på Myrene fordet om! Så mye fine corydoraser, men kjøpte jeg det? Nei jeg kjøpte en mini Arne. SÅÅ pen altså.
Nå er det snart middagstid. Halv kylling, potetbåter og stekt ris/champinong/tomat med pepper. Nam nam syns jeg hehe.
Nå er det snart middagstid. Halv kylling, potetbåter og stekt ris/champinong/tomat med pepper. Nam nam syns jeg hehe.
Elin skrev:Jeg har ikke fått medlemskort... men jeg fikk rabatt på Myrene fordet om! Så mye fine corydoraser, men kjøpte jeg det? Nei jeg kjøpte en mini Arne. SÅÅ pen altså.
Du skulle jo bare se jo..
Ja..,men så så jeg en bitte liten søt oscar hehe. Kan hende den reiser igjen i morra. De to store her jager den noe fælt
Det gjelder på alle dyrebutikkene i Arendal. DET STÅR PÅ HJEMMESIDENE TIL KLUBBENMaria skrev:Gry skrev:Fant ut av at det var best å få fingeren ut nå.Maria skrev:Yeei.. i dag kom medlemskortet fra Risør akvarieklubb i posten!
hehe.. Nå kan jeg flashe kort og få rabatter altså? :p Hvor gjelder det egentlig?
Der var den elefanten og nå får ikke jeg sove til natta!
[/quote] Jøss, hva blir det neste du skal lete etter Synes den var søt jeg.[/quote]
tja...si det...men når jeg nå først har funnet elefanten, så må jeg jo ha resten av dyrehagen min...som..giraffen som ikke har hals, den blyge lilla krokodillen som aller helst vil ha en klem, tremenningen til fetteren til bestefaren til pappa'n til julius; altså den forsvunnede tvillingbroren til min bror... ...så må jeg ha den rosa fluffy slangen med grått hår...å så må jeg jo ikke den glemme det blåe ekornet med selvlysende nese og grønne tøfler....
tja...si det...men når jeg nå først har funnet elefanten, så må jeg jo ha resten av dyrehagen min...som..giraffen som ikke har hals, den blyge lilla krokodillen som aller helst vil ha en klem, tremenningen til fetteren til bestefaren til pappa'n til julius; altså den forsvunnede tvillingbroren til min bror... ...så må jeg ha den rosa fluffy slangen med grått hår...å så må jeg jo ikke den glemme det blåe ekornet med selvlysende nese og grønne tøfler....
Noen som kan anbefale en god bok? Jeg liker grøssere/thrillere og i den duren, så ikke noen legeroman takk.
Adi skrev:JEg kom åver en massedød i L-204 karet mitt i dag jeg:(
Skjønner ikke hva som har skjedd men det er sykdom der
6stk av 8 døde!!!!!
Og der tapte jeg penger...brukte 2400kr på de mallene
Det er sånn som skjer Adrian. Og nå skjønner du kansje hvorfor vi frarådet deg og kjøpe L46 maller. Det hadde blitt vesentlig dyrere.
Grunnen til fiskedøden kan være mange. Dårlig vannkvalitet, galt fôr eller sykdom. Jeg har mest tro på det kan være en form for sopp som de har fått. Kommer ofte av feil og dårlig vannkvalitet.
Birger skrev:Roy Fredrik skrev:Da er jeg og på Pjatten...
Har 100vis av barbatus til deg RF Men nå er di små, solgt noen dyrt vettu Haha
Det høres bra ut.
Hvordan går det i "Ny" stilling Roy Fredrik? Når kommer du hjem igjen denne gangen?
oooh...
åsså lar du den gå?? må jo bare fortsette å feste da, så den ikke forsvinner
åsså lar du den gå?? må jo bare fortsette å feste da, så den ikke forsvinner
johan har foresten "bestemt" seg igjen....:p...nå skal han selge unna endel fisk og akvarium her....
Hehe, hva skal han sitte igjen med da?bianca88 skrev:johan har foresten "bestemt" seg igjen....:p...nå skal han selge unna endel fisk og akvarium her....
Gry skrev:Hehe, hva skal han sitte igjen med da?bianca88 skrev:johan har foresten "bestemt" seg igjen....:p...nå skal han selge unna endel fisk og akvarium her....
720 l- men ikke med fiska, en 54 liter hvertfall...hmm...er ikke helt sikker på de andre....men mine forsvinner ikke... ..(overtar foresten mallene hans... )
Skal bli spennende å se hva slags fisk han skal ha i karet nå da. Gøy med noe nytt.
Gry skrev:Maria, vi har i alle fall 11 stk L333 igjen.
ooh.. Nice.. Da har jeg kansje litt mer tid på å bestemme meg.. Malle karr eller saltvann.. Må nesten innrømme at sistnevnte trekker en del..
Trenger litt nye utfordninger egentlig..
Ja, det er gøy med utfordringer. Vi kommer til å beholde noen av 333 mallene selv også. Er litt for dumt å selge alle når vi har en hel gjeng og har plass til dem. de er ikke så lette å få tak i, og jeg synes dette er en av de absolutt vakreste artene.
Gry skrev:Skal bli spennende å se hva slags fisk han skal ha i karet nå da. Gøy med noe nytt.
har skjønt som at han skal tilbake til malawi eller noe sånnt...
Flotte fisk. Vi hadde 375 liter malawi en stund. Masse flotte farger.
Gry skrev:Ja, det er gøy med utfordringer. Vi kommer til å beholde noen av 333 mallene selv også. Er litt for dumt å selge alle når vi har en hel gjeng og har plass til dem. de er ikke så lette å få tak i, og jeg synes dette er en av de absolutt vakreste artene.
Sant. De er utrolig flotte.. Og det er jo litt arti å kunne si at disse er fra eget oppdrett..
Vurderer å selge div. ferskvann til gode for saltvann.. men vet ikke hva.. :p
Gry skrev:Flotte fisk. Vi hadde 375 liter malawi en stund. Masse flotte farger.
sant d...savner den blåe delfinen han hadde når vi ble sammen....:p..den døde... ..og jeg som klappa den, og satt og passa på, og sa at pappa snart kom hjem til han... ..men ingenting hjalp.. ......
Side 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Side 18 av 40